Peiling nieuw beleid VS
Re: Peiling nieuw beleid VS
Je bent weer stevig aan het hallucineren. PT staat in mijn lijst 15344 plaatsen lager dan Sarah https://youtu.be/UjaNdds9TBw?is=If1FQYZ7gPFkcSuG.the_bishop schreef: ↑28 april 2026, 23:23Ik snap dat Trivium, jij bent meer voor het zwaardere rockwerk![]()
Ik neem aan dat het gros van de graspopgangers Pommelien ook niks zegt.
Ik bewonder wel dat ze veel jongeren aanspreekt en dat in het vlaams, maar zelfs ken ik ook maar haar bekendste nummers. De 2 uptempo hits ‘erop of eronder’ en ‘atlas’ zijn oorwurmen die ik ondertussen zo vaak hoorde en waarvan ik dan zeg… ja wel een leuk nummer dat kan niemand tegenspreken.
En zo’n meisje alleen, voor mij moet dat geen stevige rock zijn, ze moeten zich niet voordoen wat ze niet zijn.
Ik vind haar trouwens niet eens bijsterknap.
Ik snap ook niet waarom chesini zo razendzot is van Pommelien Thijs![]()
Die nieuwe lichtingen die moeten nog veel boterhammen eten.
Ondertussen draaien we vanavond in het rusthuis integraal https://youtu.be/rmQ3XoGxqbk?is=s2LBD8o0qZ1-WTdT.
Wij kapen de intercom tot groot jolijt van de nachtverpleegsters. Morgen zal het weer appel aan bed zijn: wie zit hier achter??? Ah niemand??? Goed. Iedereen een ganse week strafstudie AGI. Maar snapt die directie niet dat we alsmaar slimmer worden onder hun Heil Helga regime.
De kans dat ik naar een optreden van PT ga is 1/oneindig. Ik doe trouwens alle zaalshows van Jade. Luisteren naar de grappen van Jade. En ook een beetje (veel) kijken. Geen tijd voor PT.
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
Ik dacht het niet chesini!chesini schreef: ↑28 april 2026, 23:58 PT staat in mijn lijst 15344 plaatsen lager dan Sarah
Ondertussen draaien we vanavond in het rusthuis https://youtu.be/rmQ3XoGxqbk?is=s2LBD8o0qZ1-WTdT.
Wij kapen de intercom tot groot jolijt van de nachtverpleegsters. Morgen zal het weer appel aan bed zijn: wie zit hier achter???
Ik heb het voor de zekerheid ook nog eens aan chatgpt, grok EN claude gevraagd en ze zijn unaniem….
wie is het topidool van chesini, de bejaarde met een kort lontje van Spaargids?
… Pommelien Thijs
(maar ik zou dat ook ontkennen hoor
Lou Reed is toch al 13 jaar dood
Zie maar dat ze daar niet depressief van worden.
Zet toch gewoon Will Tura en Willy Somers op gelijk iedereen in ‘t rusthuis.
Ge gaat het mogen uitleggen
Het verschil tussen Lou Reed en Pommelien Thijs?the_bishop schreef: ↑29 april 2026, 00:26Ik dacht het niet chesini!chesini schreef: ↑28 april 2026, 23:58 PT staat in mijn lijst 15344 plaatsen lager dan Sarah
Ondertussen draaien we vanavond in het rusthuis https://youtu.be/rmQ3XoGxqbk?is=s2LBD8o0qZ1-WTdT.
Wij kapen de intercom tot groot jolijt van de nachtverpleegsters. Morgen zal het weer appel aan bed zijn: wie zit hier achter???
Ik heb het voor de zekerheid ook nog eens aan chatgpt, grok EN claude gevraagd en ze zijn unaniem….
wie is het topidool van chesini, de bejaarde met een kort lontje van Spaargids?
… Pommelien Thijs![]()
(maar ik zou dat ook ontkennen hoor)
Lou Reed is toch al 13 jaar dood![]()
Zie maar dat ze daar niet depressief van worden.
Zet toch gewoon Will Tura en Willy Somers op gelijk iedereen in ‘t rusthuis.
Ge gaat het mogen uitleggen![]()
LR zijn muziek blijft verder leven als hij dood is.
PT haar muziek sterft voor zij dood is, dwz ze overleeft haar eigen muziek, wat een hele prestatie is, denkt ze.
