Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Jokke, democratische rechtsstaat word ondermijnt,we hebben gezien tot wat dat kan leiden in't verleden en daar mag best aan herinnerd worden....
In België? Kom zeg, doe eens normaal. We hebben een democratisch verkozen regering, persvrijheid en een gerechtelijke macht die zijn gang kan gaan zonder politieke inmenging. Deze regering weert zich zelfs tegen de bemoeienissen van die VS ambassadeur.
- WartDeBever
- Newbie

- Contacteer:
Dag Vrienden.
Via deze weg wens ik alle sympathisanten nog een keer in de bloemetjes te zetten:
VINCENT VEGA
VORTEX
TRIVIUM
JOKER
SURYA
MONDEO17
VTEC
THE_BISHOP
EARTHNVSTR1
CARPENOCTEM
PS: de gratis partijkaart ligt klaar op vertoon van identiteitskaart en login van SG.
Via deze weg wens ik alle sympathisanten nog een keer in de bloemetjes te zetten:
VINCENT VEGA
VORTEX
TRIVIUM
JOKER
SURYA
MONDEO17
VTEC
THE_BISHOP
EARTHNVSTR1
CARPENOCTEM
PS: de gratis partijkaart ligt klaar op vertoon van identiteitskaart en login van SG.
Ik zou ze nu ook niet allemaal over één kam scherenWartDeBever schreef: ↑Gisteren 11:45 Dag Vrienden.
VINCENT VEGA
VORTEX
TRIVIUM
JOKER
SURYA
MONDEO17
VTEC
THE_BISHOP
EARTHNVSTR1
CARPENOCTEM
Nee, dat is wel duidelijk dat jij dat niet ziet, jij vind het immers ook normaal dat een groot deel van de spaargids gemeenschap door KS wordt weggezet als nazi bewonderaars gevolgd door een reeks foto's van de holocaust. Enkel maar omdat iemand een actueel krantenartikel post waarbij de politie voor de zoveelste keer worden aangevallen terwijl ze hun werk doen.
KleineSpaarder schreef:De door velen bewonderde nazi's hier waren ook geen schoolkinderen.
Bij de feiten blijven hé i.p.v. er zaken bij te fantaseren : Waar heb ik Kleine Spaarder goedgepraat bij het plaatsen van zijn foto's ?vortex schreef: ↑Gisteren 12:45Nee, dat is wel duidelijk dat jij dat niet ziet, jij vind het immers ook normaal dat een groot deel van de spaargids gemeenschap door KS wordt weggezet als nazi bewonderaars gevolgd door een reeks foto's van de holocaust. Enkel maar omdat iemand een actueel krantenartikel post waarbij de politie voor de zoveelste keer worden aangevallen terwijl ze hun werk doen.
KleineSpaarder schreef:De door velen bewonderde nazi's hier waren ook geen schoolkinderen.
Ik citeer even wat ik heb gezegd (met in het rood wat ik vind van die foto's van kleine spaarder en in het blauw welke verwoording Trivium weerom gebruikt waar de SG-moraalpolitie natuurlijk weer geen graten in ziet, laat staan wat zijn dagelijkse berichtgevingen betreft rond migratie:
KV schreef: ↑Gisteren 10:36Trivium en zijn meldingen naar de mod. Zo kennen we hem
Maar Trivium zou beter zelf eens in de spiegel kijken ...... hij komt hier bijna dagelijks bijdragen posten van HLN uit artikels die migranten-gerelateerd zijn , om haat naar migranten toe te kunnen staven en rechtvaardigen
Wat is dan het verschil met KL. Spaarder hier nu net doet ?
De foto's van wat het nazisme destijds heeft uitgespookt zijn verwerpelijk om nog eens mee geconfronteerd te worden. Het confronteert ons hoe ver het kan gaan met bepaalde gekken aan de macht. De foto's zijn helaas wel pure feiten.
