Federale Arizona-regering
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Federale Arizona-regering
Hoeft niet, de veelvuldige dt-fouten volstaan

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Eerst iemand aansporen om hem een PB te sturen en daarna - zonder enige reden - hem aanklagen zijn privacy te schenden

Meteen weten we ook wat voor vlees we in de kuip hebben met Moneyking

De privacywetgeving bestaat helaas nog alleen maar in theorie.

Het is hier weer het dagje van de nva bende zo te lezen …VincentVega schreef: ↑6 juli 2025, 15:43Het wordt ingewikkeld …![]()
Als vortex iets insinueert over KV dan antwoordt chesini als een gebeten hond en voelt ook Moneyking zich geviseerd![]()

Maar als het gaat het over hun partij of BDW gaat …..
Beginnen ze steevast over “de extremen” , “de afgunstigen” , ….
Om toch maar de kop in het zand te steken wat Arizona onder leiding van nva de mensen nu weer gelapt heeft ….

Laatst gewijzigd door KV op 6 juli 2025, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog een van de er niets toe doende tactieken: bitneuken over dt-fouten. Alsof iedereen de tijd heeft het Groene Boekje van buiten te blokken.
Ik hout mij aaleen aan de fooneetiesche spelling.
Ik ga andere forumleden niet wijzen op hun dt-fouten maar ik moet wel toegeven dat ik mij er (soms) ook over 'erger'. Het veelvuldig maken van deze fouten wijst, mijns insziens, op een gebrek aan kennis van onze taal door ofwel een gebrek aan opleiding, ofwel (en dat is nog veel erger) een gebrek aan respect voor onze taal.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Op de eerste vraag: Ja
Op de tweede: Neen
… maar ik kan niet voor Moneyking spreken (al was zijn opdringerigheid nogal opvallend

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Dat is gewoon een kwestie van (een gebrek aan) opleiding en opvoeding

Respect voor onze taal? Het zijn toch gewoon regels die geen inhoudelijke meerwaarde hebben. Moest er wel een meerwaarde zijn zou de overheid er al lang een meerwaardebelasting op geheven hebben.xvsteep schreef: ↑6 juli 2025, 18:11Ik ga andere forumleden niet wijzen op hun dt-fouten maar ik moet wel toegeven dat ik mij er (soms) ook over 'erger'. Het veelvuldig maken van deze fouten wijst, mijns insziens, op een gebrek aan kennis van onze taal door ofwel een gebrek aan opleiding, ofwel (en dat is nog veel erger) een gebrek aan respect voor onze taal.

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
… en dan had je al heel diep in de geldbeugel moeten tastenMoneyking schreef: ↑6 juli 2025, 18:35Respect voor onze taal? Het zijn toch gewoon regels die geen inhoudelijke meerwaarde hebben. Moest er wel een meerwaarde zijn zou de overheid er al lang een meerwaardebelasting op geheven hebben.xvsteep schreef: ↑6 juli 2025, 18:11
Ik ga andere forumleden niet wijzen op hun dt-fouten maar ik moet wel toegeven dat ik mij er (soms) ook over 'erger'. Het veelvuldig maken van deze fouten wijst, mijns insziens, op een gebrek aan kennis van onze taal door ofwel een gebrek aan opleiding, ofwel (en dat is nog veel erger) een gebrek aan respect voor onze taal.![]()

Ik doe mijn best!
Nu ik weet wie hij in het echte leven is (of toch wie hij claimt te zijn) is het niet zo verwonderlijk hoor. Ik mag natuurlijk niet te veel zeggen, met het schenden van de privacy kan ik immers in zware problemen komen. Hopelijk is hij echt wie hij zegt te zijn, het misbruiken van iemands identiteit is immers ook niet geheel vrijblijvend

Ik ken de privacywet. Ik weet dat dat strafbaar zou zijn. Ik hoop dat jij de privacywet kent.