Peiling nieuw beleid VS
Re: Peiling nieuw beleid VS
Met Giorgia Meloni misschien? Wedden dat ze na de nederlaag van Orban geen vriendjes meer wil zijn met Trumppaul schreef: ↑13 april 2026, 17:02 Trump moeit zich met een Spaanse euthanasiezaak.
https://www.medi-sfeer.be/nl/nieuws/vs- ... ezaak.html
Het zit er bovenarms op met Spanje.
Met wie gaat gangster Trump nog allemaal ruzie zoeken ?
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Maar voor zijn ego heeft hij wel een reuze-overwinning behaald.KleineSpaarder schreef: ↑14 april 2026, 09:02 TACO Trump heeft dus de reeds geblokkeerde straat van Hormouz ... geblokkeerd![]()
Ondertussen blijft de straat geblokkeerd door Iran.
De dreigementen van TACO Trump hebben niets uitgehaald.
Trump mag dan wel goddelijk zijn. Op aarde heeft hij niet veel te zeggen![]()
Iran: wij blijven de straat blokkeren.
Trump: IK blokkeer de straat. IK IK IK IK !!!!!!
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Het is al zoverMoneyking schreef: ↑14 april 2026, 11:58Met Giorgia Meloni misschien?paul schreef: ↑13 april 2026, 17:02 Trump moeit zich met een Spaanse euthanasiezaak.
https://www.medi-sfeer.be/nl/nieuws/vs- ... ezaak.html
Het zit er bovenarms op met Spanje.
Met wie gaat gangster Trump nog allemaal ruzie zoeken ?
De goddelijke dictator-keizer Trump heeft Meloni uitgescholden, omdat ze vond dat Trump de paus niet mocht uitschelden.
Trump also criticized Italian Prime Minister Giorgia Meloni for calling his comments about the pope “unacceptable.”
“It’s her who’s unacceptable, because she doesn’t care if Iran has a nuclear weapon and would blow up Italy in two minutes if they had the chance,” the president said.
Trump, who’s previously complimented Meloni, said he was “shocked” by the prime minister. “I thought she was brave, but I was wrong,” he said, going on to lament Italy’s lack of support in the US war with Iran and reopening the Strait of Hormuz.
Trump staat natuurlijk onder grote stress. Zijn oorlog met Iran is zowel militair als publicitair een catastrofe.
Iedereen laat Trump in de steek. Orban is buitengeshot. Zijn Gouden Balzaal werd stilgelegd. Zijn vrouw heeft de Epstein-files weer in het middelpunt van de belangstelling getrokken. Zijn tarieven werden door het Hooggerechtshof illegaal verklaard.
Je zou voor minder prikkelbaar worden

Toch blijf ik niet begrijpen waarom the bischop hem zo geniaal vindt.KleineSpaarder schreef: ↑14 april 2026, 19:38Het is al zover![]()
De goddelijke dictator-keizer Trump heeft Meloni uitgescholden, omdat ze vond dat Trump de paus niet mocht uitschelden.
Trump also criticized Italian Prime Minister Giorgia Meloni for calling his comments about the pope “unacceptable.”
“It’s her who’s unacceptable, because she doesn’t care if Iran has a nuclear weapon and would blow up Italy in two minutes if they had the chance,” the president said.
Trump, who’s previously complimented Meloni, said he was “shocked” by the prime minister. “I thought she was brave, but I was wrong,” he said, going on to lament Italy’s lack of support in the US war with Iran and reopening the Strait of Hormuz.
Trump staat natuurlijk onder grote stress. Zijn oorlog met Iran is zowel militair als publicitair een catastrofe.
Iedereen laat Trump in de steek. Orban is buitengeshot. Zijn Gouden Balzaal werd stilgelegd. Zijn vrouw heeft de Epstein-files weer in het middelpunt van de belangstelling getrokken. Zijn tarieven werden door het Hooggerechtshof illegaal verklaard.
![]()
Omdat hij "het gevaarlijke" Iran aanvalt ?
Trump zou veel krediet krijgen moest hij het oorlogszuchtige Israël eens grondig op de vingers tikken.
Inderdaad onbegrijpelijk....KV schreef: ↑14 april 2026, 21:24Toch blijf ik niet begrijpen waarom the bischop hem zo geniaal vindt.KleineSpaarder schreef: ↑14 april 2026, 19:38
Het is al zover![]()
![]()
Omdat hij "het gevaarlijke" Iran aanvalt ?
Trump zou veel krediet krijgen moest hij het oorlogszuchtige Israël eens grondig op de vingers tikken.
Duizenden onschuldigen gedood, miljoenen
ontheemden, honderden miljoenen in armoede geduwd,wereldwijd hogere inflatie-energie...
