Ervaringen met Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Ervaringen met Keytrade
Ik had een soortgelijke situatie: een aantal transacties verscheen pas de volgende maand op het afschrift. De klantenservice legde toen uit dat dit te maken had met de verwerking door de partnerbank. Dat is vervelend, maar in ieder geval gaat er geen rente verloren.Samsara schreef: ↑13 oktober 2025, 04:39Idd Paul. Hier had ik ook al aan gedacht omdat verrichtingen soms met een dag of twee vertraging worden gedebiteerd.paul schreef: ↑12 oktober 2025, 16:36 Sommige toekenningen van verrichtingen op het einde van een maand, worden misschien in een volgende maand toegekend ? Dit doet me een beetje denken aan hoe sommige online platforms werken, zoals bij --KNIP--, waar uitbetalingen en bonussen ook soms met kleine vertragingen plaatsvinden afhankelijk van het systeem en de verwerkingstijd.
Of zoals ik schreef, ligt het misschien aan betalingen via Payconiq want daar kan ik niet meteen wat van terugvinden in de algemene voorwaarden.
Wat bepaalde mensen hier niet lijken te begrijpen is dat dit het zoveelste is bij Keytrade en wanneer er al fouten gemaakt worden bij deze uitbetaling, ik op mijn hoede ben voor interestbetalingen.
Ondertussen wordt er hier meer tijd aan verprutst en spel van gemaakt op dit forum dan ik die het samen met de resem andere problemen heb gemeld aan Keytrade.
-
DonQuichot
- Full Member

- Contacteer:
Da's zoals Samsara wss. flipt als er 150 € van zijn visa direct gedebiteerd wordt, als hij tankt.
En nadien terug gecrediteerd wordt, als het juiste tankbedrag duidelijk is. Zodat mensen niet zonder te betalen wegrijden.
Daarvoor stuurt Samsara ook mails.
En nadien terug gecrediteerd wordt, als het juiste tankbedrag duidelijk is. Zodat mensen niet zonder te betalen wegrijden.
Daarvoor stuurt Samsara ook mails.
Die andere bank boekte de verrichtingen 14 dagen later ?
Het is altijd de schuld van een ander. In de politiek en bij de helpdesk.
Geloof ze maar niet blindelings. Allebei...
Vraagje aan mede-Keytraders: mijn echtgenote en ik hebben beiden een bankkaart van Keytrade, maar stellen vast dat contactloos betalen soms niet kan. Dit is bvb. het geval bij sommige frisdrankautomaten, maar erger nog: ook in de bussen van de Lijn (waar terugvallen op cash blijkbaar niet kan/mag). In de app heb ik de Kaartinstellingen nagekeken: alles staat aangevinkt (contactloos + zonder pincode < 150EUR). Bij klassieke betaalterminals zoals in de supermarkten e.d. werkt contactloos betalen zonder PIN wel.
Iemand dit al tegengekomen ?
-
DonQuichot
- Full Member

- Contacteer:
Mss. slechte serie? Denk ook ooit eens vorig jaar of iets langer, een splinternieuwe kaart gehad, die dat ook niet kon. Ik zou toch eens bellen naar hen. Ze wisten direct dat mijn serie defect had. Bizar dat ze die klanten dan niet mailen of bellen ervoor...
-
tuinder666
- Sr. Member

- Contacteer:
>Bizar dat ze die klanten dan niet mailen of bellen ervoor...
Dat zou je verwachten, maar we hebben het hier natuurlijk over Keytrade.
Dat zou je verwachten, maar we hebben het hier natuurlijk over Keytrade.
Een slechte kaart bestaat echt he.DonQuichot schreef: ↑15 oktober 2025, 22:19 Mss. slechte serie? Denk ook ooit eens vorig jaar of iets langer, een splinternieuwe kaart gehad, die dat ook niet kon. Ik zou toch eens bellen naar hen. Ze wisten direct dat mijn serie defect had. Bizar dat ze die klanten dan niet mailen of bellen ervoor...
Ik had er 1 van belfius die vaak niet werkte inzake de nfc chip. Contactloos betalen.
Ze hebben me uiteraard tegen betaling een nieuwe gestuurd
Ik heb dezelfde ervaring; bij een broodautomaat van Indavending met terminal van Ingenico werkt de contactloze betaling niet, wel met andere bankkaarten: Belfius, KBC.guest1605 schreef: ↑15 oktober 2025, 08:47 Vraagje aan mede-Keytraders: mijn echtgenote en ik hebben beiden een bankkaart van Keytrade, maar stellen vast dat contactloos betalen soms niet kan. Dit is bvb. het geval bij sommige frisdrankautomaten, maar erger nog: ook in de bussen van de Lijn (waar terugvallen op cash blijkbaar niet kan/mag). In de app heb ik de Kaartinstellingen nagekeken: alles staat aangevinkt (contactloos + zonder pincode < 150EUR). Bij klassieke betaalterminals zoals in de supermarkten e.d. werkt contactloos betalen zonder PIN wel.
De Keytrade kaart werkt wel contactloos elders: warenhuizen, café's,...
Ik heb in de onlinebanking website een nieuwe aangevraagd omdat ze ook slecht werkte, ik heb een nieuwe gekregen en heb niets moeten betalen..
Mijn nieuwe kaart gaat ook niet kontaktloos, zal dus ook een andere moeten vragen blijkbaar.
Ik heb er naar gevraagd. Alleen als de kaart bij je thuis defect arriveerde , moest je niets betalen maar mijn kaart werd niet veel gebruikt.
Ze werkte vaak niet contactloos. Soms wel.
Opeens werkte ze totaal niet meer. En een week later weer wel. Blij dat ze vervangen werd.
Tegen betaling, ja... maar voor de rest heb ik al jaren een gratis rekening bij een goeie bank (vind ik) en dus ben ik nog altijd tevreden.
Bij belfius of bij keytrade ?
Bij Keytrade
Wie gebruikt er nu nog een kaart? Leg die kaart thuis in de schuif en betaal met Apple Pay. Dat is veel veiliger.
Bron: het internet.
-
DonQuichot
- Full Member

- Contacteer: