Klimaathysterie
-
- Tijdelijk Verbannen
- Contacteer:
Re: Klimaathysterie
En ik zal de verwachte repliek van die klimaathysterici met hun glazen bol nu al eens rap preventief beantwoorden...
Ja maar... bij ongewijzigd beleid... enzovoort ....
...bij ongewijzigd beleid is Trump over 4 jaar ook president af
en dood en begraven over 30 jaar

Ja maar... bij ongewijzigd beleid... enzovoort ....

en dood en begraven over 30 jaar

Het levende lijk Trump is nu al quasi dood en begraven , dementie lijkt me ongenadig hard toe te slagen bij deze arme man. Alaska ligt nu volgens hem in Rusland en de zware sancties voor Rusland bij een niet akkoord is hij weeral vergeten. Verlies van korte termijn geheugen , een typisch kenmerk van dementie. Deze sukkelaar wordt , ,spijtig voor hem maar niet voor de wereld , geen 81…
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Zoals altijd ga jij uit van assumpties, je kan nooit weten hoe Harris haar beleid effectief zou zijn moest ze, LOL, ooit verkozen zijn geweest ...VincentVega schreef: ↑17 augustus 2025, 22:14Voor het klimaat en de CO2 uitstoot zal de “beste US president ooit “ (sic) zeker niet de beste ooit zijn.voorheenCP1234 schreef: ↑17 augustus 2025, 22:04
On-topic blijven aub ! Dit topic gaat over het klimaat, niet over de beste US-president ooit !
IMG_1598.jpeg
Je grafiekjes hebben steeds minder waarde, nog even en je kan aan de slag bij Bartje Quisling, kan je grafiekjes maken over ons begrotingstekort ...
Make Spaargids " Great Again ! "
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Prognoses voor de toekomst zijn per definitie gebaseerd op assumptiesvoorheenCP1234 schreef: ↑18 augustus 2025, 05:52Zoals altijd ga jij uit van assumpties, je kan nooit weten hoe Harris haar beleid effectief zou zijn moest ze, LOL, ooit verkozen zijn geweest ...VincentVega schreef: ↑17 augustus 2025, 22:14
Voor het klimaat en de CO2 uitstoot zal de “beste US president ooit “ (sic) zeker niet de beste ooit zijn.
IMG_1598.jpeg
Je grafiekjes hebben steeds minder waarde, nog even en je kan aan de slag bij Bartje Quisling, kan je grafiekjes maken over ons begrotingstekort ...

Ik vrees dat KleineSpaarder gelijk heeft over het opleidingsniveau van het Blok kiespubliek

Speciaal voor de ranzige, donkerbruine Blokkers een grafiekje van de verwezenlijkingen van het Blok

Nul komma nul nul nul … ongeveer evenveel dus als de herseninhoud van Flipke “Vriendje van alle Dictators Wereldwijd” Dewinter

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
-
- Tijdelijk Verbannen
- Contacteer:
Een Blok kiespubliek??VincentVega schreef: ↑18 augustus 2025, 07:15
Ik vrees dat KleineSpaarder gelijk heeft over het opleidingsniveau van het Blok kiespubliek![]()
Eens rap opgezocht de verkiezingen de laatste 10 jaar voor zowel federaal als regionaal…. niks gevonden

Geen partij die “Blok” noemt.
Een kiespubliek voor iets wat niet eens bestaat.

Zijt ge zeker dat het niet enkel in uw hoofd zit die zogenaamde “Blok”-partij, vincent ?
Hij hebt ge daar pillekes voor gekregen ?
Anders moet ge die wel NU pakken hoor. En niet doen alsof en terug uittuffen

En toch heeft VincentVega overschot van gelijk:the_bishop schreef: ↑17 augustus 2025, 23:24 En ik zal de verwachte repliek van die klimaathysterici met hun glazen bol nu al eens rap preventief beantwoorden...![]()
Ja maar... bij ongewijzigd beleid... enzovoort ....![]()
en dood en begraven over 30 jaar![]()
Als je wat verstand hebt van integralen (wat ik in uw geval wel heel sterk betwijfel gezien de debiliteit van je posts) dan is het verschil tussen de rode en de oranje kurve berekend liefst 96 miljard ton in totaal.
-
- Tijdelijk Verbannen
- Contacteer:
HAHA !!

Het wordt gekker en gekker !
Nu heeft 1 of andere klimaathystericus al lijntjes getrokken tot 2060 !

Zulke lijntjes kan het kleinste kind trekken en zullen er bij ieder anders lopen...
EN ze zijn al even onderbouwd dan het zogezegd model op basis van uitgebreide studies dat hier volgens die klimaathystericus weer achter zal zitten. Wat een klucht !

