Ervaringen met Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
tuinder666
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: Ervaringen met Keytrade
niet op de zenuwen laten werken, gewoon veranderen van bank.DrÈ schreef: ↑5 december 2025, 10:53 Zowel via Pc en met de app geraak je weer niet binnen, leuk als je dringend een overschrijving moet doen!
Ook de instant overschrijving doet het nog steeds niet eergisteren overgeschreven naar andere rekening van Argenta en staat nog steeds niet op de rekening, begint wel op mijn zenuwen te werken!
Aiaiaiaiai...vloeken in de kerk. Dat is durven !

Ervaringen van vele jaren geleden bij mij, dus je mag het best nuanceren.
Maar zoals ik het hier lees.....
Yes. Keytrade s*cks. Ze zijn goedkoop maar "made in China"- kwaliteit.
Ervaringen van vele jaren geleden bij mij, dus je mag het best nuanceren.
Maar zoals ik het hier lees.....
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Dat werkt niet op mijn zenuwen, hoor!tuinder666 schreef: ↑5 december 2025, 11:08 niet op de zenuwen laten werken, gewoon veranderen van bank.
Voor mij is het niet nodig om altijd direct in een bank te kunnen inloggen. Ik heb tijd genoeg en ik hoef bij Keytrade tenminste niet op voorhand een afspraak te maken zoals bij de betalende grootbanken in mijn buurt.
Trouwens: probleem is intussen al lang terug opgelost.
-
tuinder666
- Sr. Member

- Contacteer:
ik ben relatief tevreden bij keytrade
-
Ranter the 2nd
- Full Member

- Contacteer:
Al heel lang klant en altijd redelijk tevreden geweest van Keytrade. Echter ook gemerkt dat de laatste tijd hun service/klantendienst er niet bepaald is op verbeterd.
Wat ik nu recent heb meegemaakt bij een poging om een Keyplan af te sluiten, tart alle verbeelding. Onkunde tot en met.
Daarom besloten om na vele jaren gans mijn boeltje er te sluiten. Echt geen vertrouwen meer in zo'n bank/medewerkers.
Wat ik nu recent heb meegemaakt bij een poging om een Keyplan af te sluiten, tart alle verbeelding. Onkunde tot en met.
Daarom besloten om na vele jaren gans mijn boeltje er te sluiten. Echt geen vertrouwen meer in zo'n bank/medewerkers.
-
tuinder666
- Sr. Member

- Contacteer:
wat is er juist misgelopen met het keyplan ?
-
ParijsRobaais
- Newbie

- Contacteer:
Ik wil één fonds van mijn Keyplan verkopen. Ik dien daarvoor een blad te downloaden, dat af te drukken, dan in te vullen, dit dan terug in te scannen en dan met de postduif naar hen op te sturen. En dat voor een internetbank? 
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Je kan zo'n PDF tegenwoordig gewoon electronisch invullen en tekenen en dat mailen. Niet nodig om te printen en scannen.ParijsRobaais schreef: ↑7 december 2025, 13:02 Ik wil één fonds van mijn Keyplan verkopen. Ik dien daarvoor een blad te downloaden, dat af te drukken, dan in te vullen, dit dan terug in te scannen en dan met de postduif naar hen op te sturen. En dat voor een internetbank?![]()
Ik doe dat wel met blauwe "pen", de tekst typ ik gewoon en de handtekening met touchscreen (met muis is iets onhandiger vind ik) en dan doe ik "print to PDF".
Ik denk trouwens dat één fonds verkopen uit een Keyplan niet mogelijk is.
Om dat te doen moet je dat één fonds laten transfereren naar je effectenrekening. Dat doe je met zo'n PDF te mailen.
Wanneer dat uitgevoerd is, kan je het eventueel zelf verkopen vanaf je effectenrekening.
-
DonQuichot
- Full Member

- Contacteer:
Ofwel teken ik met mijn 10 jaar oude 2dehands tekentablet.EarthNvstr1 schreef: ↑7 december 2025, 16:07 Je kan zo'n PDF tegenwoordig gewoon electronisch invullen en tekenen en dat mailen. Niet nodig om te printen en scannen.
Ik doe dat wel met blauwe "pen", de tekst typ ik gewoon en de handtekening met touchscreen (met muis is iets onhandiger vind ik) en dan doe ik "print to PDF".
-
OF
https://play.google.com/store/apps/deta ... obe.reader

