Holdings
TIP
- KleineSpaarder
- Verbannen Gebruiker

- Berichten: 1201
- Lid geworden op: 23 aug 2024
Re: Holdings
Laeka wil hier bewonderd en bewierookt en verafgood worden, en elke kritische noot wordt direct met een persoonlijke aanval beloond.laeka schreef: ↑13 januari 2026, 15:48 ik ga het hier wat minderen. Stel je voor dat je kleinespaarder gevolgd bent sinds begin april wanneer kleinespaarder tientallen berichten postte over de komende ineenstorting van USA aandelen! De riante winsten hebt u dan aan uw neus zien voorbijgaan en hopelijk zat je niet short of het was een totaal drama. Vreemd dat men altijd onder het draadje holdings begint over IWDA. Niks beters te doen?
Het jaar is nog maar net gestart en ik zit al boven de vrijstelling van 10000 euro voor de meerwaardentax.
CHECK !!!!
Het is alsof Michael Jordan zou posten op een forum van 3e provinciale en daar pocht met alle titels hij heeft behaald.
CHECK !!!
Re: Holdings
Laeka en kleinespaarder zijn precies niet de beste vrienden
Misschien moet het in de "holdings" topic over holdings gaan en in de "hangmat" topic over de brede ETF's? Ieder zijn ding en iedereen blij of is dat te simpel?
Misschien moet het in de "holdings" topic over holdings gaan en in de "hangmat" topic over de brede ETF's? Ieder zijn ding en iedereen blij of is dat te simpel?
- KleineSpaarder
- Verbannen Gebruiker

- Berichten: 1201
- Lid geworden op: 23 aug 2024
Re: Holdings
Als die holdings van laeka het heel slecht doen (wat het geval is) mogen we dat dan zeggen?
Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 13 januari 2026, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- KleineSpaarder
- Verbannen Gebruiker

- Berichten: 1201
- Lid geworden op: 23 aug 2024
Re: Holdings
Ik heb 5 jaar geleden belegd in Wendel. Dit staat nu 19% negatief.
Blijf ik erin geloven?
Of neem ik mijn verlies?
Blijf ik erin geloven?
Of neem ik mijn verlies?
Re: Holdings
Ik vind je manier van "dat dan zeggen" wel een beetje grof om het met een eufemisme te zeggen.KleineSpaarder schreef: ↑13 januari 2026, 16:07 Als die holdings van laeka het heel slecht doen (wat het geval is) mogen we dat dan zeggen?
Als iemand geïnteresseerd is in een holding, gaat die toch wel eerst zelf eens kijken naar de prestaties uit het verleden? Een dan kan het nog steeds een mooi koopmoment zijn.
- KleineSpaarder
- Verbannen Gebruiker

- Berichten: 1201
- Lid geworden op: 23 aug 2024
Re: Holdings
Ik heb 5 jaar geleden belegd in Bolloré.
Dit staat amper 32% hoger.
Blijf ik erin geloven? Of kap ik ermee?
Dit staat amper 32% hoger.
Blijf ik erin geloven? Of kap ik ermee?
- KleineSpaarder
- Verbannen Gebruiker

- Berichten: 1201
- Lid geworden op: 23 aug 2024
Re: Holdings
Ik heb 5 jaar geleden belegd in Peugeot Invest.
Dit staat nu bijna 20% lager.
Blijf ik erin geloven of neem ik mijn verlies?
Dit staat nu bijna 20% lager.
Blijf ik erin geloven of neem ik mijn verlies?
- KleineSpaarder
- Verbannen Gebruiker

- Berichten: 1201
- Lid geworden op: 23 aug 2024
Re: Holdings
Ik heb 5 jaar geleden belegd in Kinnevik.
Het staat nu 67% lager (ik word er ziek van).
Komt het nog goed, of pak ik mijn verlies?
Het staat nu 67% lager (ik word er ziek van).
Komt het nog goed, of pak ik mijn verlies?
Re: Holdings
Als je in een aandeel blijft zitten dat op -67% staat (en het dus zover hebt laten komen), ken je er niet veel van en zijn de wereld ETF's de perfecte instrumenten voor jou...
- KleineSpaarder
- Verbannen Gebruiker

- Berichten: 1201
- Lid geworden op: 23 aug 2024
Re: Holdings
Ik had het gekocht op advies van de specialisten hier
Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 13 januari 2026, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Holdings
Hoe dom kan een trol zijn.KleineSpaarder schreef: ↑13 januari 2026, 16:18 Ik heb 5 jaar geleden belegd in Kinnevik.
Het staat nu 67% lager (ik word er ziek van).
Komt het nog goed, of pak ik mijn verlies?
- KleineSpaarder
- Verbannen Gebruiker

- Berichten: 1201
- Lid geworden op: 23 aug 2024
Re: Holdings
Ja, ik had het gekocht na advies van een specialist.JOKER247 schreef: ↑13 januari 2026, 16:27Hoe dom kan een trol zijn.KleineSpaarder schreef: ↑13 januari 2026, 16:18 Ik heb 5 jaar geleden belegd in Kinnevik.
Het staat nu 67% lager (ik word er ziek van).
Komt het nog goed, of pak ik mijn verlies?
Ik heb mijn lesje geleerd
Re: Holdings
Ik ben op het einde van vorig jaar voor het eerst in Kinnevik gestapt. beetje serieus blijven he beste kerelKleineSpaarder schreef: ↑13 januari 2026, 16:30Ja, ik had het gekocht na advies van een specialist.
Ik heb mijn lesje geleerd![]()
Re: Holdings
Iedereen maakt fouten bij het beleggen zowel de persoon die adviseert (zou ik zelf niet doen) als de persoon die koopt door een tip van een vreemde op een forum.KleineSpaarder schreef: ↑13 januari 2026, 16:25 Ik had het gekocht op advies van de specialisten hier![]()
Ik heb dat laatste in het verleden ook gedaan en heb mijn leergeld moeten betalen. Nu als een aandeel voorbij de -15% gaat, moet je je echt afvragen of het nog zin heeft om te blijven zitten. Meestal, maar niet altijd, is het antwoord verlies nemen en iets anders doen met je geld.

