Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Voor Vincent Vega en voor de anderen die geen elementaire menselijke waarden in hun opvoeding hebben meegekregen :
"""""""Van 18 tot en met 24 december is het De Warmste Week. We vlammen dit jaar voor mensen die onzichtbaar ziek zijn
Dit jaar vlammen we met De Warmste Week voor mensen die onzichtbaar ziek zijn en zamelen we geld in voor 220 warme projecten. """""""""
Jullie kennende en ook jullie beperkingen op geestelijk vlak neem ik aan dat jullie de komende week extra hard jullie best gaan doen om te schimpen, spotten, uitdagen, ridiculiseren, zaken in twijfel trekken, alles richting profitariaat schuiven, eigen twijfels en fantasieën erin verwerken, etc...
Laat vooral duidelijk zien dat jullie NVA kiespubliek zijn, zou ik zeggen.

Sorry mod..Ik kon het niet laten. De uitdaging en de gelegenheid was te sterk.

"""""""Van 18 tot en met 24 december is het De Warmste Week. We vlammen dit jaar voor mensen die onzichtbaar ziek zijn
Dit jaar vlammen we met De Warmste Week voor mensen die onzichtbaar ziek zijn en zamelen we geld in voor 220 warme projecten. """""""""
Jullie kennende en ook jullie beperkingen op geestelijk vlak neem ik aan dat jullie de komende week extra hard jullie best gaan doen om te schimpen, spotten, uitdagen, ridiculiseren, zaken in twijfel trekken, alles richting profitariaat schuiven, eigen twijfels en fantasieën erin verwerken, etc...
Laat vooral duidelijk zien dat jullie NVA kiespubliek zijn, zou ik zeggen.
Sorry mod..Ik kon het niet laten. De uitdaging en de gelegenheid was te sterk.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Destereir schreef: ↑21 december 2025, 21:08 Voor Vincent Vega en voor de anderen die geen elementaire menselijke waarden in hun opvoeding hebben meegekregen :
Laat vooral duidelijk zien dat jullie NVA kiespubliek zijn, zou ik zeggen.![]()
![]()
Sorry mod..Ik kon het niet laten. De uitdaging en de gelegenheid was te sterk.![]()
![]()
JOKER247 schreef: ↑21 december 2025, 21:16Je bent vast helderziende, dat je precies kunt zien wie voor welke partij gestemd heeft.Destereir schreef: ↑21 december 2025, 21:08 Voor Vincent Vega en voor de anderen die geen elementaire menselijke waarden in hun opvoeding hebben meegekregen :
![]()
Sorry mod..Ik kon het niet laten. De uitdaging en de gelegenheid was te sterk.![]()
![]()
Ik merk een verandering.VincentVega schreef: ↑21 december 2025, 16:59Je vraagt er zelf omKV schreef: ↑
Telkens je hem daarmee confronteert zwijgt hij in alle toonaarden of begint dan maar weer over links extremisme![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag blijkbaar niet zwijgen en dus zal ik mijn standpunt daarover NOGMAALS herhalen (maar straks niet afkomen dat ik in herhaling val)
Op 15 december 2025:Maar blijkbaar kan jij niet lezen want de dag nadien (16 december 2025) moest ik mijn standpunt voor jou al opnieuw toelichten (wat ik dan ook gedaan heb):VincentVega schreef: ↑15 december 2025, 18:35
De partijdotatie zijn er lang geleden gekomen om te vermijden dat politieke partijen sponsoring zouden gaan zoeken in het bedrijfsleven. En dan is belangenvermenging niet ver weg …
Maar het klopt dat ze moeten herzien worden. Als partijen reserves aanleggen - al dan niet onder de vorm van onroerend goed - dan betekent dit dat ze meer dan genoeg dotatie krijgen.
Volledig afschaffen, daar ben ik dan weer tegen want dan zal sponsoring door bedrijven opgang vinden.
