Peiling nieuw beleid VS
- KleineSpaarder
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Peiling nieuw beleid VS
Kristi Noem, verantwoordelijk voor de interne veiligheid van de US, spreekt zich in de meest racistische termen uit over migranten.
Want, zo zegt ze, "onze voorvaderen hebben dit land opgebouwd met bloed, zweet en tranen."
Die voorvaderen waarover ze spreekt, waren allemaal migranten. Maar dat weet ze blijkbaar niet. De bende die Trump rond zich heeft verzameld, zijn gekozen omdat ze blindelings Trumps bevelen uitvoeren. Niet omdat ze intelligent of bekwaam zijn
Kristi Noem urges sweeping new US travel ban after fatal DC shooting
Homeland security secretary backs broad restrictions after guard member’s killing, echoing Trump’s hardline stance
Richard Luscombe
Tue 2 Dec 2025 15.26 CET
Kristi Noem, the US homeland security secretary, has advocated for a new travel ban on visitors from an unspecified number of countries following the shooting death in Washington DC of a national guard member by an Afghan national.
Noem posted to X her proposal on Monday night after she said she had spoken with Donald Trump, whose first term travel ban on seven Muslim countries faced widespread criticism and followed a rocky legal path before it was eventually upheld by the supreme court.
“I just met with the President. I am recommending a full travel ban on every damn country that’s been flooding our nation with killers, leeches, and entitlement junkies,” Noem wrote.
“Our forefathers built this nation on blood, sweat, and the unyielding love of freedom – not for foreign invaders to slaughter our heroes, suck dry our hard-earned tax dollars, or snatch the benefits owed to Americans.
“We don’t want them. Not one.”
Want, zo zegt ze, "onze voorvaderen hebben dit land opgebouwd met bloed, zweet en tranen."
Die voorvaderen waarover ze spreekt, waren allemaal migranten. Maar dat weet ze blijkbaar niet. De bende die Trump rond zich heeft verzameld, zijn gekozen omdat ze blindelings Trumps bevelen uitvoeren. Niet omdat ze intelligent of bekwaam zijn
Kristi Noem urges sweeping new US travel ban after fatal DC shooting
Homeland security secretary backs broad restrictions after guard member’s killing, echoing Trump’s hardline stance
Richard Luscombe
Tue 2 Dec 2025 15.26 CET
Kristi Noem, the US homeland security secretary, has advocated for a new travel ban on visitors from an unspecified number of countries following the shooting death in Washington DC of a national guard member by an Afghan national.
Noem posted to X her proposal on Monday night after she said she had spoken with Donald Trump, whose first term travel ban on seven Muslim countries faced widespread criticism and followed a rocky legal path before it was eventually upheld by the supreme court.
“I just met with the President. I am recommending a full travel ban on every damn country that’s been flooding our nation with killers, leeches, and entitlement junkies,” Noem wrote.
“Our forefathers built this nation on blood, sweat, and the unyielding love of freedom – not for foreign invaders to slaughter our heroes, suck dry our hard-earned tax dollars, or snatch the benefits owed to Americans.
“We don’t want them. Not one.”
Ik vraag me af wat Kleinespaarder gaat doen als Trump komt te overlijden.
Gezien de gezondheid van het klakske , fysiek en vooral geestelijk , met de dag achteruit gaat zal het niet lang meer duren vrees ik. Hopelijk slaagt hij er nog in om , in zijn verbeelding , de twaalfde en dertiende oorlog te beeindigen…
Ik denk dat KleineSpaarder dat niet zal willen geloven en zal categoriseren als een hoax. Net zoals Elvis blijft bestaan ...
Die leegte zal snel opgevuld worden. Kijk naar het gespuis dat klaar staat om in de bres te springen.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Ik kan niet inschatten wat er op mondiaal vlak kan verwacht worden als een JD Vance aan de macht zou komen
Maar hoopvol ben ik niet , als je ook al zijn standpunten hoort en ziet. Ook hij heeft een enorme voorkeur aan een deal met Putin waar Rusland en de VS er als winners uitkomen.
Heel verhelderend over Vance is de BBC Pano reportage Trump and the Tech Titans. Spijtig niet te bekijken met de iPlayer. Ik had ze gelukkig opgenomen.
Het komt er op neer dat Thiel, Sacks, Musk en Vance het Witte Huis overgenomen hebben.
Ze zijn intussen bekend als de PayPal-bende.
Het komt er op neer dat Thiel, Sacks, Musk en Vance het Witte Huis overgenomen hebben.
Ze zijn intussen bekend als de PayPal-bende.
Het is wel duidelijk dat het klakske gebruikt. (of misbruikt) wordt door bovenvermelde figuren om hun doel te bereiken. Hij zelf is daar te stom voor.
KV schreef: ↑Gisteren 14:09Ik kan niet inschatten wat er op mondiaal vlak kan verwacht worden als een JD Vance aan de macht zou komen
Maar hoopvol ben ik niet , als je ook al zijn standpunten hoort en ziet. Ook hij heeft een enorme voorkeur aan een deal met Putin waar Rusland en de VS er als winners uitkomen.
Ik hoop dat Vance de volgende president in de USA wordt. Dat zou fantastisch zijn.
Die gaat het nog beter doen dan Donald Trump, en die is al de beste president ooit!