aandeel limieten Keytrade
TIP
-
Woz
aandeel limieten Keytrade
Hallo,
Ik heb een vraagje over omgaan met aandelen op Keytrade bank.
Stel: je hebt een aandeel dat op winst staat en je vermoed(hoopt) dat het nog gaat stijgen maar je wil je toch wat indekken tegen eventueel verlies.
praktisch: stel je koopt een aandeel aan 100 en het staat nu op 120, kan je dan ergens instellen dat het aandeel automatisch verkocht wordt indien het zakt tot onder 110?
Ik heb een vraagje over omgaan met aandelen op Keytrade bank.
Stel: je hebt een aandeel dat op winst staat en je vermoed(hoopt) dat het nog gaat stijgen maar je wil je toch wat indekken tegen eventueel verlies.
praktisch: stel je koopt een aandeel aan 100 en het staat nu op 120, kan je dan ergens instellen dat het aandeel automatisch verkocht wordt indien het zakt tot onder 110?
Re: aandeel limieten Keytrade
"Stop loss' order invoeren: aandeel wordt automatisch verkocht als het een bepaalde koers bereikt:
http://www.keytradebank.com/nl/support/marketrules/xet
http://www.keytradebank.com/nl/support/marketrules/xet
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Even een bijkomend vraagje:
betaal je bij zo een stop loss meer kosten? Zo kan het een paar dagen/weken duren vooraleer deze uitgevoerd wordt. Ik vermoed niet dat dit meer kosrt, maar bij banken/beurzen weet je maar nooit
.
betaal je bij zo een stop loss meer kosten? Zo kan het een paar dagen/weken duren vooraleer deze uitgevoerd wordt. Ik vermoed niet dat dit meer kosrt, maar bij banken/beurzen weet je maar nooit
Komen geen extra kosten bij!kvaruni schreef:Even een bijkomend vraagje:
betaal je bij zo een stop loss meer kosten? Zo kan het een paar dagen/weken duren vooraleer deze uitgevoerd wordt. Ik vermoed niet dat dit meer kosrt, maar bij banken/beurzen weet je maar nooit.
ik gebruik vaker de "stop loss limiet" ... zo bouw je nog meer zekerheid in dat je weldegelijk de vooropgestelde limietprijs krijgt.
Bij Binckbank kan je nog een aantal veel ingewikkelder limieten instellen.
Of het allemaal veel zin heeft, is wat anders natuurlijk
trailing-stop
bracket-limiet
Of het allemaal veel zin heeft, is wat anders natuurlijk
trailing-stop
bracket-limiet