Effecten rekeningen ervaringen
TIP
Effecten rekeningen ervaringen
Heb 3 effecten rekeningen Bolero, MeDirect en Keytrade.
Gebruik ze elk voor waar ze goed in zijn.
Me Direct voor ETF , zonder kosten
Bolero voor aandelen, veel info
Keytrade was hier gestart nadat ik bij Deutsche bank weggaan was voor de zeer hoge kosten en zeer ongebruiks vriendelijke home banking, maar zijn momenteel ook te duur in vergelijking met de andere 2.
Ik laat mijn beleggingen mometeel staan maar koop er niets meer bij.
Moet wel zeggen dat voor de dividenden Keytrade goedkoper is dan Bolero omdat zij een gunstigere dollarkoers gebruiken en hebben geen kosten incassostelling en geen BTW op het basisbedrag.
Bij Bolero en MeDirect heb ik de opt-Out al kunnen aanvragen bij Keytrade nog niets van info ontvangen, zijn steeds laat.
Zijn er mensen die al wel iets hebben kunnen aangeven bij Keytrade?
Gebruik ze elk voor waar ze goed in zijn.
Me Direct voor ETF , zonder kosten
Bolero voor aandelen, veel info
Keytrade was hier gestart nadat ik bij Deutsche bank weggaan was voor de zeer hoge kosten en zeer ongebruiks vriendelijke home banking, maar zijn momenteel ook te duur in vergelijking met de andere 2.
Ik laat mijn beleggingen mometeel staan maar koop er niets meer bij.
Moet wel zeggen dat voor de dividenden Keytrade goedkoper is dan Bolero omdat zij een gunstigere dollarkoers gebruiken en hebben geen kosten incassostelling en geen BTW op het basisbedrag.
Bij Bolero en MeDirect heb ik de opt-Out al kunnen aanvragen bij Keytrade nog niets van info ontvangen, zijn steeds laat.
Zijn er mensen die al wel iets hebben kunnen aangeven bij Keytrade?
Re: Effecten rekeningen ervaringen
Eigenaardig. DB is helemaal niet duur. Toch niet als je orders en je effectenrekening groot genoeg zijn. Ze mikken nu eenmaal niet op de klant die ook eens 1000 euro wilt beleggen. Ongebruiksvriendelijk vind ik het allerminst.
Nee maar daar is nog heeeeeel veel tijd voor.
Strookje afknippen en laten ondertekenen door ouders of voogd.
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Misschien anekdotisch maar toch eens: Ik heb enkele maanden geleden bij Keytrade een aanvraag ingediend voor de onderlinge (!) overdracht van 15 lijnen aandelen vanuit DB (kost normaliter 1.500€) naar Keytrade (die kosten overneemt tot 2.000€). Na telefonisch contact tussen KT en DB meldde KT mij dat buiten hun wil om DB dat weigert want dat ik daar eerst persoonlijk voor moest langsgaan bij DB. Zucht.
Dus je kan op - laat ons zeggen - 2h tijd met verplaatsing etc. bijgerekend 1.500€ “verdienen / besparen” - er zijn dagen dat ik minder verdien
Een halfuurtje DB gezeur of je a.u.b. toch geen klant wil blijven & je dan een commerciële korting krijgt bij een volgende aankoop moet je er dan wel bijnemen.
Ik heb geen effectenrekening bij DB, maar wel al best een tevreden klant van toen het nog Crédit Lyonnais was (toen er nog geen AI was en de dieren nog spraken).
Een halfuurtje DB gezeur of je a.u.b. toch geen klant wil blijven & je dan een commerciële korting krijgt bij een volgende aankoop moet je er dan wel bijnemen.
Ik heb geen effectenrekening bij DB, maar wel al best een tevreden klant van toen het nog Crédit Lyonnais was (toen er nog geen AI was en de dieren nog spraken).
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Ik heb een effectenrekening bij DB voor obligaties. Het is duur qua aankoop (0,5% commissie) maar de keuze is zeer groot en interessant en de aankoopkoers is zeer correct (kleinere spread dan beurs op Frankfurt, voor obligaties waar de spread al klein is).
Goed voor spreiding en voor obligaties met lange resterende looptijd.
Maar website is totaal niet geschikt voor wie wil traden.
Goed voor spreiding en voor obligaties met lange resterende looptijd.
Maar website is totaal niet geschikt voor wie wil traden.