De V.S.hebben in 1953 zelf de democratisch
verkozen Mossadegh afgezet...
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
De goddelijke Keizer Trump wil graag dat we vergeten wat hij allemaal beloofd heeft.
Vrede in Oekraïne bijvoorbeeld.
1 dag nadat hij voor de 2e keer president zou worden. Zo had hij beloofd.
Na zijn ontmoeting met Putin in Alaska toeterde hij overal rond dat er vrede was.
Nog steeds blijft Putin burgerdoelwitten aanvallen en burgers vermoorden.
Ook over Iran blijft Trump roepen en tieren ... maar hij moet het allemaal ondergaan.
Na zijn ontmoeting met Putin in Alaska toeterde hij overal rond dat er vrede was.
Ook over Iran blijft Trump roepen en tieren ... maar hij moet het allemaal ondergaan.
KleineSpaarder schreef: ↑19 augustus 2025, 07:58 Deze cartoon vat in 1 beeld samen hoe erg de situatie is.
Neville Chamberlain dacht ook in 1938 met Hitler te onderhandelen om tot vrede te komen.
Hitler mocht grote stukken van het huidige Tsjechië behouden, in ruil voor vrede.
Chamberlain triomfantelijk dat hij gezorgd had voor "Peace for Our Time".
Hitler lachte zich een breuk. We weten wat er toen gebeurd is. Nog geen jaar later viel Hitler Polen binnen.
Trump wil nu hetzelfde doen met Putin: grote stukken van Oekraine aan Putin geven. En dan zal Putin stoppen met zijn oorlog.
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
Who cares KleineSpaarderKleineSpaarder schreef: ↑15 april 2026, 15:08 De goddelijke Keizer Trump wil graag dat we vergeten wat hij allemaal beloofd heeft.
Als die voormalige Sovjetunie-deelstaten het graag onderling uitvechten… moet Trump dat gaan oplossen zeker.
De VS hebben niks met een oorlog tussen Rusland en Oekraine te maken. Vroeger had Oekraine nog kernwapens op de VS gericht staan !
Ze mogen al blij zijn dat Trump wapens blijft leveren en zelfs pogingen blijft ondernemen om die 2 vechtjassen uit mekaar te halen.
Hopelijk zegt ie binnenkort… trek uw plan zelensky…. dan gaat die ultra-nationalist misschien eens akkoord gaan met een realistisch vredesvoorstel, zoals eindelijk eens die donbas afstaan die vroeger ook al in handen was van pro-russische rebellen, ipv zijn bevolking de dood in te blijven jagen.
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
Hij heeft belooft America terug groot te maken…KleineSpaarder schreef: ↑15 april 2026, 15:08 De goddelijke Keizer Trump wil graag dat we vergeten wat hij allemaal beloofd heeft.
en wat gebeurt er vandaag…. NIEUWE RECORDS op de Wallstreet !!
De Amerikaanse economie is meer waard dan OOIT !
Voor de Amerikaanse economie maakt Trump zijn belofte wel degelijk waar.
En wat is het allerbelangrijkste voor de Amerikanen… hun economie toch wel zeker
Vandaar het gezegde “its the economy stupid”, wat aanduidt dat de Amerikaan altijd voor z’n portemonnee stemt. Dat belooft nog voor de midterm als de inflatie terug gaat dalen binnenkort en de economie terug aantrekt. De beurzen lopen daar meestal al op vooruit.
En Trump maakt niet alleen de amerikaanse economie groot, ook mijn portefeuille !
Na vorig jaar al het meest winstgevend jaar OOIT voor mijn port, is ie er nu na amper 3,5 maand alweer een goei lap op aan het geven
Als gij hem voor die moeite met goddelijke keizer wilt aanspreken….
dan zeg ik doe maar! Nog zo 3 jaar en hij heeft het dik verdiend als ik m’n winst dan ga uittellen
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Alweer moet Trump 10.000 extra soldaten naar de regio sturen ... omdat hij alweer zegt dat de oorlog bijna gedaan is.KleineSpaarder schreef: ↑14 april 2026, 17:31 Maar voor zijn ego heeft hij wel een reuze-overwinning behaald.
Iran: wij blijven de straat blokkeren.
Trump: IK blokkeer de straat. IK IK IK IK !!!!!!
![]()
4 weken geleden was de oorlog ook bijna gedaan, en dus stuurde hij toen ook al 10.000 extra troepen naar de regio
Hoe meer de oorlog gedaan is, hoe meer US troepen
Pure paniek bij Trump. Hoe geraakt hij hier ooit uit. Zijn 200 miljard voor zijn Iran-oorlog (eigenlijk: Netanyahu's oorlog waarin de marionnet Trump moest meedoen) zullen ook niet meer volstaan.
