Deel van een effectenrekening verzetten
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
Intrestvreter
- Newbie

- Contacteer:
Deel van een effectenrekening verzetten
Onlangs kocht ik via DEXIA de bedrijfsobligatie van FLUXSYS. Vandaag kreeg ik het totaaloverzicht van mijn effectenrekening bij DEXIA en merk dat ze voor deze bedrijfsobligatie 10 euro bewaarloon rekenen. 
Ik zou graag van deze kost afgeraken. Wordt de obligatie GRATIS bewaard bij RECORD Bank of bij Argenta ?
Zoja, hoe zet ik deze over van DEXIA naar één van die banken ? Enig idee wat mij dat zal kosten ?

Ik zou graag van deze kost afgeraken. Wordt de obligatie GRATIS bewaard bij RECORD Bank of bij Argenta ?
Zoja, hoe zet ik deze over van DEXIA naar één van die banken ? Enig idee wat mij dat zal kosten ?
Re: Deel van een effectenrekening verzetten
Overschrijven van Fortis rekening = 25 € + btw = 30.25 € !!!
Waarom niet Fortuneo proberen ? Alles gratis en overschrijvings kosten terubetaald.
Waarom niet Fortuneo proberen ? Alles gratis en overschrijvings kosten terubetaald.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Intrestvreter
- Newbie

- Contacteer:
Bij DEXIA zou dat 30 € + 21% BTW zijn per code. (= 36.30€) Overschrijvingskosten
?
Weet iemand of Argenta bedrijfsobligaties gratis in het effectendossier zet ?
Hoe krijg ik dat vanuit DEXIA overgezet ? Ik zou ze op naam van mijn zoon willen zetten bij Argenta.
Tweede mogelijkheid : op mijn naam bij RECORD Bank op voorwaarde dat ze geen bewaarloon of andere kosten rekenen.
Wie kan helpen of heeft ervaring hiermee ?
Weet iemand of Argenta bedrijfsobligaties gratis in het effectendossier zet ?
Hoe krijg ik dat vanuit DEXIA overgezet ? Ik zou ze op naam van mijn zoon willen zetten bij Argenta.
Tweede mogelijkheid : op mijn naam bij RECORD Bank op voorwaarde dat ze geen bewaarloon of andere kosten rekenen.
Wie kan helpen of heeft ervaring hiermee ?
Bij Record Bank worden uw effecten gratis bewaard.
Kijk naar
http://www.recordbank.be/showdoc.jsp?do ... ff&lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Kijk naar
http://www.recordbank.be/showdoc.jsp?do ... ff&lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij fortuneo: ik overweeg hierbij een bankrelatie te openen omdat
-ze de hoogste interest geven op spaarrekening. (wel garantie tot maar 70000 !)
-geen bewaarloon vragen, abonnement of beheerskosten instapkosten, uitstapkosten, makelaarsloon vragen
-voor een minimum uitstaand bedrag worden de transfertkosten terugbetaaald [/u]als welkomsgeschenk
Kennismakingsfolder is zeer duidelijk
-ze de hoogste interest geven op spaarrekening. (wel garantie tot maar 70000 !)
-geen bewaarloon vragen, abonnement of beheerskosten instapkosten, uitstapkosten, makelaarsloon vragen
-voor een minimum uitstaand bedrag worden de transfertkosten terugbetaaald [/u]als welkomsgeschenk
Kennismakingsfolder is zeer duidelijk
Heb destijds DEXIA buitengesmeten voor NO SERVICE AT ALL AT MAXIMUM COST. Effectendossier naar andere bank overhevelen zou mij 625 € kosten. Nieuwe bank beloofde mij - op papier- die kosten voor zich te zullen nemen wat ze ook gedaan hebben.
Zeker het proberen waard om hier en daar eens te polsen. Mij is het gelukt en nog steeds zeer tevreden als Happy You klant.
Zeker het proberen waard om hier en daar eens te polsen. Mij is het gelukt en nog steeds zeer tevreden als Happy You klant.