Iemand ervaring met lyca mobile ?
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Iemand ervaring met lyca mobile ?
Dat is een idee waar ik ook aan gedacht hebt , maar ik ben dat niet zo genegen. Enig deftig alternatief buiten een lokale simkaart?
Mobile vikings data only is bv veel duurder.
39 gig lijkt mij toch genoeg van Lyca. Zo kan ik reeds alles regelen voor vertrek. Eenvoudiger voor mij.
39 gig lijkt mij toch genoeg van Lyca. Zo kan ik reeds alles regelen voor vertrek. Eenvoudiger voor mij.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Neem gewoon daar een prepaid kaart, heb je makkelijk 50 GB voor 10 euro, je hebt er ook opties voor 5 euro zoals bij de plaatselijke Orange.tuinder666 schreef: ↑7 juli 2025, 14:23 ik zou graag eenmalig wat mobile data willen gebruiken binnen de EU (in Spanje meer specifiek) met een data only prepaid kaartje.
Ik vond deze interesant, wat denken jullie?
https://www.lycamobile.be/en/bundle/belgium-plan-l/
Ik krijg daar 39GB EU Roaming voor 10 eur. Meer dan ik zal nodig hebben om de periode te overbruggen.
andere ideeen voor een prepaid data bundel zijn ook welkom. Ik zou er minder dan 1 maand mee voort moeten kunnen.
Moest je deze optie willen, best bij een telefoonwinkeltje gaan gerund door buitenlanders, de plaatselijke dealers hebben een hekel aan het verkopen van prepaid kaarten en zeker aan buitenlanders terwijl je in de telefoonwinkels gerund door buitenlanders heel snel en vriendelijk zal worden geholpen.
Make Spaargids " Great Again ! "
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Een plaatselijke prepaid kaart neemt in totaal 5 minuten in beslag, je id-kaart afgeven en je sim kaart insteken, that's it ...tuinder666 schreef: ↑Gisteren 13:15 Dat is een idee waar ik ook aan gedacht hebt , maar ik ben dat niet zo genegen. Enig deftig alternatief buiten een lokale simkaart?
En normaal kan je de niet-gebruikte data hier nog tot 3 maanden later opgebruiken, je moet dan wel roaming aanzetten als je terug in Belgenland bent.
-
- Full Member
- Contacteer:
dat is mijn vraag niet.
Maar toch bedankt.
Maar toch bedankt.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
ik zou graag eenmalig wat mobile data willen gebruiken binnen de EU (in Spanje meer specifiek) met een data only prepaid kaartje.
Ik vond deze interesant, wat denken jullie?
https://www.lycamobile.be/en/bundle/belgium-plan-l/
Ik krijg daar 39GB EU Roaming voor 10 eur. Meer dan ik zal nodig hebben om de periode te overbruggen.
andere ideeen voor een prepaid data bundel zijn ook welkom. Ik zou er minder dan 1 maand mee voort moeten kunnen.
Dit was Uw vraag, uw nood en dat je open stond voor andere opties; dat laatste dus al duidelijk niet daar ik alle parameters had ingevuld: prepaid data aan 5 of 10 euro, 5G, Spanje en direct in orde ...
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik had reeds vermeld dat ter plaatse een sim kopen mij niet past.
Dus mocht je nog een idee hebben voor een belgische sim kaart hoor ik het graag. Al de rest is voor mij naast de kwestie.
Dus mocht je nog een idee hebben voor een belgische sim kaart hoor ik het graag. Al de rest is voor mij naast de kwestie.
En waarom niet uw Belgische nr houden maar samen met een esim voor data, eventueel uit Spanje, kan je online met QR code kopen (Simyo, 25GB voor 4.5€ of DIGI Spanje) ? Kan je gemakkelijk in instellingen van uw smartphone aanpassen zoals je wenst.
-
- Full Member
- Contacteer:
de telefoon heeft geen esim support. er is zoals eerder gezegd een dual sim optie.
Ik zou dan tijdelijk dus een 2de kaartje in de telefoon steken voor data.
Ik zou dan tijdelijk dus een 2de kaartje in de telefoon steken voor data.