Bnp boost
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Bnp boost
Ik probeer sinds maandag al een account aan te maken als nieuwe klant, krijg wel een mail dat de aanvraag ontvangen is, maar daar blijft het ook bij.
Nu al anderhalf uur in wacht bij de helpdesk
Nu al anderhalf uur in wacht bij de helpdesk
Enkele dagen geleden met de BNP app 2 rekeningen zeer snel kunnen aanmaken (verschillende personen)
- tuinder666
- Sr. Member

- Contacteer:
De telefoonnummer op de aanvraag is de helpdesk van Hello bank (ik neem aan omdat ik hello pack gekozen heb). Na 1u45m niemand aan de lijn gekregen.tuinder666 schreef: ↑8 mei 2026, 10:35 Zeker dat je bij BNP Foertis bent , klinkt meer als keytrade?![]()
Na 10 min iemand bij BNP te pakken gekregen, wist mij te vertellen dat er veel aanvragen waren en dat die allemaal manueel goedgekeurd worden en dat het wel tot enkele weken kan duren. En dat voor de grootste bank van België...
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Mijn probleem nog altijd niet opgelost, moet ook manueel bij bPost gebeuren, wellicht met een paar stempels erop zoals in de jaren '70
Bij KBC lukte alles wel online zonder problemen.
Als ge geen regelmatige klant bent van Foertis, is het moeilijk, heel moeilijk...
Bij KBC lukte alles wel online zonder problemen.
Als ge geen regelmatige klant bent van Foertis, is het moeilijk, heel moeilijk...
- tuinder666
- Sr. Member

- Contacteer:
Bosuil schreef: ↑8 mei 2026, 10:58De telefoonnummer op de aanvraag is de helpdesk van Hello bank (ik neem aan omdat ik hello pack gekozen heb). Na 1u45m niemand aan de lijn gekregen.tuinder666 schreef: ↑8 mei 2026, 10:35 Zeker dat je bij BNP Foertis bent , klinkt meer als keytrade?![]()
Na 10 min iemand bij BNP te pakken gekregen, wist mij te vertellen dat er veel aanvragen waren en dat die allemaal manueel goedgekeurd worden en dat het wel tot enkele weken kan duren. En dat voor de grootste bank van België...![]()
Hopelijk houden ze de redelijke rentepercentages deze keer wel wat langer vol dan met hun ster-rekening een paar jaar geleden, ze zijn altijd de laatste van de grootbanken om te volgen...
Dit keer kan je tenminste de rekening al openen in de app, bij invoering ster-rekening vorige keer aanvankelijk enkel in het kantoor, daarna telefonisch en pas later via de app.
Geven van volmacht aan partner in geval je opent voor 1 titularis, en ook boost-rekening openen voor de kinderen lukt enkel telefonisch - maar soit, elk gezinslid heeft er eentje, en al bij al ging het naar fortis-normen vlot..
Dit keer kan je tenminste de rekening al openen in de app, bij invoering ster-rekening vorige keer aanvankelijk enkel in het kantoor, daarna telefonisch en pas later via de app.
Geven van volmacht aan partner in geval je opent voor 1 titularis, en ook boost-rekening openen voor de kinderen lukt enkel telefonisch - maar soit, elk gezinslid heeft er eentje, en al bij al ging het naar fortis-normen vlot..