En er zijn er die daar nog intrappen als chesini ook nog. Denk na met uw gezond verstand... ge kunt dat niet 10-tallen jaren in de toekomst voorspellen ! Ge moogt nog "assumpties" aannemen zoveel ge wil ! Die "assumpties" op zich zijn al te absurd voor woorden voor iets dat tot 2060 loopt.
En ik moet daar zelfs niet voor weten hoeveel uren wiskunde dat gij in uw leven gehad hebt om te kunnen zeggen dat ik er meer gehad heb!
Wij hebben integraalrekenen gedaan tot het onze oren uitkwam, manneke. Een richting met zoveel wiskunde als in mijn tijd dat bestaat nu zelfs niet meer.
-
- Tijdelijk Verbannen
- Contacteer:
Soit... we zullen hier nog maar eens gratis en voor niks onze tijd gaan insteken

Geef me die zogenaamde "studies" en "modellen" en weet ik nog welke bullshit allemaal op basis waarvan een of andere kwibus die 3 lijntjes getrokken heeft.
Dan zal ik die rustig 1 voor 1 weerleggen, met wiskundige onderbouwing en alles erop en eraan erbij, als ge dat graag wilt !
Ik ben zelf ook graag grondig.
Vooruit... in een formaat dat makkelijk te openen is liefst.
Ge hebt die toch chesini...
of kijkt ge hier enkel naar dat kleuterniveau grafiekje... dat kan natuurlijk niet en zou nogal lachwekkend zijn

De onderbouwende studies & modellen who are about to be disproved

Nu gaat ge uw teergeliefde CHATGPT hier zelf komen afvallen, want die heeft de curves berekend. Het heeft wel 5 minuten geduurd. De langste berekening ooit. De vraag is:the_bishop schreef: ↑18 augustus 2025, 10:23HAHA !!![]()
![]()
Het wordt gekker en gekker !
Nu heeft 1 of andere klimaathystericus al lijntjes getrokken tot 2060 !
Zulke lijntjes kan het kleinste kind trekken en zullen er bij ieder anders lopen...
EN ze zijn al even onderbouwd dan het zogezegd model op basis van uitgebreide studies dat hier volgens die klimaathystericus weer achter zal zitten. Wat een klucht !![]()
En er zijn er die daar nog intrappen als chesini ook nog. Denk na met uw gezond verstand... ge kunt dat niet 10-tallen jaren in de toekomst voorspellen ! Ge moogt nog "assumpties" aannemen zoveel ge wil ! Die "assumpties" op zich zijn al te absurd voor woorden voor iets dat tot 2060 loopt.En ik moet daar zelfs niet voor weten hoeveel uren wiskunde dat gij in uw leven gehad hebt om te kunnen zeggen dat ik er meer gehad heb!
Wij hebben integraalrekenen gedaan tot het onze oren uitkwam, manneke. Een richting met zoveel wiskunde als in mijn tijd dat bestaat nu zelfs niet meer.
"geef mij de prognose van 2010 tot 2060 van de co2-uitstoot van Amerika in miljard ton per jaar respectievelijk indien biden zou herverkozen zijn, indien kamilla harris zou verkozen zijn en nu met Trump aan het bewind"
Latijn-wiskunde bestaat nog steeds hoor. En de polytechniek van de KMS bestaat nog steeds hoor. Uw tijd moet dan wel iets heel speciaal geweest zijn. Waarschijnlijk heb je een paar jaar moeten dubbelen, vandaar dat het uw oren uitkwam.
-
- Tijdelijk Verbannen
- Contacteer:
Ok, ge hebt ze dus niet. Zoals ik al verwachtte. Kijken naar het grafiekje is genoeg.chesini schreef: ↑18 augustus 2025, 10:35 Nu gaat ge uw teergeliefde CHATGPT hier zelf komen afvallen, want die heeft de curves berekend. Het heeft wel 5 minuten geduurd. De langste berekening ooit. De vraag is:
"geef mij de prognose van 2010 tot 2060 van de co2-uitstoot van Amerika in miljard ton per jaar respectievelijk indien biden zou herverkozen zijn, indien kamilla harris zou verkozen zijn en nu met Trump aan het bewind"
En gij hebt zelf gezegd ChatGPT produceert elke keer iets anders als ge hetzelfde vraagt.
Nu... dat hoeft niet eens, stel dat het wel telkens dit produceert... dan nog is dat geproduceerd op basis van studies, modellen en andere bullshit van MENSEN die dat deden op basis van assumpties en voorspellingen over de toekomst die onmogelijk correct te maken zijn en dus nergens op slaan.
ChatGPT raapt bullshit geproduceert door klimaatkwibussen bij mekaar, verwerkt die en synthetiseert het tot dit grafiekje.
Mooi grafiekje op basis van bullshit !
HAHA !!

