rekening openen
-
schaakspeler
- Newbie

- Contacteer:
rekening openen
Ik probeer ondertussen al twee weken een rekening te openen bij MeDirect en heb reeds vijfmaal naar de klantendienst gebeld.
Tijdens het aanmaken van mijn account heb ik een foutief adres opgegeven, diezelfde dag nog schriftelijk aan hen laten weten om te corrigeren. Hierdoor kan mijn rekening niet worden aangemaakt. Ongelofelijk frustrerend proces. De klantendienst medewerker kan me ook nooit verder helpen, want zijn 'interne processen'. Mijn inziens zou zoiets in minder dan 1 minuut moeten rechtgezet zijn ...
Tijdens het aanmaken van mijn account heb ik een foutief adres opgegeven, diezelfde dag nog schriftelijk aan hen laten weten om te corrigeren. Hierdoor kan mijn rekening niet worden aangemaakt. Ongelofelijk frustrerend proces. De klantendienst medewerker kan me ook nooit verder helpen, want zijn 'interne processen'. Mijn inziens zou zoiets in minder dan 1 minuut moeten rechtgezet zijn ...
Re: rekening openen
Wat ik er hier van hoor tijdens verschillende gesprekken, kan zoiets uitsluitend bij Keytrade gebeuren 
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Mijn eigen ervaring is, dat je bij MeDirect vooral veel geduld moet hebben, maar uiteindelijk komt alles wel in orde.schaakspeler schreef: ↑16 september 2025, 17:18 Ik probeer ondertussen al twee weken een rekening te openen bij MeDirect en heb reeds vijfmaal naar de klantendienst gebeld.
Goe bezig als je uw eigen adres verkeerd opgeeft.schaakspeler schreef: ↑16 september 2025, 17:18 Ik probeer ondertussen al twee weken een rekening te openen bij MeDirect en heb reeds vijfmaal naar de klantendienst gebeld.
Daarna is het de schuld van de bank.
En al eens de moeite gedaan een nieuwe rekening te openen met correcte adres?
Estate Guru believer.