PROMO BASE (1 jaar)
-
DonQuichot
- Full Member

- Contacteer:
PROMO BASE (1 jaar)
https://www.base.be/nl/combineer/
Haelewyn. Nog 1 vraagje voor ik definitief monddood gemaakt wordt...
Heb jij de IP box die Telenet aanbiedt? BIeden zij hogere bitrate, dan zelf via de app te streamen (android of pc)? De beeldkwaliteit via de app/pc vond ik maar middelmatig.

Bovendien krijg je 20% korting op BASE unlimited Internet en/of TV tijdens de eerste 12 maanden. En daarna? Blijf je genieten van levenslang 10% combinatievoordeel op internet en/of TV als je twee of meer producten combineert.
Voor degene die het niet zien op hun compjoeter
- Je krijgt gratis een inferieure helpdesk, die Nederlands niet begrijpt.
- 5 Mbps meer upload en 50 Mbps meer downloadspeed dan Hey!
- Modem kan niet in bridge gezet worden (Hey!) wel.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
DonQuichot
- Full Member

- Contacteer:
Re: PROMO BASE (1 jaar)
--KNIP--
https://www.base.be/nl/tools/configurat ... t=BASE0160
Mooie promo voor 1ste jaar toch alvast. Alhoewel, op bovenstaande link staat 8 € FOR LIFE.
Mochten ze nu DVB-C kwaliteit aanbieden...en 30 Mbps upload, dan mss. wel. Helaas blijft Telecash, en vertrouw ze niet zo goed.
https://www.base.be/nl/tools/configurat ... t=BASE0160
Mooie promo voor 1ste jaar toch alvast. Alhoewel, op bovenstaande link staat 8 € FOR LIFE.
Mochten ze nu DVB-C kwaliteit aanbieden...en 30 Mbps upload, dan mss. wel. Helaas blijft Telecash, en vertrouw ze niet zo goed.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Klopt , maar haelewyn leest en schrijft soms nog altijd mee.
Geen idee van de bitrate.
Natte vinger methode denk ik van wel. Het beeld is ok...
Maar ik kan geen beeldkwaliteit op het oog vergelijken tussen een smartphone scherm en een tv toestel.
Ik heb de gewone box. Dezelfde als die van Telenet.DonQuichot schreef: ↑13 november 2025, 00:55
https://www.base.be/nl/combineer/
Haelewyn. Nog 1 vraagje voor ik definitief monddood gemaakt wordt...
Heb jij de IP box die Telenet aanbiedt? BIeden zij hogere bitrate, dan zelf via de app te streamen (android of pc)?
Geen idee van de bitrate.
Natte vinger methode denk ik van wel. Het beeld is ok...
Maar ik kan geen beeldkwaliteit op het oog vergelijken tussen een smartphone scherm en een tv toestel.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
-
DonQuichot
- Full Member

- Contacteer:
--KNIP--
Ik vergelijk niet met smartphone, maar dvb-c (digicorder) met een IP Box van Base of Telenet. Vraag me af of ze meer bandbreedte krijgen, dan een eigen -performantere- Android Streamer.....
Ik vergelijk niet met smartphone, maar dvb-c (digicorder) met een IP Box van Base of Telenet. Vraag me af of ze meer bandbreedte krijgen, dan een eigen -performantere- Android Streamer.....
Ik vraag me af wat je 'knip' was
en
Hoe je die bitrate echt kan meten. Ik heb nergens een toestel voor zover ik weet, dat de bitrate weergeeft (decoders).
Op smartphone kan je al eens kiezen in verschillende bitrates.
DVB-C decoder heb ik nooit gehad. Ik zat al jaren DVB-S te kijken. Het is moeilijk om er iets over te zeggen maar dat leek me ietsje beter qua beeld.
Je zou al meerdere beelden moeten stilzetten en echt gaan ontleden om te zien wat best is , maar dan kan je er in bitrate nog altijd geen cijfer op plakken.
Op twee identieke tv toestellen die naast elkaar staan..
Moeilijke zaak.
Als iemand twijfelt of de beeldkwaliteit hem bevalt zou ik zeggen : neem het in huis (bv Base zoals bij mij). Er is geen opzeggingvergoeding voorzien; Het contract is per maand opzegbaar vanaf het einde van maand 1.
Althans : mijn contract toch.
en
Hoe je die bitrate echt kan meten. Ik heb nergens een toestel voor zover ik weet, dat de bitrate weergeeft (decoders).
Op smartphone kan je al eens kiezen in verschillende bitrates.
DVB-C decoder heb ik nooit gehad. Ik zat al jaren DVB-S te kijken. Het is moeilijk om er iets over te zeggen maar dat leek me ietsje beter qua beeld.
Je zou al meerdere beelden moeten stilzetten en echt gaan ontleden om te zien wat best is , maar dan kan je er in bitrate nog altijd geen cijfer op plakken.
Op twee identieke tv toestellen die naast elkaar staan..
Moeilijke zaak.
Als iemand twijfelt of de beeldkwaliteit hem bevalt zou ik zeggen : neem het in huis (bv Base zoals bij mij). Er is geen opzeggingvergoeding voorzien; Het contract is per maand opzegbaar vanaf het einde van maand 1.
Althans : mijn contract toch.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
-
DonQuichot
- Full Member

- Contacteer:
ik stuur je een PM, anders gaan ze terug censureren.
Beeld moet je echt niet stilzetten. ALs je gewoon was dvb-s te kijken, dan is die IPTV streaming toch een flauw afkooksel. Geen contrast, soms beel/geluid niet synchroon. zwart is zwart op dvb-c en wit is wit. Artefacten....
Ja hoor, 2 weken base tv getest, maar wegens onvoldoende buitengekieperd.
Beeld moet je echt niet stilzetten. ALs je gewoon was dvb-s te kijken, dan is die IPTV streaming toch een flauw afkooksel. Geen contrast, soms beel/geluid niet synchroon. zwart is zwart op dvb-c en wit is wit. Artefacten....
Ja hoor, 2 weken base tv getest, maar wegens onvoldoende buitengekieperd.