Latijn-wiskunde...
6 tot 7 uur wiskunde/week lees ik.
Tot 8 uur via keuzecursussen.
Wel wij hadden toen nog geen keuzecursussen en dat was ook niet nodig om daar NOG boven te zitten !

Nooit gedubbeld... moet dan toch een speciale tijd geweest zijn als gij het zegt

Zoveel wiskunde in een week, ze doen dat die arme mannekes nu niet meer aan.
Later in de hogere studies nog meer natuurlijk, ge hebt nu eenmaal veel wiskunde in een wiskundige richting.
-
- Tijdelijk Verbannen
- Contacteer:
Nu... de belangrijkste fout is nog van een heel andere aard.
Meer is er eigenlijk zelfs niet nodig om die grafiek naar de prullenbak te verwijzen.
En daar kunt gij weinig aan doen. Uw vraagstelling aanpassen helpt niet.
Ge stelt een vraag over wat er gebeurt tot in het jaar 2060 op basis van het beleid van die 3 personen.
Wat chatgpt doet is hun beleidsregels en plannen die ze willen uitvoeren opzoeken, verwerken en doortrekken tot het jaar 2060.
Terwijl na 4 jaar hun termijn afloopt en er in de 32 jaar die rest 8 nieuwe presidenten met nieuwe beleidsregels en plannen komen.
Dus na 4 jaar gaan die 3 lijnen al anders lopen maar chatgpt kan niet in de toekomst kijken en kan dus ook geen rekening houden met nieuwe presidenten.
Die trekt gewoon zoals reeds gezegd het beleid van de 3 presidenten die gij opsomt vanaf nu 35 jaar door in de toekomst.
Compleet absurd natuurlijk om zo'n grafiek dus als waar aan te nemen, laat staan dat het uitkomt.
Simpel gezegd... de lijnen op deze grafiek zijn FOUT. Niks meer of niks minder en dat gaat in 2060 en véél vroeger ook wel blijken met 99,999999999% zekerheid.
Geen 100% ! Want er kan random wel de juiste grafiek getekend zijn, maar dat is dan puur toeval en nergens op gebaseerd.
Gij hebt ook wiskunde gehad want de meeste mensen weten niet eens wat een integraal is, dus ge zult dat wel snappen.
Allemaal nogal vrij duidelijk. Ge moet daar geen genie voor te zijn om dat te snappen.
Meer is er eigenlijk zelfs niet nodig om die grafiek naar de prullenbak te verwijzen.
Ge stelt een vraag over wat er gebeurt tot in het jaar 2060 op basis van het beleid van die 3 personen.
Wat chatgpt doet is hun beleidsregels en plannen die ze willen uitvoeren opzoeken, verwerken en doortrekken tot het jaar 2060.
Terwijl na 4 jaar hun termijn afloopt en er in de 32 jaar die rest 8 nieuwe presidenten met nieuwe beleidsregels en plannen komen.
Dus na 4 jaar gaan die 3 lijnen al anders lopen maar chatgpt kan niet in de toekomst kijken en kan dus ook geen rekening houden met nieuwe presidenten.
Die trekt gewoon zoals reeds gezegd het beleid van de 3 presidenten die gij opsomt vanaf nu 35 jaar door in de toekomst.
Compleet absurd natuurlijk om zo'n grafiek dus als waar aan te nemen, laat staan dat het uitkomt.
Simpel gezegd... de lijnen op deze grafiek zijn FOUT. Niks meer of niks minder en dat gaat in 2060 en véél vroeger ook wel blijken met 99,999999999% zekerheid.
Geen 100% ! Want er kan random wel de juiste grafiek getekend zijn, maar dat is dan puur toeval en nergens op gebaseerd.
Gij hebt ook wiskunde gehad want de meeste mensen weten niet eens wat een integraal is, dus ge zult dat wel snappen.
Allemaal nogal vrij duidelijk. Ge moet daar geen genie voor te zijn om dat te snappen.
In mijn ogen is dat geen prulgrafiek. CHATGPT haalt oa data op van de Princeton University. In uw ogen zijn studies, modellen en data dus allemaal bullshit. Dat zegt genoeg - zelfs te veel - over uw intellectuele capaciteiten. Een slimme mens die kan het verleden analyseren, het heden analyseren en de toekomst extrapoleren. De toekomst extrapoleren kunt u dus niet. Wat een beperking als je het mij vraagt.the_bishop schreef: ↑18 augustus 2025, 11:05Ok, ge hebt ze dus niet. Zoals ik al verwachtte. Kijken naar het grafiekje is genoeg.chesini schreef: ↑18 augustus 2025, 10:35 Nu gaat ge uw teergeliefde CHATGPT hier zelf komen afvallen, want die heeft de curves berekend. Het heeft wel 5 minuten geduurd. De langste berekening ooit. De vraag is:
En gij hebt zelf gezegd ChatGPT produceert elke keer iets anders als ge hetzelfde vraagt.
Nu... dat hoeft niet eens, stel dat het wel telkens dit produceert... dan nog is dat geproduceerd op basis van studies, modellen en andere bullshit van MENSEN die dat deden op basis van assumpties en voorspellingen over de toekomst die onmogelijk correct te maken zijn en dus nergens op slaan.
ChatGPT raapt bullshit geproduceert door klimaatkwibussen bij mekaar, verwerkt die en synthetiseert het tot dit grafiekje.
Mooi grafiekje op basis van bullshit !
Jij lijkt mij het type "beperkt brein" ideaal voor café-discussies en ideaal voor de bierkaai van de Spaargids. Je weet het wel, na 5 minuten discussie zijn de hoge belastingen en de CO2-taksen en toeslagen en de isolatie-normen ea te veel om op te noemen, allemaal de fout van de Groenen. Dat we in de zomer nu al aan 38°C zitten te koken is dan ook de fout van de Groenen. Binnenkort zitten we hier ook aan 40°C en hoger. Idioten als jij gaan dan zeggen dat het een opportuniteit is voor airco-bedrijven.
Koop nog wat aandelen van Daikin Industries, Toshiba, Mitsubishi, Electrolux, Carrier, Zacks, DeLongi. Dankzij Trump gaan die gouden jaren tegemoet.
Laatst gewijzigd door chesini op 18 augustus 2025, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Denk je? Volgens mij heeft chatGPT zich 5 minuten afgevraagd wat die pipo nu weer voor vraag stelt en dan maar een onnozel grafiekje met meerdere fouten geproduceerd waarmee de pipo tevreden kan zijn. Een correcte grafiek zou tussen 2010 en 2016 voor de drie eenzelfde curve hebben, Trump zijn eerste termijn begon pas in 2016. Een zinnig antwoord begint natuurlijk bij een zinnige vraagthe_bishop schreef: ↑18 augustus 2025, 11:19 Wat chatgpt doet is hun beleidsregels en plannen die ze willen uitvoeren opzoeken, verwerken en doortrekken tot het jaar 2060.