En deze zijn even verwerpelijk of die andere misdaden uit het verleden (Stalin, Mao , 7oktober door hamas, nog recentelijker Israël die Gazanen uithongeren, .... )
- VincentVega
- VIP member

De foto’s zijn een realiteit uit een duister verleden , maar een verleden waar ik niks mee te maken heb. Ook kan ik net zo goed zo’n foto’s posten over wat linkse dictaturen zoals Mao, Pot en Stalin hebben gedaan. Als waarschuwing tot wat extreem-links gedachtengoed kan leiden …
Waar KleineSpaarder te ver in gaat, is met te stellen dat “de nazi’s door velen hier worden bewonderd”.
Dat forumgebruikers zoals KV en Gigi ook dergelijke handelswijze menen te moeten verdedigen zegt veel over henzelf …
Waar KleineSpaarder te ver in gaat, is met te stellen dat “de nazi’s door velen hier worden bewonderd”.
… gevolgd door een aantal gruwelijke foto’s uit nazi-concentratiekampen.KleineSpaarder wrote:
De door velen bewonderde nazi's hier waren ook geen schoolkinderen
Dat forumgebruikers zoals KV en Gigi ook dergelijke handelswijze menen te moeten verdedigen zegt veel over henzelf …
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
Beste Brembos,
Normaal lees ik zijn flauwekul niet want hij staat op nummer 1 op mijn negeerlijst. Jammer genoeg lezen anderen het wel en erger nog, quoten ze hem waardoor ik zag dat ik weggezet wordt als bewonderaar van de nazi's omdat ik een link postte naar een artikel waarbij de politie werd aangevallen wanneer ze een vermoedelijke moordenaar wilden arresteren.
Ten eerste zie ik het verband niet en ten tweede, hoe ver ben je heen als je mij uitscheldt als bewonderaar van de nazi's. Ik stel voor dat hij mij een pb stuurt om eens af te spreken om dat in mijn gezicht te komen zeggen.
VincentVega schreef: ↑Gisteren 13:33 De foto’s zijn realiteit al kan ik er ook zo’n foto’s posten over wat linkse dictaturen zoals Mao, Pot en Stalin hebben gedaan. Als waarschuwing tot wat extreem-links gedachtengoed kan leiden …![]()
Waar KleineSpaarder te ver in gaat is met te stellen dat “de nazi’s door velen hier worden bewonderd”.
Eu ..... De dubbele standaarden zijn weer aanwezig geloof ik ?
Hoe vaak heb jij -onze Vega- dat hier al niet gedaan ? plaatjes van pot, Stalin , en Mao etc gepost ...... ? En deze dan linken aan mening forum gebruikers als zij de sympathisanten ervan zijn ….
(nochtans praktijken van bovenstaande die o.a. ik eveneens verwerp, even hard als jij die verwerpt , maar ik doe ongeacht de ideologie van die kerels.
Ideologieën waarvan jij telkens meent te moeten schrijven aan menig van ons ….
Maar wat doet Vega dan telkens : Forumgebruikers geheel onterecht kleineren, blameren , vernederen , .... alsof zij hier sympathiseren met de historische gevaarlijke gekken van de wereld ....
VincentVega schreef: ↑1 maart 2025, 11:16
Ik begrijp dat hunkeren naar en idealiseren van China door sommige SG’ers niet.
VincentVega schreef: ↑19 maart 2026, 00:14
Wat jouw Grote Leider(s) betreft: Raoul en Joske van de PVDA zullen heel blij zijn dat jij hen als jouw Grote Leiders beschouwt. Zoiets past ook perfect in een communistische doctrine: autoritair leiderschap (denk aan Mao, Stalin, Xi Jinping, Castro of Maduro) en slaafse volgzaamheid. Echt iets voor jou …![]()
VincentVega schreef: ↑11 april 2026, 08:05
Vooral dan bij extreem-links, nietwaar Joske van de PVDA (Partij Van De Afgunst)![]()
Daar kick ik dan ook op![]()
Maar vergeet vooral niet wie de echte Oppertrol op dit forum is, de grote baas van knechtje KV![]()
![]()
![]()
triumviraat Destereir/haelewyn/kakkie
Pagina's vol op SG Van Vega die velen hier schoffeert alszijnde extreem-linkse gekken .....