Mijn standpunt terzake is niet gewijzigd sindsdien … dus ik begrijp niet goed waarom ik nu nog eens een 3e keer hetzelfde standpunt moet postenVincentVega schreef: ↑16 december 2025, 23:11 Speciaal voor KV herhalen we nog eens de discussie die over de partijfinanciering onlangs al is gevoerd en waarbij iedereen het eens was dat de dotaties moeten herzien worden (vanwaar dan de vraag van KV???).
![]()
Maar goed:
De dotaties aanpassingen moeten herzien worden. Als partijen reserves aanleggen - al dan niet onder de vorm van onroerend goed - dan betekent dit dat ze meer dan genoeg dotatie krijgen.
Volledig afschaffen, daar![]()
ben ik dan weer tegen want dan zal sponsoring door bedrijven opgang vinden.
Begrepen? Misschien is het voor iedereen op dit forum gewoon handiger dat jij leert lezen![]()
Je valt niet meer in herhaling.
Voor het eerst staat er niets over “extreem linkse PvdA bla-bla-bla” in je bericht….
bijgevolg is het al wat aangenamer lezen voor iedereen.
-
Huisjetuintjefietsje
- Jr. Member

- Contacteer:
Oei, ik val WEL in herhaling: ik post al voor de DERDE keer mijn mening over de dotaties aan partijen.KV schreef: ↑21 december 2025, 21:24Ik merk een verandering.VincentVega schreef: ↑21 december 2025, 16:59
Je vraagt er zelf om![]()
![]()
![]()
Ik mag blijkbaar niet zwijgen en dus zal ik mijn standpunt daarover NOGMAALS herhalen (maar straks niet afkomen dat ik in herhaling val)
Op 15 december 2025:
Maar blijkbaar kan jij niet lezen want de dag nadien (16 december 2025) moest ik mijn standpunt voor jou al opnieuw toelichten (wat ik dan ook gedaan heb):
Mijn standpunt terzake is niet gewijzigd sindsdien … dus ik begrijp niet goed waarom ik nu nog eens een 3e keer hetzelfde standpunt moet posten![]()
Maar goed:
De dotaties aanpassingen moeten herzien worden. Als partijen reserves aanleggen - al dan niet onder de vorm van onroerend goed - dan betekent dit dat ze meer dan genoeg dotatie krijgen.
Volledig afschaffen, daar![]()
ben ik dan weer tegen want dan zal sponsoring door bedrijven opgang vinden.
Begrepen? Misschien is het voor iedereen op dit forum gewoon handiger dat jij leert lezen![]()
Je valt niet meer in herhaling.
Voor het eerst staat er niets over “extreem linkse PvdA bla-bla-bla” in je bericht….
bijgevolg is het al wat aangenamer lezen voor iedereen.![]()
Als jij nu ook eens van de eerste keer zou begrijpen wat mijn mening is dan ware dat voor iedereen veel aangenamer
- VincentVega
- Hero Member

Je taalgebruikDestereir schreef: ↑21 december 2025, 21:08 Voor Vincent Vega en voor de anderen die geen elementaire menselijke waarden in hun opvoeding hebben meegekregen :
![]()
![]()
Een oproep voor De Warmste Week en dan dergelijk taalgebruik …
Schoonheid en lelijkheid liggen dichter bij elkaar dan je denkt
+1.VincentVega schreef: ↑21 december 2025, 21:51Je taalgebruikDestereir schreef: ↑21 december 2025, 21:08 Voor Vincent Vega en voor de anderen die geen elementaire menselijke waarden in hun opvoeding hebben meegekregen :
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een oproep voor De Warmste Week en dan dergelijk taalgebruik …![]()
![]()
![]()
Bedankt voor deze warme oproep. Het deed mij eraan denken dat ik dit jaar nog moest storten voor mijn goed doel. Ik doe dat altijd op het einde van het jaar, van zodra de 13e maand gestort is. Meteen in orde gebracht.