En ga je dan identiteitskaart scannen en doormailen?
"samen met een kopie van uw identiteitskaart (voor- en achterkant) opsturen via e-mail"
Ge moet het niet zo moeilijk maken, je kan ook gewoon met Adobe Reader een PDF digitaal tekenen met je eID. Je hebt dan Adobe Reader, software van overheid en een kaartlezer nodig.
https://eid.belgium.be/en/faq/how-do-i- ... er-dc#7261
Heb zo al mijn offertes tijdens de bouw van mijn huis getekend. Is gewoon een wettelijk handtekening.
https://eid.belgium.be/en/faq/how-do-i- ... er-dc#7261
Heb zo al mijn offertes tijdens de bouw van mijn huis getekend. Is gewoon een wettelijk handtekening.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Ja, ik heb ooit 1 keer een PDFje gemaakt met recto en verso foto van mijn id kaart.DonQuichot schreef: ↑9 december 2025, 21:04 En ga je dan identiteitskaart scannen en doormailen?![]()
"samen met een kopie van uw identiteitskaart (voor- en achterkant) opsturen via e-mail"
Of anders wat SMGGM schreef als je kaartlezer hebt en de software aan te praat krijgt.
Geen idee of dat voor Keytrade ok is, heb het nog nooit zo gedaan.
Niets printen.ParijsRobaais schreef: ↑7 december 2025, 13:02 Ik wil één fonds van mijn Keyplan verkopen. Ik dien daarvoor een blad te downloaden, dat af te drukken, dan in te vullen, dit dan terug in te scannen en dan met de postduif naar hen op te sturen. En dat voor een internetbank?![]()
In een pdf kun je tekst invullen met Acrobat of Foxit reader. Zijn er speciale pdf-invulveldjes in de pdf gemaakt dan gaat dat invullen eenvoudig. Staan er in de plaats gewoon enkele puntjes ( bv '.......') dan kan men op die plek gewoon tekst toevoegen in een tekstbox. Nadien pdf saven.
Handtekening plaatsen met EID-kaartlezer. Met Foxit de knop E-sign kiezen, in de pdf met de muis een plek kiezen voor handtekening en dan pincode ingeven.
Op de plek verschijnt geen handtekening maar de foto met naam en, etc ... en datum. Vanaf die datum mag de pdf niet meer gewijzigd worden. In de pdf wordt bewaard dat er geen wijzigingen werden geplaatst na het handtekenen.
Best zo houden anders kan de rechtsgeldigheid van de pdf betwijfeld worden. Dit betekent dat de pdf ook niet meer in een andere pdf mag geprint worden of toegevoegd (append) aan andere documenten.
De eerste keer zal dit niet eenvoudig zijn, maar eenmaal men dit kent, zal men het zeker nog gebruiken.
Ik gebruik het liefst Foxit Reader, gratis en lichter in gebruik dan Acrobat.
En voor alle zekerheid in de instelling van Foxit het adres van een externe time-server geplaatst. Die time-server op internet is gecertifiëerd en levert datum en uur aan Foxit voor de pdf. De afkomst van de timestamp wordt ook genoteerd. Anders wordt datum en uur van de pc genomen, maar dat is niet gecertifiëerd en kan verkeerd zijn of zelfs moedwillig verzet worden.
Voor de bank zal de certifiëring van de timestamp niet nodig zijn.
Eenvoudiger zou zijn om alles in de bankapplicatie te gieten in plaats van met een pdf te werken.
-
ParijsRobaais
- Newbie

- Contacteer:
Jullie maken het enkel maar erger met die uitleg
Trouwens nog iemand problemen de laatste dagen?
Met de app geraak ik niet ingelogd. Op de site lukt het wel maar zijn al mijn rekeningen verdwenen?
Trouwens nog iemand problemen de laatste dagen?
Met de app geraak ik niet ingelogd. Op de site lukt het wel maar zijn al mijn rekeningen verdwenen?
Zelfde probleem hier deze morgen.
Ja bij mij is het ook zo.ParijsRobaais schreef: ↑15 december 2025, 07:58 Met de app geraak ik niet ingelogd. Op de site lukt het wel maar zijn al mijn rekeningen verdwenen?
Volgens hun chatbot gaat het om gepland onderhoud.
Een deftige bank informeert haar klanten hierover.
Laatst gewijzigd door savantas op 15 december 2025, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.