Nu heeft kleine spaarder exact hetzelfde gedaan wat Vega hier al jaar en dag doet , maar dan in de omgekeerde richting .....
Dan ineens ….. dan komt VEGA plots op de proppen met de kepie van de moraalpolitie .....
En dat Vega ..... dat is wat we noemen : het verhaal van de dubbele standaarden ....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door KV op 9 mei 2026, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Brembos hebben jullie hier al langTrivium schreef: ↑Gisteren 13:46Beste Brembos,
Normaal lees ik zijn flauwekul niet want hij staat op nummer 1 op mijn negeerlijst. Jammer genoeg lezen anderen het wel en erger nog, quoten ze hem waardoor ik zag dat ik weggezet wordt als bewonderaar van de nazi's omdat ik een link postte naar een artikel waarbij de politie werd aangevallen wanneer ze een vermoedelijke moordenaar wilden arresteren.
Ten eerste zie ik het verband niet en ten tweede, hoe ver ben je heen als je mij uitscheldt als bewonderaar van de nazi's. Ik stel voor dat hij mij een pb stuurt om eens af te spreken om dat in mijn gezicht te komen zeggen.
weggekoeioneerd...
Nochtans een vredelievende ziel...
Blijf misschien zelf eens bij de feiten, het zijn jouw woorden en staan hierboven. Met het posten van een recent krantenartikel wordt er niemand beledigt of erger uitgemaakt voor nazi bewonderaar. Zelfs nu je er een racisme of haatzaaierij draai aan probeert te geven, is het nog steeds de actuele realiteit die gerust mag benoemd worden, blijkbaar heb je daar ook al een probleem mee?KV schreef: ↑Gisteren 12:52Bij de feiten blijven hé i.p.v. er zaken bij te fantaseren : Waar heb ik Kleine Spaarder goedgepraat bij het plaatsen van zijn foto's ?vortex schreef: ↑Gisteren 12:45
Nee, dat is wel duidelijk dat jij dat niet ziet, jij vind het immers ook normaal dat een groot deel van de spaargids gemeenschap door KS wordt weggezet als nazi bewonderaars gevolgd door een reeks foto's van de holocaust. Enkel maar omdat iemand een actueel krantenartikel post waarbij de politie voor de zoveelste keer worden aangevallen terwijl ze hun werk doen.
Ik citeer even wat ik heb gezegd (met in het rood wat ik vind van die foto's van kleine spaarder en in het blauw welke verwoording Trivium weerom gebruikt waar de SG-moraalpolitie natuurlijk weer geen graten in ziet, laat staan wat zijn dagelijkse berichtgevingen betreft rond migratie:
KV schreef: ↑Gisteren 10:36
Trivium en zijn meldingen naar de mod. Zo kennen we hem
Maar Trivium zou beter zelf eens in de spiegel kijken ...... hij komt hier bijna dagelijks bijdragen posten van HLN uit artikels die migranten-gerelateerd zijn , om haat naar migranten toe te kunnen staven en rechtvaardigen
Wat is dan het verschil met KL. Spaarder hier nu net doet ?
Daar heb ik geen problemen mee. Relschoopers, hooligans en alle andere schorriemorrie die geen respect hebben voor ordediensten en de samenleving dienen aangepakt te worden.
Eu .....
ik citeer even het initiële bericht waarmee het begon :
Ik geef er helemaal geen "racisme-of haatzaaierij draai" aan , dat doet Trivium zelf .....
En dat is gewoon wat ik aangekaart en gehekeld heb , het bijna dagelijkse discours ervan ....
KV schreef: ↑Gisteren 10:36
Trivium en zijn meldingen naar de mod. Zo kennen we hem
Je hebt blijkbaar een probleem de feiten te zien hoe ze zijn ?