Ik geef trouwens nooit 1 euro uit aan de warmste week, niet rechtstreeks, en ook niet via een van de zovele lokale initiatieven. Ik stoor mij aan de feel-good sfeer die daarrond hangt. Het geld gaat meestal naar zaken die onze overheid eigenlijk gewoon zelf zou moeten doen, en als ik dan kijk wat voor flutbedragen mensen durven te storten dan voel ik vooral plaatsvervangende schaamte. Als mensen denken dat ze daarmee hun schuldgevoel kunnen afkopen
Dus ik laat heel deze handel links liggen, zeg beleefd "nee" bij al die lokale initiatieven en deur-aan-deur verkopen, en stort dan een echt substantieel bedrag aan een goed gekozen goed doel (geïnspireerd door het schitterende boek van David Nott dat ik u warm aanbeveel).
Jammer dat de fiscale aftrek verlaagd is. Dat komt neer op een platte belastingverhoging (daarmee is mijn post dan toch weer on-topic).
Ik geef trouwens nooit 1 euro uit aan de warmste week, niet rechtstreeks, en ook niet via een van de zovele lokale initiatieven. Ik stoor mij aan de feel-good sfeer die daarrond hangt. Het geld gaat meestal naar zaken die onze overheid eigenlijk gewoon zelf zou moeten doen, en als ik dan kijk wat voor flutbedragen mensen durven te storten dan voel ik vooral plaatsvervangende schaamte. Als mensen denken dat ze daarmee hun schuldgevoel kunnen afkopen
Dus ik laat heel deze handel links liggen, zeg beleefd "nee" bij al die lokale initiatieven en deur-aan-deur verkopen, en stort dan een echt substantieel bedrag aan een goed gekozen goed doel (geïnspireerd door het schitterende boek van David Nott dat ik u warm aanbeveel).
Jammer dat de fiscale aftrek verlaagd is. Dat komt neer op een platte belastingverhoging (daarmee is mijn post dan toch weer on-topic).
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Idd. ik vond dit niet alleen jammer maar ook grof tov de goede doelen.Jammer dat de fiscale aftrek verlaagd is. Dat komt neer op een platte belastingverhoging (daarmee is mijn post dan toch weer on-topic).
Dewever hoeft dat zelf niet meer te doen. De andere partijen hebben van de staatshervormingen zo'n puinhoop gemaakt dat ze het confederalisme in de hand gewerkt hebben. Kijk maar naar de regeringsvorming. Zowel federaal als in Brussel.chesini schreef: ↑Gisteren 09:57 Gelezen in HLN:
https://www.hln.be/opinie/de-sanering-v ... ~a2a63b1e/
Die link kunnen we niets mee zonder abonnement.Dus plaats het artikel even s.v.p.chesini schreef: ↑Gisteren 09:57 Gelezen in HLN:
Dat kun je zelf. Zo'n scherm noemen ze een betaalmuur. Hoe zou je, in het engels, zo'n betaalmuurverwijderaar noemen?
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Plak de link in archive.is. Probleem opgelost.JOKER247 schreef: ↑Gisteren 10:36Die link kunnen we niets mee zonder abonnement.Dus plaats het artikel even s.v.p.chesini schreef: ↑Gisteren 09:57 Gelezen in HLN:
Volgend jaar kom ik bij jou in de les .... Het is beloofd.
Les 1 is """ flauwdoenerij, volksverlakkerij en mijn fantasie honderden keren projecteren tot iemand dwaas genoeg is om het als waarheid aan te nemen """"" ?
Les 2 : provoceren, verfijnde technieken voor gevorderden ?
Les 3 : ''''Hoe word ik de grootste intrigant van dit forum ''''' ?
In grote lijnen hetzelfde hier..Gudrun schreef: ↑Gisteren 08:53
Ik geef trouwens nooit 1 euro uit aan de warmste week, niet rechtstreeks, en ook niet via een van de zovele lokale initiatieven. Ik stoor mij aan de feel-good sfeer die daarrond hangt. -------------
Dus ik laat heel deze handel links liggen, zeg beleefd "nee" bij al die lokale initiatieven en deur-aan-deur verkopen, en stort dan een echt substantieel bedrag aan een goed gekozen goed doel
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.