Kbc bolero crowdfunding
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Re: Kbc bolero crowdfunding
Wat is daar fraude aan, je moet maar niet zo DOM zijn om in zoiets te gokken ...dannyfietst68 schreef: ↑7 augustus 2025, 13:19 Vandaag het volgende faillisement bij BOLERO ( ADDHOME). Van mijn 7 projecten momenteel waarin ik geinvesteerd heb 4 failliet ( 1 geslaagd ) en nog 2 lopende. WEGBLIJVEN VAN DIE HANDEL.Altijd met dezelfde uitleg achteraf. KBC , schaam jullie voor deze praktijken. FRAUDE KBC EERST KLAS
Make Spaargids " Great Again ! "
Ik snap het idee eigenlijk niet: KBC vraagt beleggers hun spaargeld te investeren in bedrijven waar ze zelf geen geld willen aan lenen? Waarom doet KBC zoiets, voor enkele procenten commissie?
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Is gewoon vraag en aanbod samen brengen: je hebt mensen die willen gokken met hun geld en start-ups die geld willen. Ik ben zeer anti-KBC maar ik zie hier niets verkeerd aan, tenzij ze dit aan bejaarden mensen aanpraten die een 100% veilige belegging willen. Dan zijn hun huisfondsen veel grotere oplichting in mijn ogen ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Weet je wat dom is daar duizenden in een project steken.voorheenCP1234 schreef: ↑5 september 2025, 17:31 Wat is daar fraude aan, je moet maar niet zo DOM zijn om in zoiets te gokken ...
Maar een Belg hoe rapper van mijn centen af..... en de Kbc medewerkers weten dat ook, op naar de volgende voor hun eigen bonus.
Spreiden met kleinere bedragen is veel te veel werk.
Estate Guru believer.