Besparingen De Wever I op aandelenwinst en effectentaks
TIP
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: Besparingen De Wever I op aandelenwinst en effectentaks
Inderdaad, het zijn allemaal democratisch verkozen parlementsleden.VincentVega schreef: ↑Gisteren 11:18Dat bewijst nog maar eens dat er weinig of geen verschil is tussen extreem-links en extreem-rechts!spaarfreakje schreef: ↑Gisteren 11:06 ...
Komt ervan beslissingen uit te stellen tot op het laatste nippertje![]()
![]()
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
.. maar met een minder democratisch gedachtegoedspaarfreakje schreef: ↑Gisteren 11:27Inderdaad, het zijn allemaal democratisch verkozen parlementsleden.VincentVega schreef: ↑Gisteren 11:18
Dat bewijst nog maar eens dat er weinig of geen verschil is tussen extreem-links en extreem-rechts!![]()

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
-
- VIP member
- Contacteer:
Tja, als er ooit een (2/3de) meerderheid de sharia in België wil installeren via Grondwetswijziging is dat ook een 'democratisch' recht, wat weinigen zich realiseren.
Vandaar dat ik 'soepeler' sta tov extreme partijen in de politiek. Van welke slag ook.
BDW moet ook ni proberen het Romeinse Keizerrijk terug in te voeren hé.
Checks en balances en dat moeten we koesteren, vind ik.
Vandaar dat ik 'soepeler' sta tov extreme partijen in de politiek. Van welke slag ook.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Je bent een echte Blokker, je hebt nog net niet de term “omvolking” gebruikt.spaarfreakje schreef: ↑Gisteren 13:00 Tja, als er ooit een (2/3de) meerderheid de sharia in België wil installeren via Grondwetswijziging is dat ook een 'democratisch' recht, wat weinigen zich realiseren.
Alles bijhouden en wachten op volgende regering is ook geen optie, meer rechts dan nu gaan we wellicht niet meer krijgen.
Ja, maar dan verhuis ik.spaarfreakje schreef: ↑Gisteren 13:00 Tja, als er ooit een (2/3de) meerderheid de sharia in België wil installeren via Grondwetswijziging is dat ook een 'democratisch' recht, wat weinigen zich realiseren.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Maar als we dat doen dan halen “ze” zeker een 2/3de meerderheidpatrick4 schreef: ↑Gisteren 15:28Ja, maar dan verhuis ik.spaarfreakje schreef: ↑Gisteren 13:00 Tja, als er ooit een (2/3de) meerderheid de sharia in België wil installeren via Grondwetswijziging is dat ook een 'democratisch' recht, wat weinigen zich realiseren.

Maar dat speelt dan geen rol meer, want ik woon dan ergens anders.VincentVega schreef: ↑Gisteren 16:11 Maar als we dat doen dan halen “ze” zeker een 2/3de meerderheid![]()
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
In Afghanistan??patrick4 schreef: ↑Vandaag 10:42Maar dat speelt dan geen rol meer, want ik woon dan ergens anders.VincentVega schreef: ↑Gisteren 16:11 Maar als we dat doen dan halen “ze” zeker een 2/3de meerderheid![]()

Ik had eerder gedacht aan Turkijke of Marocco. De mensen die daar wonen zijn doorgaans een heel stuk vriendelijker en moderner dan de mensen die hier wonen.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Klopt, ze zijn alleen onvriendelijk als je de naam van hun land verkeerd spelt

Als de Reynderstaks blijft samen met een meerwaardebelasting zijn ze helemaal van het padje.
Eigenlijk zouden die aan en verkoopstaksen er ook uit moeten. Beetje transparantie zou wel mogen.
Eigenlijk zouden die aan en verkoopstaksen er ook uit moeten. Beetje transparantie zou wel mogen.
Ah nee, dan want dan kun je aan tax harvesting doen.