belastingen op spaargeld
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
belastingen op spaargeld
Hi
Ik heb +- 2 jaar aangegeven dat ik meer dan 1020 € rente had op meerdere spaarrekingen samen.
Zou ik dit jaar mij riskeren om het nu niet aan tegeven ook al heb ik meer dan 1020 € rente?
Ik heb +- 2 jaar aangegeven dat ik meer dan 1020 € rente had op meerdere spaarrekingen samen.
Zou ik dit jaar mij riskeren om het nu niet aan tegeven ook al heb ik meer dan 1020 € rente?
Re: belastingen op spaargeld
Als dit getroll is, mooie poging en anders tja...iedereen fraudeert, waarom zou jij niet meedoen?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Tja, de administratie heeft toegang tot de standen van de spaarrekeningen op verschillende momenten van het jaar.
Het is niet zo moeilijk om een idee te krijgen hoe hoog de interest ongeveer zou loeten zijn.
Wil je voor dit kleine bedrag echt een controle riskeren?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik wil hem wel eens vinden: de Belg die ze gepakt hebben voor het niet correct aangeven van spaarrente. De fiscus kent de standen van de rekening op twee data, maar intresten kennen ze niet.
Dus aangeven: ja, om een zuiver geweten te hebben. Geen tijd verliezen met alles op te tellen, gewoon conservatief schatten.
4 data tegenwoordig.Moneyking schreef: ↑Gisteren 16:25Ik wil hem wel eens vinden: de Belg die ze gepakt hebben voor het niet correct aangeven van spaarrente. De fiscus kent de standen van de rekening op twee data, maar intresten kennen ze niet.
Dus aangeven: ja, om een zuiver geweten te hebben. Geen tijd verliezen met alles op te tellen, gewoon conservatief schatten.