Laatst gewijzigd door chesini op 29 april 2026, 01:12, 2 keer totaal gewijzigd.
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
Daar gaat Timmy! Schip dat bultrug naar open zee moet brengen is in beweging, dier houdt zich kranig
https://www.hln.be/buitenland/daar-gaat ... ~a6d9092a/
Dat is toch mooi ! Hopelijk lukt het voor Timmy
Wat zo'n volgehouden en gezamelijke inspanning toch niet teweeg kan brengen. Velen hadden de hoop reeds opgegeven.
Ik zat zo te denken...
als dat schip terug is...
zouden ze daar KleineSpaarder ook niet mee naar open zee kunnen brengen ?
Dat is toch mooi ! Hopelijk lukt het voor Timmy
Wat zo'n volgehouden en gezamelijke inspanning toch niet teweeg kan brengen. Velen hadden de hoop reeds opgegeven.
Ik zat zo te denken...
zouden ze daar KleineSpaarder ook niet mee naar open zee kunnen brengen ?
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
De gevaarlijke gek in het Witte Huis gaat nu ook paspoorten uitgeven met zijn naam erop.KleineSpaarder schreef: ↑24 april 2026, 13:19 Trump wil overal zijn naam op: bibliotheken, balzalen, cultuurzalen (wat een mop: Trump en cultuur), oorlogsschepen, gedenkpenningen (van goud of wat dacht je), gouden Trump-bijbels, gouden Trump-GSMs, ...
Alleen zijn naam in de Epstein-files (een paar 1000 keer) is niet OK !!! HELEMAAL NIET OK !!!!
Helemaal doorgedraaid, de megalomane narcistische zot.

Iedereen met zo een paspoort zal dus constant herinnerd worden aan de meest schandelijke en schaamtelijke periode in de geschiedenis van de USA.
Fantast.
Strookje afknippen en laten ondertekenen door ouders of voogd.
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------
Hopelijk moeten ze niet door de straat van Hormuz.the_bishop schreef: ↑29 april 2026, 00:57 Daar gaat Timmy! Schip dat bultrug naar open zee moet brengen is in beweging, dier houdt zich kranig
Strookje afknippen en laten ondertekenen door ouders of voogd.
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
En de handtekening van Trump gaat zelfs in gouden letters zijn!KleineSpaarder schreef: ↑29 april 2026, 07:44 De gevaarlijke gek in het Witte Huis gaat nu ook paspoorten uitgeven met zijn naam erop.
Met een beperkte oplage gaat dat een heus verzamelobject worden.
KleineSpaarder is NU AL behoorlijk jaloers omdat hij er nooit een gaat kunnen bemachtigen
Hij mag dan ook de VS niet meer binnen.
Troost je KleineSpaarder, het is enkel voor Amerikanen en wordt enkel in Washington uitgegeven.
Je moet er al naartoe verhuizen om er 1 te kunnen aanvragen
(nvdr: jij niet, want je mag de VS niet meer binnen)
Misschien kan je later meebieden op een veiling als je er echt 1 wil hebben KleineSpaarder
Hoewel zulk doorverkopen van vervallen paspoorten eigenlijk niet mag
Ja, dat zeggen ze ook van de Mossad, allemaal fantasten daar. En van de GUR, ook allemaal fantasten daar.
Laatst gewijzigd door chesini op 29 april 2026, 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Zouden ze die arme walvis eens niet een keer deftig eten geven zeg? Het dier houdt zich kranig. Jazeker. Maar niemand denkt er aan om eten te geven. Zelfs Trump krijgt om het uur zijn junkfood opgediend. Maar Timmy? Die heeft dat niet nodig. Hallo.the_bishop schreef: ↑29 april 2026, 00:57 Daar gaat Timmy! Schip dat bultrug naar open zee moet brengen is in beweging, dier houdt zich kranig
Dat is toch mooi ! Hopelijk lukt het voor Timmy![]()
Ik zat zo te denken...
zouden ze daar KleineSpaarder ook niet mee naar open zee kunnen brengen ?![]()
Zoek de drie Starlink schotelantennes...(**)

(**) maken deel uit van het fallbackscenario voor het geval dat bijaldien desalniettemin er toch iets zou gebeuren - wat natuurlijk nooit gebeurt - maar je weet nooit

(**) maken deel uit van het fallbackscenario voor het geval dat bijaldien desalniettemin er toch iets zou gebeuren - wat natuurlijk nooit gebeurt - maar je weet nooit
Laatst gewijzigd door chesini op 29 april 2026, 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
Zie die koning Charles daar staan glunderen dat hij naast de machtigste man ter wereld mag staan
Melania zie je denken… ik ben toch maar mooi de vrouw van de machtigste man ter wereld
Voor die 2 low lifes uit Engeland is het een hele eer dat ze naast mijn ventje mogen staan.