Laat u gaan hé. Nog zo een bierkaai-profiel dat de waarheid in pacht heeft. Stel de volgens u zinnige vragen aan Chatgpt. Waarop wacht je eigenlijk ? Chatgpt is nog altijd free te installeren. Stel al uw bitneukersvragen aan Chatgpt, zoveel je maar wil. Begint die hier te neuten over het verloop van de grafiek van 2010 tot 2016. En maar neuten.vortex schreef: ↑18 augustus 2025, 11:39Denk je? Volgens mij heeft chatGPT zich 5 minuten afgevraagd wat die pipo nu weer voor vraag stelt en dan maar een onnozel grafiekje met meerdere fouten geproduceerd waarmee de pipo tevreden kan zijn. Een correcte grafiek zou tussen 2010 en 2016 voor de drie eenzelfde curve hebben, Trump zijn eerste termijn begon pas in 2016. Een zinnig antwoord begint natuurlijk bij een zinnige vraagthe_bishop schreef: ↑18 augustus 2025, 11:19 Wat chatgpt doet is hun beleidsregels en plannen die ze willen uitvoeren opzoeken, verwerken en doortrekken tot het jaar 2060.![]()
De kern van de grafiek ligt in het verloop na 2025. Niet er voor. Onozel manneken.
Laatst gewijzigd door chesini op 18 augustus 2025, 12:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Je snapt er echt niets van. De huidige 4 jaar van Trump gaan de grafiek niet neerwaarts doen afbuigen maar horizontaal houden. De daar opvolgende presidenten gaan de grootste moeite hebben om de curve terug te doen afbuigen.the_bishop schreef: ↑18 augustus 2025, 11:19 Nu... de belangrijkste fout is nog van een heel andere aard.
Trump is de kapitein van een schip dat uit koers is geslagen door zijn toedoen en dat aan de grond gaat lopen. Want een schip trek je zomaar niet terug op koers. En het klimaat is nog veel moeilijker te besturen. Maar jij snapt er de ballen van. Het je ooit een cursus meet- en regeltechniek gevolgd ? En besef je hoe moeilijk het klimaat te regelen is ovv gevolgen van de CO2-uitstoot ? Triestige figuur ben je.
Je komt hier debiteren en je snapt er geen ballen van.