ING termijn
TIP
Re: ING termijn
Bij mij verschijnt het promobericht standaard wanneer ik mijn app open.
''Deze aanbieding is slechts beschikbaar tot 10/10/2025". Dat is dus nog wel even.
Bij interesse en mocht het niet meer verschijnen, zou ik gewoon een kantoor bellen.
''Deze aanbieding is slechts beschikbaar tot 10/10/2025". Dat is dus nog wel even.
Bij interesse en mocht het niet meer verschijnen, zou ik gewoon een kantoor bellen.
Ik heb nog geen enkel promobericht gezien bij ING.
Port 1: IWDA (80%) - EMIM (10%) - IUSN (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)
Termijnrekening van 3.8 bruto naar 2,1 bruto oftewel 1.47 netto. Zonet gedaan voor 6 maanden bij gebrek aan beter.
Waarom overweeg je geen combinatie van een geldmarktfonds met een korte duratie obligatie-ETF?
1,47% betekent een gegarandeerd verlies van koopkracht. Je geld vastzetten om er met zekerheid een deel van te verliezen vind ik toch eigenaardig.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Ik wou mijn naam eer aan doen en die agent iets gunnen. Zoveel verschil zou het niet maken.
Ik wou een termijnrekening op 6 maanden openen bij ING en krijg een interestvoet van 1,32 ipv 2,10 % voorgeschoteld !
Online? Ik had afspraak. Was eigenlijk vandaag van plan nog oude fondsen te verkopen (omwille van beheerskosten) maar deed het uiteindelijk toch niet wegens lage dollar.
Ik ga er van uit dat ze ELKE klant dezelfde interestvoet geven op een termijnrekening. Net zo als Santander enz.
Die man zei dat je dit niet online kon regelen, het is een promo bedoeld voor bestaande klanten om hun kapitaal niet te zien wegglippen. Zo super is die promo nu ook weer niet:6maand of 12 maand zelfde povere opbrengst.