Autoverzekering wordt duurder
Autoverzekering wordt duurder
Autoverzekeringen worden duurder. Na een prijsstabilisatie van vier à vijf jaar verhogen de meeste verzekeraars hun tarieven. De verzekeraars vinden dit nodig door het stijgende aantal schadegevallen en de geslonken financiële reserve.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binne ... ng_duurder" onclick="window.open(this.href);return false;
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binne ... ng_duurder" onclick="window.open(this.href);return false;
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Autoverzekering wordt duurder
Wanneer veel mensen eens zouden gaan vergelijken, zullen ze zien dat ze dikwijls veel meer kunnen uitsparen dan die luttele prijsverhoging.
Toen mijn vrouw indertijd van KBC overstapte naar Ethias betaalde ze maar liefst de helft minder premie.
De moeite waard om regelmatig eens een vergelijking te maken dus.
Toen mijn vrouw indertijd van KBC overstapte naar Ethias betaalde ze maar liefst de helft minder premie.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
+1relativity schreef:Wanneer veel mensen eens zouden gaan vergelijken, zullen ze zien dat ze dikwijls veel meer kunnen uitsparen dan die luttele prijsverhoging.
Ik heb net mijn vervaldagbericht gekregen van mijn autoverzekering.
Te betalen vóór 1 april. Tegen dan zal er toch geen verhoging meer bijkomen, zeker ?
Het te betalen bedrag is trouwens met een paar euro's gezakt in vergelijking met verleden jaar.
Ik heb enkele maanden geleden prijsoffertes aangevraagd bij verschillende verzekeraars, maar geen enkele kon mij een lagere prijs bieden dan mijn huidige Partners-verzekering, waar ik al een aantal jaren op bonus-malus "min-2" sta.
(in een vorig leven ben ik ook nog bij KBC verzekerd geweest....
)
Te betalen vóór 1 april. Tegen dan zal er toch geen verhoging meer bijkomen, zeker ?
Het te betalen bedrag is trouwens met een paar euro's gezakt in vergelijking met verleden jaar.
Ik heb enkele maanden geleden prijsoffertes aangevraagd bij verschillende verzekeraars, maar geen enkele kon mij een lagere prijs bieden dan mijn huidige Partners-verzekering, waar ik al een aantal jaren op bonus-malus "min-2" sta.
(in een vorig leven ben ik ook nog bij KBC verzekerd geweest....