Extra opties Ethias autoverzekering ?
Extra opties Ethias autoverzekering ?
Onze wagen is inmiddels 10 jaar oud en wordt nog maar weinig gebruikt.(+-7000km/jaar waarvan +-2000km voor vakanties)
Nu zag ik dat we naast de standaard Burgerlijke aansprakelijkheid ook nog de opties Rechtsbijstand Plus €42,83 en de optie Verzekering van de bestuurder €42,83 hebben.
Dus jaarlijks extra €85,66.
Heeft het zin om deze opties te nemen wanneer er zo weinig met de wagen gereden wordt of kan je deze toch maar beter behouden?
Nu zag ik dat we naast de standaard Burgerlijke aansprakelijkheid ook nog de opties Rechtsbijstand Plus €42,83 en de optie Verzekering van de bestuurder €42,83 hebben.
Dus jaarlijks extra €85,66.
Heeft het zin om deze opties te nemen wanneer er zo weinig met de wagen gereden wordt of kan je deze toch maar beter behouden?
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Re: Extra opties Ethias autoverzekering ?
Als je geen afzonderlijke rechtsbijstandsverzekering hebt zou ik zeggen van wel. Kan zijn dat je het nooit nodig zult hebben maar een verzekering betaal je juist voor als je pech hebt en daar je 1/3 in het buitenland rijdt is dat zeker geen overbodige luxe; mijn inziens.
Make Spaargids " Great Again ! "
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Als je max 10000km per jaar rijdt, kan je een korting van 15% krijgen bij Ethias op je premie:aanvragen dus.
Die korting hebben we al.
We gaan de Rechtsbijstand Plus en bestuurdersverzekering maar gewoon laten doorlopen.
We gaan de Rechtsbijstand Plus en bestuurdersverzekering maar gewoon laten doorlopen.