Ervaringen met Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- tuinder666
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: Ervaringen met Keytrade
oei die eend ook al.
Zijn er mensen die de cashback al hebben ontvangen?
Hier nog niet.
Hier nog niet.
Hier ook nog niet.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Eigenaardig, start hier best snel op (Apple). Het effectieve inloggen kan soms enkele seconden duren, maar dat lijkt me nu niet meteen slechter dan bij andere platformen.
Bron: het internet.
Misschien heeft Nete ook op een nieuwe telefoon bespaard?
Bij een ouder toestel duurt alles al gauw wat langer.
Ook dat KAN de oorzaak zijn..
Bij een ouder toestel duurt alles al gauw wat langer.
Ook dat KAN de oorzaak zijn..
-
fryelectro
- Newbie

- Contacteer:
5ct bonus vandaag ontvangen.
Ervaring met fout bij geplande overschrijving tussen VDK Bank en Keytrade
Ik wens een recente ervaring te delen die mogelijk relevant is voor andere gebruikers die overschrijvingen uitvoeren tussen VDK Bank en Keytrade.
Op zondag 1 februari 2026 heb ik een instantoverschrijving uitgevoerd naar mijn Ritme Spaarrekening bij VDK.
Deze transactie werd onmiddellijk verwerkt en het bedrag werd meteen van mijn zichtrekening afgeboekt.
Daarnaast had ik voor maandag 2 februari 2026 een standaardoverschrijving ingepland naar dezelfde spaarrekening. Toen ik deze geplande opdracht wilde wijzigen (bedrag, uitvoeringsdatum of annulatie), bleek dit niet mogelijk. De klantendienst meldde dat de opdracht “al vertrokken” was, ondanks het feit dat het om een toekomstige betaling ging. Zij bevestigden dat dit een gekend probleem is en dat de overschrijving automatisch zou worden terugbetaald.
Transactie in kwestie
- 2 februari – Geplande standaardoverschrijving
Bedrag: €500 - Doelrekening: Ritme Spaarrekening VDK
Terugbetaling voorzien wegens overschrijding van de toegestane limiet
Status:
VDK heeft dit correct opgevolgd en bevestigd dat de terugbetaling op 4 februari werd uitgevoerd.
Tot op heden is deze terugbetaling echter nog niet verwerkt door Keytrade.
Volgens hun klantendienst zouden de systemen “in de war” zijn geraakt en is er inmiddels een intern onderzoek geopend.
Update van de klantendienst
Ik heb dit intern bekeken en vernomen dat uw verzoek doorgegeven is naar de interne dienst. Omdat wij momenteel met technische problemen kampen, komen de overschrijvingen niet onmiddelijk door. Onze technische dienst is volop bezig met de verhelping van dit probleem. Onze oprechte excuses hiervoor.
Ik wens een recente ervaring te delen die mogelijk relevant is voor andere gebruikers die overschrijvingen uitvoeren tussen VDK Bank en Keytrade.
Op zondag 1 februari 2026 heb ik een instantoverschrijving uitgevoerd naar mijn Ritme Spaarrekening bij VDK.
Deze transactie werd onmiddellijk verwerkt en het bedrag werd meteen van mijn zichtrekening afgeboekt.
Daarnaast had ik voor maandag 2 februari 2026 een standaardoverschrijving ingepland naar dezelfde spaarrekening. Toen ik deze geplande opdracht wilde wijzigen (bedrag, uitvoeringsdatum of annulatie), bleek dit niet mogelijk. De klantendienst meldde dat de opdracht “al vertrokken” was, ondanks het feit dat het om een toekomstige betaling ging. Zij bevestigden dat dit een gekend probleem is en dat de overschrijving automatisch zou worden terugbetaald.
Transactie in kwestie
- 2 februari – Geplande standaardoverschrijving
Bedrag: €500 - Doelrekening: Ritme Spaarrekening VDK
Terugbetaling voorzien wegens overschrijding van de toegestane limiet
Status:
VDK heeft dit correct opgevolgd en bevestigd dat de terugbetaling op 4 februari werd uitgevoerd.
Tot op heden is deze terugbetaling echter nog niet verwerkt door Keytrade.
Volgens hun klantendienst zouden de systemen “in de war” zijn geraakt en is er inmiddels een intern onderzoek geopend.
Update van de klantendienst
Ik heb dit intern bekeken en vernomen dat uw verzoek doorgegeven is naar de interne dienst. Omdat wij momenteel met technische problemen kampen, komen de overschrijvingen niet onmiddelijk door. Onze technische dienst is volop bezig met de verhelping van dit probleem. Onze oprechte excuses hiervoor.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Ik 165.
Gisteren de bonus ontvangen. Compenseert de kost een beetje van een grootbank..
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
- VincentVega
- VIP member

Geven die bonussen aan hun klanten? Echt?
Schoonheid kan je ook vinden in de lelijkheid der dingen
Speelt geen rol hoe je het kind noemt…
Argernta, nog min of meer.. Nog andere?
Wat is er trouwens mis om keytrade als tweede of derde bank te nemen.. Als enige zou ik ook meer geduld moeten hebben maar zie dat niet als optie.
- tuinder666
- Sr. Member

- Contacteer:
Ja echt merkwaardig... Lijkt mij eerder op keytradefanboysitis, die blind zijn voor wat er beschikbaar is op de markt.
Belfius Beats pulse, Hellobank, Beobank,... ga zo maar door.
Ik heb mijn 5centjes ook mogen ontvangen maar dat maakt mij geen fanboi