Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Dat klopt. Maar het is niet omdat leden als The Bishop hier menen alles en iedereen belachelijk te moeten maken dat ik me door dat bierkaaigespuis laat doen. Daarvoor ben ik wel effen te oud geworden. The Bishop denkt net als Trump dat hij alles en iedereen belachelijk kan maken. Wel niet met mij. Over my dead body.
En als je ietwat tegenwind geeft druipen ze af. Dan doen ze een Taco. Op zoek naar een volgende prooi voor hun bierkaai.
Laatst gewijzigd door chesini op 18 augustus 2025, 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kom af en toe eens op het forum en dit is echt diep triest.
Je zou denken dat mensen op Spaargids nog wel enige vorm van intelligentie hebben maar met o.a. dit topic twijfel ik daar hard aan.
Meningsverschillen zijn niet erg, kan zelfs goed zijn om verder te komen maar hier is het vooral modder gooien naar elkaar.
Hier zitten enkele personen die de "discussie" volledig verpesten, jammer genoeg dat de moderatoren niet sneller ingrijpen. Op deze manier gaat het jammer genoeg steil bergaf hier.
Bij deze. Ik heb een CO2-grafiek van VincentVega verdedigd. Ik heb als gevolg vandaag drie uur shit over mij gehad van The Bishop en Vortex. Ik pik dat ook niet langer en ik ga dan in het verweer. Je kan dat moddergooien noemen maar assez est assez. Elke grafiek, elke bron, elk artikel, elke data, elk idee wordt van 's morgens tot 's avonds ronduit belachelijk gemaakt. En als je wat tegen argumenteert druipen ze na discussie af. Zonder uitkomst. Tot de volgende opstoot van de bierkaai er aan komt. Dan herbegint het draaiboek weer opnieuw.SVP46 schreef: ↑18 augustus 2025, 13:32Ik kom af en toe eens op het forum en dit is echt diep triest.
Je zou denken dat mensen op Spaargids nog wel enige vorm van intelligentie hebben maar met o.a. dit topic twijfel ik daar hard aan.
Meningsverschillen zijn niet erg, kan zelfs goed zijn om verder te komen maar hier is het vooral modder gooien naar elkaar.
Hier zitten enkele personen die de "discussie" volledig verpesten, jammer genoeg dat de moderatoren niet sneller ingrijpen. Op deze manier gaat het jammer genoeg steil bergaf hier.
Mr Bisschops kan je net zoals enkele andere Trumpies best blokkeren . Veel zinnigs komt daar niet uit. Gelieve zijn schrijfsels ook niet te quoten aub.
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Het verschil tussen gratis en voor niks: Ik ben gratis naar school gegaan de meesten hier voor niks ...the_bishop schreef: ↑18 augustus 2025, 10:30Soit... we zullen hier nog maar eens gratis en voor niks onze tijd gaan insteken![]()
Geef me die zogenaamde "studies" en "modellen" en weet ik nog welke bullshit allemaal op basis waarvan een of andere kwibus die 3 lijntjes getrokken heeft.
Dan zal ik die rustig 1 voor 1 weerleggen, met wiskundige onderbouwing en alles erop en eraan erbij, als ge dat graag wilt !
Ik ben zelf ook graag grondig.
Vooruit... in een formaat dat makkelijk te openen is liefst.
Ge hebt die toch chesini...
of kijkt ge hier enkel naar dat kleuterniveau grafiekje... dat kan natuurlijk niet en zou nogal lachwekkend zijn![]()
De onderbouwende studies & modellen who are about to be disproveddus a.u.b. ... dank bij voorbaat.

Make Spaargids " Great Again ! "
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
ChatGPT verbruikt ook veel energie, hij is niet alleen dom maar ook nog slecht bezig voor het klimaat en het dan om de beste US-president ooit steken ...the_bishop schreef: ↑18 augustus 2025, 12:54Sorry chesini, no can do![]()
We hebben hier veel belangrijker zaken te doen.
Ge hebt het trouwens volledig verkorven vrees ik. Die gaan aan u geen tijd willen verspillen, ze zijn ook te kostbaar daarvoor dat snap je wel, er zitten gedoctoreerden in computer science bij. Die werken niet voor spek en bonen![]()
Ik heb nog geprobeerd daarstraks met... "zou 'm héél misschien niet ergens juist kunnen zitten ?"
Maar daar waren enkelen wel erg kort van stof over qua repliek...![]()
Wie over u doorpraat maakt z'n eigen hier nu belachelijk vrees ik. Dus sorry 't is afgelopen.

Make Spaargids " Great Again ! "
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Ik had geen idee dat een post van mij zoveel commotie zou veroorzaken vandaagchesini schreef: ↑18 augustus 2025, 13:39Bij deze. Ik heb een CO2-grafiek van VincentVega verdedigd. Ik heb als gevolg vandaag drie uur shit over mij gehad van The Bishop en Vortex. Ik pik dat ook niet langer en ik ga dan in het verweer. Je kan dat moddergooien noemen maar assez est assez. Elke grafiek, elke bron, elk artikel, elke data, elk idee wordt van 's morgens tot 's avonds ronduit belachelijk gemaakt. En als je wat tegen argumenteert druipen ze na discussie af. Zonder uitkomst. Tot de volgende opstoot van de bierkaai er aan komt. Dan herbegint het draaiboek weer opnieuw.SVP46 schreef: ↑18 augustus 2025, 13:32
Ik kom af en toe eens op het forum en dit is echt diep triest.

Voor alle duidelijkheid: ik heb die grafiek over het effect van de verkiezing van Trump op de CO2 uitstoot van de VS niet zelf in elkaar gestoken (al dan niet via hulp van AI) maar die is afkomstig van een artikel uit het Nieuwsblad van 9 november 2024 over de klimaattop in Bakoe. Voor vragen opmerkingen gelieve zich dus te wenden tot het Nieuwsblad

https://www.nieuwsblad.be/buitenland/sc ... 03494.html
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het journaille in paniek. De natuur wil andermaal de hysterie niet volgen, Het Nietsblad:

'Dramatische' vertraging?
¿Qué?
How it started:

'Dramatische' vertraging?
¿Qué?

How it started:
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 21 augustus 2025, 06:23, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Kleinespaarder levert dagelijks een waardevolle bijdrage af over de stommiteiten van de dementerende Trump.
Wacht even, je hebt wat woorden verwisseld waarschijnlijk. N.m.m. bedoelde je:
KleineSpaarde levert dagelijks stommiteiten af over de waardevolle bijdragen (tot de vrede) van de mens erende Trump.
Ik ben het wel beu dat men in dit topic Klimaathysterie nog steeds pure US/VS/Trump-zaken zit te dumpen. Ik ga een klacht indienen als dit nog gebeurt.