Wat er eind augustus/begin september op het gebied van termijnrekeningen op stapel staat?
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Wat er eind augustus/begin september op het gebied van termijnrekeningen op stapel staat?
Heeft iemand nieuws/informatie over wat er eind augustus/begin september op het gebied van termijnrekeningen op stapel staat?
Re: Wat er eind augustus/begin september op het gebied van termijnrekeningen op stapel staat?
Ik vrees dat er niets op stapel staat. De 4% bruto van verleden jaar mag je vergeten. Vlak na het vervallen van mijn termijnrekening in september verbreek ik mijn relatie met ING. Al een paar keer de vraag gehad om eens te komen praten maar heb vriendelijk laten weten dat ik geen interesse heb.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Wat er eind augustus/begin september op het gebied van termijnrekeningen op stapel staat?
Wat zou er dan evt. op stapel moeten staan en waarom???jeanpierrecs schreef: ↑Gisteren 14:17 Heeft iemand nieuws/informatie over wat er eind augustus/begin september op het gebied van termijnrekeningen op stapel staat?
vorig jaar kwam er in die periode heel veel geld vrij van een een staatsbon waar heel veel mensen waren op ingestapt. toen hebben de belgische banken vaak wat acties gedaan op hun termijnrekeningen om dat geld terug te recupereren.
ik heb nog niks gehoord over dat er dit jaar terug zo'n acties zouden zijn. (ik was vorig jaar ook al niet echt overtuigd maar toen bracht de getrouwheidsrekening van NIBC nog meer op, dus msn zijn de acties dit jaar toch wat concurentieelder) afwachten.
ik heb nog niks gehoord over dat er dit jaar terug zo'n acties zouden zijn. (ik was vorig jaar ook al niet echt overtuigd maar toen bracht de getrouwheidsrekening van NIBC nog meer op, dus msn zijn de acties dit jaar toch wat concurentieelder) afwachten.
Mijn termijnrekening 3,9% bij CKV voor 4 jaar loopt nog 3 jaar