Keytrade VISA card uitgaven - In app en/of website momenteel geen detail meer beschikbaar
Keytrade VISA card uitgaven - In app en/of website momenteel geen detail meer beschikbaar
Hallo,
Zijn er nog Spaargids-gebruikers die, net als ik, al wekenlang geen details van hun uitgaven kunnen raadplegen (noch via de app, noch via de website) bij betalingen met hun VISA-kaart? Het totale saldo van de uitgaven is het enige wat zichtbaar is. Ik heb hierover al meerdere e-mails gestuurd naar Keytrade gestuurd, maar tot op heden zonder enige reactie.
Afgelopen vrijdag heb ik na lange wachttijd eindelijk iemand aan de lijn gekregen. Die persoon bevestigde dat het probleem bekend was en dat het uiterlijk tegen vrijdag 19/12 opgelost zou zijn. Helaas is dat niet het geval.
Ik krijg nog steeds de melding: "Nog geen transacties. Uw rekening is klaar, u kunt deze op elk moment gebruiken."
De enige manier waarop ik momenteel mijn uitgaven kan bekijken, is via het maandelijkse uittreksel zodra dat beschikbaar komt.
Zijn er nog Spaargids-gebruikers die, net als ik, al wekenlang geen details van hun uitgaven kunnen raadplegen (noch via de app, noch via de website) bij betalingen met hun VISA-kaart? Het totale saldo van de uitgaven is het enige wat zichtbaar is. Ik heb hierover al meerdere e-mails gestuurd naar Keytrade gestuurd, maar tot op heden zonder enige reactie.
Afgelopen vrijdag heb ik na lange wachttijd eindelijk iemand aan de lijn gekregen. Die persoon bevestigde dat het probleem bekend was en dat het uiterlijk tegen vrijdag 19/12 opgelost zou zijn. Helaas is dat niet het geval.
Ik krijg nog steeds de melding: "Nog geen transacties. Uw rekening is klaar, u kunt deze op elk moment gebruiken."
De enige manier waarop ik momenteel mijn uitgaven kan bekijken, is via het maandelijkse uittreksel zodra dat beschikbaar komt.
- KleineSpaarder
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Keytrade VISA card uitgaven - In app en/of website momenteel geen detail meer beschikbaar
Is zeker geen probleem van VISA zelf. Bij mijn VISA van BNP zie ik alle transacties.
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Keytrade VISA card uitgaven - In app en/of website momenteel geen detail meer beschikbaar
Ik heb ook een Visa kaart van Keytrade. In de app (android) zijn alle uitgaven in detail zichtbaar. Ook afgelopen week geen problemen ondervonden.
Via de website heb ik momenteel geen problemen met het raadplegen van mijn Visa uitgaven bij Keytrade. Maar ik moet toegeven dat dit bij meestal niet meer is dan 1 Visa-uitgave per maand.
Dank voor jullie reacties. Hier hebben we zowel android- als een Apple keytrade apps. Bij beide idem probleem. Onlangs een nieuwe creditkaart ontvangen, zal dan waarschijnlijk daarmee iets te maken hebben. Nog eens een bericht sturen en even refereren naar jullie reacties.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Geen probleem hier; in de Keytrade-app worden de details van de Visa-kaartuitgaven allemaal netjes weergegeven.
Alle betalingen verschijnen wel bij mij, maar sinds hun grote update niet op de juiste manier. Ik deed een betaling op de laatste dag van augustus; deze staat tussen de betalingen van augustus (dd 31/08/2025) maar is niet opgenomen in het totaalbedrag van augustus. Daarentegen werd dit mee opgenomen in het totaalbedrag van september, zelfs al staat de betaling dus niet onder het blok van september. Het is maar een detail, maar ook een vreemd zicht om totaalbedragen te zien die niet overeenkomen met de lijst. Kennelijk is toch nog niet alles volledig geregeld sinds hun update.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ze hebben daar precies wel wat problemen bij Keytrade, zo te horen 

Dat de afrekening van aug.2025 werd gesplitst was ook bij mij het geval.Frisk2740 schreef: ↑24 september 2025, 07:57 Alle betalingen verschijnen wel bij mij, maar sinds hun grote update niet op de juiste manier. Ik deed een betaling op de laatste dag van augustus; deze staat tussen de betalingen van augustus (dd 31/08/2025) maar is niet opgenomen in het totaalbedrag van augustus. Daarentegen werd dit mee opgenomen in het totaalbedrag van september, zelfs al staat de betaling dus niet onder het blok van september. Het is maar een detail, maar ook een vreemd zicht om totaalbedragen te zien die niet overeenkomen met de lijst. Kennelijk is toch nog niet alles volledig geregeld sinds hun update.
Daar gaat het hier ook niet om. Het gaat hier om een incorrecte weergave van de transacties, niet over het afhouden van dat bedrag op de zichtrekening.Eteab schreef: ↑24 september 2025, 11:19Dat de afrekening van aug.2025 werd gesplitst was ook bij mij het geval.Frisk2740 schreef: ↑24 september 2025, 07:57 Alle betalingen verschijnen wel bij mij, maar sinds hun grote update niet op de juiste manier. Ik deed een betaling op de laatste dag van augustus; deze staat tussen de betalingen van augustus (dd 31/08/2025) maar is niet opgenomen in het totaalbedrag van augustus. Daarentegen werd dit mee opgenomen in het totaalbedrag van september, zelfs al staat de betaling dus niet onder het blok van september. Het is maar een detail, maar ook een vreemd zicht om totaalbedragen te zien die niet overeenkomen met de lijst. Kennelijk is toch nog niet alles volledig geregeld sinds hun update.