Nibc spaarrekening getrouwheidspremie verworven
-
centjessparen
- Full Member

- Contacteer:
Nibc spaarrekening getrouwheidspremie verworven
Hoe weet je wanneer je de getrouwheidspremie hebt ontvangen. Normaal als geld er 1 jaartje opstaat. Maar hoe zit dat als je regelmatig geld erop zet en eraf haalt. Je kan bij de calculator zien hoeveel je verliest aan rente maar niet aan getrouwheidspremie.
Hoe doen anderen dit zodat je weet welk bedrag er 1 jaar opstaat en je kan afhalen zonder verlies van getrouwheidspremie. Bedankt
Hoe doen anderen dit zodat je weet welk bedrag er 1 jaar opstaat en je kan afhalen zonder verlies van getrouwheidspremie. Bedankt
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Re: Nibc spaarrekening getrouwheidspremie verworven
Download het 'Overzicht getrouwheidspremies' vanuit hun e-banking platform voor pc.
Is niet bereikbaar via hun app.
Is niet bereikbaar via hun app.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
centjessparen
- Full Member

- Contacteer:
Goed idee probeerde ik maar krijg ik niet open! Dit download in eml extensie en lukt niet om te openen.
Beetje huiswerk doen.centjessparen schreef: ↑23 april 2026, 22:32 Hoe weet je wanneer je de getrouwheidspremie hebt ontvangen. Normaal als geld er 1 jaartje opstaat. Maar hoe zit dat als je regelmatig geld erop zet en eraf haalt. Je kan bij de calculator zien hoeveel je verliest aan rente maar niet aan getrouwheidspremie.
Of alles er op laten staan.
eml extentie wordt gebruikt voor mail die geexporteerd is naar een bestand in mailformaat om het als bijlage ergens toe te voegen, om het bij te houden of in een andere mail tool te kunnen importeren.centjessparen schreef: ↑Gisteren 08:30 Goed idee probeerde ik maar krijg ik niet open! Dit download in eml extensie en lukt niet om te openen.
Dit klinkt niet echt als een overzicht getrouwheidspremies.
Ben je zeker dat je juist handelde ?
-
centjessparen
- Full Member

- Contacteer:
Ik zou niet weten hoe ik dit anders dien te doen. Open op downloaden klikken en dan wordt het opgeslagen op mijn ipad. Heb ipad en iphone. Mogelijk ligt daar het probleem.
Bij geldafhalingen op een Belgische gereglementeerde spaarrekening wordt de getrouwheidspremie berekend volgens het LIFO-principe (Last In, First Out). Dit betekent dat de laatst gestorte bedragen als eerste worden opgenomencentjessparen schreef: ↑23 april 2026, 22:32 Hoe weet je wanneer je de getrouwheidspremie hebt ontvangen. Normaal als geld er 1 jaartje opstaat. Maar hoe zit dat als je regelmatig geld erop zet en eraf haalt. Je kan bij de calculator zien hoeveel je verliest aan rente maar niet aan getrouwheidspremie.
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Via hun ebanking-site. Chrome op Android smartphone. De download is in .pdfcentjessparen schreef: ↑Gisteren 09:18 Ik zou niet weten hoe ik dit anders dien te doen. Open op downloaden klikken en dan wordt het opgeslagen op mijn ipad. Heb ipad en iphone. Mogelijk ligt daar het probleem.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
centjessparen
- Full Member

- Contacteer:
Ok dank je wel daar ben ik iets mee! Bruikbare screenshot