Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Holdings

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
10027 berichten
  • Pagina 662 van 669
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 660
  • 661
  • 662
  • 663
  • 664
  • …
  • 669
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
Gebruikersavatar
KleineSpaarder
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: 23 aug 2024

Re: Holdings

  • Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 13 januari 2026, 15:59

laeka schreef: ↑13 januari 2026, 15:48 ik ga het hier wat minderen. Stel je voor dat je kleinespaarder gevolgd bent sinds begin april wanneer kleinespaarder tientallen berichten postte over de komende ineenstorting van USA aandelen! De riante winsten hebt u dan aan uw neus zien voorbijgaan en hopelijk zat je niet short of het was een totaal drama. Vreemd dat men altijd onder het draadje holdings begint over IWDA. Niks beters te doen?
Het jaar is nog maar net gestart en ik zit al boven de vrijstelling van 10000 euro voor de meerwaardentax.
Laeka wil hier bewonderd en bewierookt en verafgood worden, en elke kritische noot wordt direct met een persoonlijke aanval beloond.

CHECK !!!!



Het is alsof Michael Jordan zou posten op een forum van 3e provinciale en daar pocht met alle titels hij heeft behaald.

CHECK !!!
Omhoog

Gebruikersavatar
Surya
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 296
Lid geworden op: 11 jan 2026
Contacteer:
Contacteer Surya
Verstuur privébericht

Re: Holdings

  • Citeer

Bericht door Surya » 13 januari 2026, 16:03

Laeka en kleinespaarder zijn precies niet de beste vrienden ;D

Misschien moet het in de "holdings" topic over holdings gaan en in de "hangmat" topic over de brede ETF's? Ieder zijn ding en iedereen blij of is dat te simpel?
Omhoog

Gebruikersavatar
KleineSpaarder
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: 23 aug 2024

Re: Holdings

  • Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 13 januari 2026, 16:07

Surya schreef: ↑13 januari 2026, 16:03 Laeka en kleinespaarder zijn precies niet de beste vrienden ;D

Misschien moet het in de "holdings" topic over holdings gaan en in de "hangmat" topic over de brede ETF's? Ieder zijn ding en iedereen blij of is dat te simpel?
Als die holdings van laeka het heel slecht doen (wat het geval is) mogen we dat dan zeggen?
Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 13 januari 2026, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Omhoog

Jintro
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 470
Lid geworden op: 05 okt 2015
Contacteer:
Contacteer Jintro
Verstuur privébericht

Re: Holdings

  • Citeer

Bericht door Jintro » 13 januari 2026, 16:08

Surya schreef: ↑13 januari 2026, 16:03 Laeka en kleinespaarder zijn precies niet de beste vrienden ;D

Misschien moet het in de "holdings" topic over holdings gaan en in de "hangmat" topic over de brede ETF's? Ieder zijn ding en iedereen blij of is dat te simpel?
Volledig mee akkoord!
Omhoog

Gebruikersavatar
KleineSpaarder
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: 23 aug 2024

Re: Holdings

  • Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 13 januari 2026, 16:12

Ik heb 5 jaar geleden belegd in Wendel. Dit staat nu 19% negatief.

Blijf ik erin geloven?
Of neem ik mijn verlies?
Omhoog

Gebruikersavatar
Surya
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 296
Lid geworden op: 11 jan 2026
Contacteer:
Contacteer Surya
Verstuur privébericht

Re: Holdings

  • Citeer

Bericht door Surya » 13 januari 2026, 16:13

KleineSpaarder schreef: ↑13 januari 2026, 16:07 Als die holdings van laeka het heel slecht doen (wat het geval is) mogen we dat dan zeggen?
Ik vind je manier van "dat dan zeggen" wel een beetje grof om het met een eufemisme te zeggen.

Als iemand geïnteresseerd is in een holding, gaat die toch wel eerst zelf eens kijken naar de prestaties uit het verleden? Een dan kan het nog steeds een mooi koopmoment zijn.
Omhoog

Gebruikersavatar
KleineSpaarder
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: 23 aug 2024

Re: Holdings

  • Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 13 januari 2026, 16:14

Ik heb 5 jaar geleden belegd in Bolloré.
Dit staat amper 32% hoger.

Blijf ik erin geloven? Of kap ik ermee?
Omhoog

Gebruikersavatar
KleineSpaarder
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: 23 aug 2024

Re: Holdings

  • Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 13 januari 2026, 16:16

Ik heb 5 jaar geleden belegd in Peugeot Invest.
Dit staat nu bijna 20% lager.

Blijf ik erin geloven of neem ik mijn verlies?
Omhoog

Gebruikersavatar
KleineSpaarder
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: 23 aug 2024

Re: Holdings

  • Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 13 januari 2026, 16:18

Ik heb 5 jaar geleden belegd in Kinnevik.

Het staat nu 67% lager (ik word er ziek van).

