Beobank betaling spaarrente blijft uit...
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Beobank betaling spaarrente blijft uit...
Het lijkt erop dat Beobank met alles net ietsje trager is.
Bij Visa betalingen duurt het bij Beobank, in tegenstelling tot andere banken waar het vrijwel meteen in de app verschijnt, dagen vooraleer je je betaaltransactie te zien krijgt. Best vervelend.
Bij Visa betalingen duurt het bij Beobank, in tegenstelling tot andere banken waar het vrijwel meteen in de app verschijnt, dagen vooraleer je je betaaltransactie te zien krijgt. Best vervelend.
Inderdaad. Ik ben momenteel op reis en heb al veel met mijn Visa betaald. Het duurt echt dagen voor je transacties verschijnen. Ik ga bij terugkomst toch eens uitleg vragen in mijn kantoor en aals het antwoord me niet aanstaat zal ik overwegen mijn rekeningen af te sluiten en op een ander te gaan
-
ParijsRobaais
- Newbie

- Contacteer:
Bij mij staat het er op.
Wel ook de ziekte van Argenta gekregen (zegelrecht)
Wel ook de ziekte van Argenta gekregen (zegelrecht)
Net eens die tarieven bekeken en ik zie het nu er niet van in om die step-up te houden. Je krijgt netto maar 1.4 meer en je maandelijkse inleg is beperkt tot 750 euro. Er zijn betere alternatieven.ParijsRobaais schreef: ↑3 januari 2026, 09:57Alleszins die van de Step-Up.
Hier kan je deze vinden. Ik heb er ook moeten om vragen![]()
Laatst gewijzigd door Trivium op 6 januari 2026, 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Deutsche bank nog altijd geen
Interest.
Interest.
Als je er aan denkt je van je step-up rekening te op te doeken, let dan goed op de verwervingsdatums van de getrouwheidshintresten voor de stortingen die je in het verleden hebt gedaan.Trivium schreef: ↑6 januari 2026, 10:54Net eens die tarieven bekeken en ik zie het nu er niet van in om die step-up te houden. Je krijgt netto maar 1.4 meer en je maandelijkse i leg is beperkt tot 750 euro. Er zijn betere alternatieven.ParijsRobaais schreef: ↑3 januari 2026, 09:57
Alleszins die van de Step-Up.
Als je toekomstige getrouwheidsintresten, op korte (< 6 manden) of langere termijn (> 6 maanden) niet wil mislopen, dan wacht je voor afhalingen best telkens tot getrouwheidsintresten voor je stortingen verworven zijn om zo geleidelijk, maand per maand, het saldo van je step-up uiteindelijk uiterlijk na een jaar tot nul te brengen.
En pas daarna je step-up afsluiten.
-
Timoootjex
- Hero Member

- Contacteer:
Bij beobank is het altijd dat die transacties heel laat komen.
Dat is al jaren. Waarom mensen nu verontwaardigd zijn van hun visa snap ik het niet.
Het enigste wat klopt is het beschikbaar saldo.
Dat is al jaren. Waarom mensen nu verontwaardigd zijn van hun visa snap ik het niet.
Voor de verandering klagen ze eens niet over KeytradeTimoootjex schreef: ↑6 januari 2026, 14:58 Bij beobank is het altijd dat die transacties heel laat komen.
Klopt. Zal ik in de gaten houden.jeff schreef: ↑6 januari 2026, 12:04Als je er aan denkt je van je step-up rekening te op te doeken, let dan goed op de verwervingsdatums van de getrouwheidshintresten voor de stortingen die je in het verleden hebt gedaan.
Als je toekomstige getrouwheidsintresten, op korte (< 6 manden) of langere termijn (> 6 maanden) niet wil mislopen, dan wacht je voor afhalingen best telkens tot getrouwheidsintresten voor je stortingen verworven zijn om zo geleidelijk, maand per maand, het saldo van je step-up uiteindelijk uiterlijk na een jaar tot nul te brengen.
En pas daarna je step-up afsluiten.
-
ParijsRobaais
- Newbie

- Contacteer:
Inderdaad. Ik zal de mijne ook afbouwen.Trivium schreef: ↑6 januari 2026, 10:54Net eens die tarieven bekeken en ik zie het nu er niet van in om die step-up te houden. Je krijgt netto maar 1.4 meer en je maandelijkse inleg is beperkt tot 750 euro. Er zijn betere alternatieven.ParijsRobaais schreef: ↑3 januari 2026, 09:57 Alleszins die van de Step-Up.
In mijn geval is dat omdat ik niet al jaren klant ben bij Beobank en het wel zeer opvallend is in vergelijking met Visa ervaringen bij andere banken.Timoootjex schreef: ↑6 januari 2026, 14:58 Bij beobank is het altijd dat die transacties heel laat komen.