Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Onze zelfverklaarde politieke elite die in een dorpsfrituur nog niet eens zout op de frietjes zou mogen / kunnen strooien krijgt nu de beperking van de werkloosheid in de tijd niet goed. Probleempje met de administratie en het absenteïsme bij de VDAB van 15% helpt daarbij ook al niet.
Belooft veel goeds voor hun fameuze meerwaardetaks. En Juan Jamon vervelde eerst naar Slappe Jan en nu naar "voor Jan Lul staan".
-
- Hero Member
- Contacteer:
Of ze ernaar vragen of ni; het zal niet doorgaan, omdat het pas zou ingaan in 2029. Lees: indien er zich geen nieuwe crisissituatie voordoet daartegen.
Welnu, de verhoging van 2% naar 5% voor defensie-uitgaven, is al zo'n crisis-situatie; tenzij het pas in 2030 moet. Dan is het voor de volgende regering

Tom , een sympathiek persoon ? Ik heb het niet over mr Ongenae maar over de beste vriend van Trump.
De hangmatters zullen content zijn. Ze krijgen een paar maanden respijt of wie weet komt er zelfs helemaal niets van in huis.VTEC schreef: ↑Gisteren 22:15Onze zelfverklaarde politieke elite die in een dorpsfrituur nog niet eens zout op de frietjes zou mogen / kunnen strooien krijgt nu de beperking van de werkloosheid in de tijd niet goed. Probleempje met de administratie en het absenteïsme bij de VDAB van 15% helpt daarbij ook al niet.
Belooft veel goeds voor hun fameuze meerwaardetaks. En Juan Jamon vervelde eerst naar Slappe Jan en nu naar "voor Jan Lul staan".
Is er eigenlijk in dit land iets dat wel nog werkt?
Ook een schone reclame voor de flikken, kwestie van wat meer vrouwen warm te maken voor de job waar ze tegenwoordig ook al geen volk meer voor vinden.
https://www.hln.be/binnenland/het-wordt ... a2f38f4e2/
Tja.... Net als de leden van het forum hier, begrijpt de politiek geen snars van waar ze het over hebben.
Veel geroep en getoeter, gewauwel, en geen of weinig verstand in 't koppeke.
Dus, dat dat plannetje wat in het honderd loopt ? Ik had het jullie kunnen voorspellen weken geleden.
Dat andere : waar rook is, is vuur. Ik zie niet in waarom het potteke zou moeten gedekt blijven.
Enkele vetbetaalde eikels aan de top van een politieapparaat (ook hangmatters ?) dekken een en ander toe ? No mercy.
Dus, dat dat plannetje wat in het honderd loopt ? Ik had het jullie kunnen voorspellen weken geleden.

Dat andere : waar rook is, is vuur. Ik zie niet in waarom het potteke zou moeten gedekt blijven.
Enkele vetbetaalde eikels aan de top van een politieapparaat (ook hangmatters ?) dekken een en ander toe ? No mercy.
Ach Haelewijn, je zou toch langzamerhand moeten weten hoe de politiek in België werkt.haelewyn schreef: ↑Vandaag 10:14 Tja.... Net als de leden van het forum hier, begrijpt de politiek geen snars van waar ze het over hebben.
Welke partijen er in de regering(en) zitten maakt niet uit.
Het is gewoon een onbestuurbaar landje geworden.
Ja... daar ben ik het mee eens. Maar bovenstaande had niet veel te maken met partijen.
Potjes blijven altijd gedekt. Tenzij er een sukkelaar gevonden moet worden die nog wat tegoed had of comlateral damage van de dag is.
Al gaat dat allemaal niet veel verbeteren als Vlaanderen onafhankelijk zou worden.

Potjes blijven altijd gedekt. Tenzij er een sukkelaar gevonden moet worden die nog wat tegoed had of comlateral damage van de dag is.
Al gaat dat allemaal niet veel verbeteren als Vlaanderen onafhankelijk zou worden.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 20 mei 2025, 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Je hebt het over de beperking van werkloosheidsuitkering? Inderdaad voorspelbaar dat daar vertragingsmanoeuvres zouden opduiken, 3/4 van de "slachtoffers" zouden immers in Wallonië en Brussel vallen. Vertraging is echter geen afschaffing, dergelijke saneringen kan men ook niet laten liggen. En ze hebben het nu ook wel heel druk gehad om een compleet nutteloze consensus over hun Israël standpunt te bepalen

Er zijn nog andere problemen dan dat vortex.
De reden daarachter is dat >>>>
De reden daarachter is dat >>>>
De problematiek is 70 keer meer complex dan wat in één mantra te vatten is.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 20 mei 2025, 11:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Alle flikken aan de top zijn politiek benoemd. Ons kent ons weet je wel. Ze weten allemaal veel te veel van elkaar dus laten ze elkaar gerust en dekken ze alles toe waaruit zou kunnen blijken dat ze niet bekwaam zijn om leiding te geven.
Ja, als je voor elk individu een persoonlijke regeling wil treffen, wordt het inderdaad heel complex en onoplosbaar. We kunnen uiteraard niks oplossen en iedereen met fluwelen handschoentjes blijven bepamperen in de talrijke comfortabele hangmatten. Punt is dat onze staatsschuld dan zodanig gaat blijven oplopen dat Griekse toestanden niet meer uit te sluiten zijn. Eenmaal daar beland gaat er niet meer gepalaverd worden over uitzonderingen en uitstel, dan is er enkel nog de grove borstel.