En zie die Camilla daar staan…
Ze doet niet eens moeite om het te verbergen…
STIKJALOERS op Melania. Hoe afgunstig kun je zijn op andermans man.
Trump zou het geen 2 keer moeten vragen. Melania kan die Camilla maar beter in het oog houden.
Ik blijf het verbazingwekkend vinden wat je soms enkel aan iemands gelaatsuitdrukking kunt aflezen.
Sommige mensen zijn echt een open boek.
Melania zie je denken… ik ben toch maar mooi de vrouw van de machtigste man ter wereld
Voor die 2 low lifes uit Engeland is het een hele eer dat ze naast mijn ventje mogen staan.
En zie die Camilla daar staan…
Trump zou het geen 2 keer moeten vragen. Melania kan die Camilla maar beter in het oog houden.
Ik blijf het verbazingwekkend vinden wat je soms enkel aan iemands gelaatsuitdrukking kunt aflezen.
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Ondertussen blijft Trump leven in zijn wereld van leugens en fantasieën.KleineSpaarder schreef: ↑28 april 2026, 09:07 Ondertussen blijft de straat geblokkeerd door Iran.
De dreigementen van TACO Trump hebben nog steeds niets uitgehaald.
![]()
The president said in his speech at the white-tie event on Tuesday evening: “We’re doing a little Middle East work right now … and we’re doing very well. We have militarily defeated that particular opponent
Die "particular opponent" heeft nog altijd de straat van Hormouz op slot gezet.
Zelfs na Trumps bevel van 7 april: OPEN FU*KIN' STRAIT BY TUESDAY !!!!
Hoe lachwekkend (en meelijwekkend) kan je als president van de US zijn
Idd, 3 mensen links en 1 ice-queen rechts. Ik heb AGI nodig om uit te vissen wat Melania denkt.the_bishop schreef: ↑29 april 2026, 11:50 Zie die koning Charles daar staan glunderen dat hij naast de machtigste man ter wereld mag staan![]()
Melania zie je denken… ik ben toch maar mooi de vrouw van de machtigste man ter wereld![]()
En zie die Camilla daar staan…![]()
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
Bultruggen zijn "baleinwalvissen", chesini, die filteren enorme hoeveelheden water om krill en kleine vissoorten binnen te krijgen.chesini schreef: ↑29 april 2026, 10:46Zouden ze die arme walvis eens niet een keer deftig eten geven zeg? Het dier houdt zich kranig. Jazeker. Maar niemand denkt er aan om eten te geven. Zelfs Trump krijgt om het uur zijn junkfood opgediend. Maar Timmy? Die heeft dat niet nodig. Hallo.the_bishop schreef: ↑29 april 2026, 00:57 Daar gaat Timmy! Schip dat bultrug naar open zee moet brengen is in beweging, dier houdt zich kranig
Dat is toch mooi ! Hopelijk lukt het voor Timmy![]()
Ik zat zo te denken...
zouden ze daar KleineSpaarder ook niet mee naar open zee kunnen brengen ?![]()
Het is technisch vrijwel onmogelijk om een verzwakte walvis van 12 meter handmatig te voeren zonder hem extreme stress te bezorgen of hem te verstikken.
Bovendien stoppen walsvissen in stressvolle situaties of tijdens ziekte volledig met eten.
En walvissen zijn erop gebouwd om lange periodes zonder voedsel te overleven door hun dikke laag vet.
Er werd geprobeerd een endoscoop in te brengen om te controleren of Timmy verwondingen of voorwerpen in zijn bek heeft. Maar dat is mislukt.
Het dier krijgt wel geconcentreerde glucose -en zoutoplossingen toegediend uit een groene gieter.
Voor mij is dat parate kennis, chesini, ik weet namelijk vrij veel. Kennis in het algemeen, maar ook over bultruggen en hun eetgewoonten in het bijzonder.
Als ge bovenstaande uitleg zelf met AI gaat controleren, gaat die waarschijnlijk iets in dezelfde trend zeggen.