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
Who cares KleineSpaarder...KleineSpaarder schreef: ↑16 april 2026, 07:28 Alweer moet Trump 10.000 extra soldaten naar de regio sturen ... omdat hij alweer zegt dat de oorlog bijna gedaan is.
4 weken geleden was de oorlog ook bijna gedaan, en dus stuurde hij toen ook al 10.000 extra troepen naar de regio
Hoe meer de oorlog gedaan is, hoe meer US troepen![]()
de wereldaandelentracker IWDA zet vandaag een NIEUW RECORD neer !
En daar zit den helft van mijn geld in
Laat den Trump maar doen wat ie doet als dat nieuwe records oplevert voor mijn portefeuille !
En dat gij van militaire strategie duidelijk geen kaas hebt gegeten dat is uw probleem
Trump is dan wel commander in chief, maar beslissingen over hoeveel troepen nodig zijn worden in het Pentagon genomen.
Trump zet er dan zijn krabbel onder.
De US navy heeft gisteren al 9 schepen die vertrokken uit Iraanse havens teruggestuurd vanwaar ze kwamen met hun olie !
Iran wordt financieel drooggelegd EN China kan fluiten naar zijn goedkope olie ! 2 vliegen in 1 klap !
Misschien moet Xi maar eens bij Trump gaan aankloppen of ze niet wat olie kunnen missen
He mongoloid, gelieve Who Cares niet meer te gebruiken. Dat is een trademark van Tjens Couter. Doe het nog 1 keer en ik doe u een proces aan. Gesnapt?the_bishop schreef: ↑16 april 2026, 16:54Who cares KleineSpaarder...KleineSpaarder schreef: ↑16 april 2026, 07:28 Alweer moet Trump 10.000 extra soldaten naar de regio sturen ... omdat hij alweer zegt dat de oorlog bijna gedaan is.
Hoe meer de oorlog gedaan is, hoe meer US troepen![]()
de wereldaandelentracker IWDA zet vandaag een NIEUW RECORD neer !![]()
En daar zit den helft van mijn geld in![]()
Laat den Trump maar doen wat ie doet als dat nieuwe records oplevert voor mijn portefeuille !![]()
En dat gij van militaire strategie duidelijk geen kaas hebt gegeten dat is uw probleem![]()
Trump is dan wel commander in chief, maar beslissingen over hoeveel troepen nodig zijn worden in het Pentagon genomen.
De US navy heeft gisteren al 9 schepen die vertrokken uit Iraanse havens teruggestuurd vanwaar ze kwamen met hun olie !![]()
![]()
Iran wordt financieel drooggelegd EN China kan fluiten naar zijn goedkope olie ! 2 vliegen in 1 klap !
Misschien moet Xi maar eens bij Trump gaan aankloppen of ze niet wat olie kunnen missen![]()
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
Pure paniek
Ziet DIT eruit als iemand die snel in paniek raakt !

Die mens was op een oor na doodgeschoten en z'n eerste reactie is... terugvechten !
Die bodyguards waren de enigen die wél panikeerden !
Mogelijk KENT Trump paniek zelfs niet eens als gevoel.
GIJ WEL !
Bij elke daling die een koopgelegenheid was door Trump schiet gij in panische angst !
Ik heb al 2 keer dankbaar gebruikgemaakt op goedkoop bij te kopen... vorig jaar toen gij panikeerde over de tarieven
... en dit jaar toen gij panikeerde over de oorlog
Jij een proces aandoen wegens... Je maakt je echt belachelijk Chesini.chesini schreef: ↑16 april 2026, 17:12He mongoloid, gelieve Who Cares niet meer te gebruiken. Dat is een trademark van Tjens Couter. Doe het nog 1 keer en ik doe u een proces aan. Gesnapt?the_bishop schreef: ↑16 april 2026, 16:54
Who cares KleineSpaarder...
de wereldaandelentracker IWDA zet vandaag een NIEUW RECORD neer !![]()
En daar zit den helft van mijn geld in![]()
Laat den Trump maar doen wat ie doet als dat nieuwe records oplevert voor mijn portefeuille !![]()
En dat gij van militaire strategie duidelijk geen kaas hebt gegeten dat is uw probleem![]()
De US navy heeft gisteren al 9 schepen die vertrokken uit Iraanse havens teruggestuurd vanwaar ze kwamen met hun olie !![]()
![]()
Misschien moet Xi maar eens bij Trump gaan aankloppen of ze niet wat olie kunnen missen![]()
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
.
Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 16 april 2026, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- VincentVega
- VIP member

Heb je dat nu pas door ?
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen