Ervaringen met Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
ParijsRobaais
- Newbie

- Contacteer:
Re: Ervaringen met Keytrade
De app doet al een paar dagen raar. Hij toont niet de meest recentste transacties. Het scherm even naar beneden trekken verhelpt dit dan wel. Nog mensen dit fenomeen?
Update van mijn kant: via de app heb ik kosteloos een nieuwe kaart aangevraagd en ontvangen. Gisteravond heb ik die uitgeprobeerd aan een broodautomaat die mijn vorige kaart nooit aanvaardde, en de nieuwe kaart werkte meteen probleemloos.guest1605 schreef: ↑15 oktober 2025, 08:47 Vraagje aan mede-Keytraders: mijn echtgenote en ik hebben beiden een bankkaart van Keytrade, maar stellen vast dat contactloos betalen soms niet kan. Dit is bvb. het geval bij sommige frisdrankautomaten, maar erger nog: ook in de bussen van de Lijn (waar terugvallen op cash blijkbaar niet kan/mag). In de app heb ik de Kaartinstellingen nagekeken: alles staat aangevinkt (contactloos + zonder pincode < 150EUR). Bij klassieke betaalterminals zoals in de supermarkten e.d. werkt contactloos betalen zonder PIN wel.
Iemand dit al tegengekomen ?
- PotjeVickx
- Jr. Member

- Contacteer:
Al die 'niche vormen' van betalen, het werkt met het ene maar niet met het andere en dan weer omgekeerd. Het is net als een tv-abonnement voor voetbal of cyclo-cross. 't Is altijd hopen dat je hardware blijft werken met de formules die alle samenwerkende organisaties willen werken of blijven werken.
Doe ies normaal.
zijn er onderhoudswerken bij Keytrade? gisteren en ook vandaag geraak ik niet ingelogd zowel op telefoon als pc.
-
DonQuichot
- Full Member

- Contacteer:
Geen enkel probleem hier. 
-
DonQuichot
- Full Member

- Contacteer:
gewoon omdat Keytrade nog geen Google Wallet ondersteunt, wat Belfius trouwens pas recent ondersteunt, ga je orakelen.PotjeVickx schreef: ↑1 november 2025, 19:10 Al die 'niche vormen' van betalen, het werkt met het ene maar niet met het andere en dan weer omgekeerd. Het is net als een tv-abonnement voor voetbal of cyclo-cross. 't Is altijd hopen dat je hardware blijft werken met de formules die alle samenwerkende organisaties willen werken of blijven werken.
Doe ies normaal.
- TV abbo heeft al ALTIJD gewerkt via Streaming (PC, Android Streamer)
- Van een app (van een bank) mag je toch verwachten dat ze geen android versie van 10 jaar terug toelaten. Anders terug gejank hier, als ze gehacked worden. En wie is dan weer de schuldige
- ik lees dat telenet ''tv met een kaartje' zal stoppen, idem hun digicorder, en nu enkel via hun IPTV streamer
- Sommige websites draaien beter op Chrome, dan op Explorer (laatste jaren is het beter). Dat moet je weten.
- Op mijn Curve (mastercard) app, draaien Revolut, KT VISA, N26, Beobank,...So what's the issue?