Komt het nog goed, of pak ik mijn verlies?
Omhoog

Gebruikersavatar
Surya
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 296
Lid geworden op: 11 jan 2026
Contacteer:
Contacteer Surya
Verstuur privébericht

Re: Holdings

  • Citeer

Bericht door Surya » 13 januari 2026, 16:20

KleineSpaarder schreef: ↑13 januari 2026, 16:18 Het staat nu 67% lager (ik word er ziek van).
Als je in een aandeel blijft zitten dat op -67% staat (en het dus zover hebt laten komen), ken je er niet veel van en zijn de wereld ETF's de perfecte instrumenten voor jou...
Omhoog

Gebruikersavatar
KleineSpaarder
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: 23 aug 2024

Re: Holdings

  • Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 13 januari 2026, 16:25

Surya schreef: ↑13 januari 2026, 16:20
KleineSpaarder schreef: ↑13 januari 2026, 16:18 Het staat nu 67% lager (ik word er ziek van).
Als je in een aandeel blijft zitten dat op -67% staat (en het dus zover hebt laten komen), ken je er niet veel van en zijn de wereld ETF's de perfecte instrumenten voor jou...
Ik had het gekocht op advies van de specialisten hier :(
laeka schreef: ↑16 oktober 2025, 15:02 Kinnevik als een raket vandaag omhoog na goede resultaten. Hebben heel wat dollar gevoelige aandelen. Blijkbaar hebben zij geen last van de dalende dollar. Zeer grote korting als je vergelijkt met andere zweedse holdings.
Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 13 januari 2026, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Omhoog

JOKER247
VIP member
VIP member
Berichten: 1969
Lid geworden op: 17 okt 2023
Contacteer:
Contacteer JOKER247
Verstuur privébericht

Re: Holdings

  • Citeer

Bericht door JOKER247 » 13 januari 2026, 16:27

KleineSpaarder schreef: ↑13 januari 2026, 16:18 Ik heb 5 jaar geleden belegd in Kinnevik.

Het staat nu 67% lager (ik word er ziek van).

Komt het nog goed, of pak ik mijn verlies?
Hoe dom kan een trol zijn.
Omhoog

Gebruikersavatar
KleineSpaarder
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: 23 aug 2024

Re: Holdings

  • Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 13 januari 2026, 16:30

JOKER247 schreef: ↑13 januari 2026, 16:27
KleineSpaarder schreef: ↑13 januari 2026, 16:18 Ik heb 5 jaar geleden belegd in Kinnevik.

Het staat nu 67% lager (ik word er ziek van).

Komt het nog goed, of pak ik mijn verlies?
Hoe dom kan een trol zijn.
Ja, ik had het gekocht na advies van een specialist.

Ik heb mijn lesje geleerd :(
laeka schreef: ↑16 oktober 2025, 15:02 Kinnevik als een raket vandaag omhoog na goede resultaten. Hebben heel wat dollar gevoelige aandelen. Blijkbaar hebben zij geen last van de dalende dollar. Zeer grote korting als je vergelijkt met andere zweedse holdings.
Omhoog

laeka
VIP member
VIP member
Berichten: 2942
Lid geworden op: 28 sep 2014
Contacteer:
Contacteer laeka
Verstuur privébericht

Re: Holdings

  • Citeer

Bericht door laeka » 13 januari 2026, 16:36

KleineSpaarder schreef: ↑13 januari 2026, 16:30
JOKER247 schreef: ↑13 januari 2026, 16:27
Hoe dom kan een trol zijn.
Ja, ik had het gekocht na advies van een specialist.

Ik heb mijn lesje geleerd :(
laeka schreef: ↑16 oktober 2025, 15:02 Kinnevik als een raket vandaag omhoog na goede resultaten. Hebben heel wat dollar gevoelige aandelen. Blijkbaar hebben zij geen last van de dalende dollar. Zeer grote korting als je vergelijkt met andere zweedse holdings.
Ik ben op het einde van vorig jaar voor het eerst in Kinnevik gestapt. beetje serieus blijven he beste kerel
Omhoog

Gebruikersavatar
Surya
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 296
Lid geworden op: 11 jan 2026
Contacteer:
Contacteer Surya
Verstuur privébericht

Re: Holdings

  • Citeer

Bericht door Surya » 13 januari 2026, 16:38

KleineSpaarder schreef: ↑13 januari 2026, 16:25 Ik had het gekocht op advies van de specialisten hier :(
Iedereen maakt fouten bij het beleggen zowel de persoon die adviseert (zou ik zelf niet doen) als de persoon die koopt door een tip van een vreemde op een forum.
Ik heb dat laatste in het verleden ook gedaan en heb mijn leergeld moeten betalen. Nu als een aandeel voorbij de -15% gaat, moet je je echt afvragen of het nog zin heeft om te blijven zitten. Meestal, maar niet altijd, is het antwoord verlies nemen en iets anders doen met je geld.
Omhoog

Gesloten
  • Afdrukweergave

10027 berichten
  • Pagina 662 van 669
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 660
  • 661
  • 662
  • 663
  • 664
  • …
  • 669
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy