Waar zetten jullie het geld van de Keytrade Booster?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Waar zetten jullie het geld van de Keytrade Booster?
De vraag is duidelijk denk ik... Het wordt tijd dat de gelden die op de boosterrekeningen staan vrijkomen. Bij mij ook en ik heb absoluut nog geen idee waar ik mijn geld zet. Naast Keytrade zit ik ook nog bij Argenta en bij Ethias... Waar gaan jullie gelden naar toe?
Re: Waar zetten jullie het geld van de Keytrade Booster?
Als je op dit moment puur naar de percentages van je huidige spaarrekeningen kijkt dan zit je bij Ethias het beste (als je de spaarrekening Plus hebt welteverstaan).
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
@ Vaganza
Hier op dit forum lees ik dat Ethias zal moeten verkopen?
viewtopic.php?p=70085#p70085" onclick="window.open(this.href);return false;
Gaat dit over de Firstrekening, Lift producten, Multi security, pensioenverzekering enz
Wat gaat er dan gebeuren met ons als klant
Of ben ik mis
Groetjes
Thanks
Jempi25
Hier op dit forum lees ik dat Ethias zal moeten verkopen?
viewtopic.php?p=70085#p70085" onclick="window.open(this.href);return false;
Gaat dit over de Firstrekening, Lift producten, Multi security, pensioenverzekering enz
Wat gaat er dan gebeuren met ons als klant
Of ben ik mis
Groetjes
Thanks
Jempi25
Geen idee, ze spreken van de Ethias Bank die verkocht moet worden. Maar verder zijn er nog totaal geen details. Mijn post was enkel bedoeld om te zeggen dat Ethias van de 3 banken die svparijs aanhaalde de hoogste rente geeft op dit moment.
-
Guest
Laten staan op de Keytrade Azur?
Hoe zit dat nu eigenlijk met Ethias Bank? Ik hoor langs alle kanten dat die te koop staat, dus waarschijnlijk is het niet meer de moeite om op hun getrouwheidspremie te rekenen? De Spaarplus geeft immers 2.35% als je beide samentelt. Rare zaak...
Volgens mij moet de overnemer de verplichtingen aan de klanten mee overnemen. Dus ook de getrouwheidspremie...
zo was het toch ook bij k**pthing, maar die waren failliet natuurlijk, misschien liggen de zaken dan anders...
betreffende ethias: ik wacht ook in spanning af...
tZetZefLy schreef:zo was het toch ook bij k**pthing, maar die waren failliet natuurlijk, misschien liggen de zaken dan anders...
Deze waren onder GH Luxemburgs equivalent van gerechtelijk akkoord maar ze zijn niet failliet. Ik besef wel dat in de volksmond dit het zelfde is als failliet zijn gegaan.
-
Guest
Niemand die wat anders gaat doen dan met dat geld?
Als de Booster afloopt ga ik mijn oorspronkelijke inleg (gespreid) overhevelen naar het Carmignac Patrimoine beleggingsfonds. Ik heb al "te veel" geld uit staan dat op spaarrekeningen zit in te dommelen imho.saaiko schreef:Niemand die wat anders gaat doen dan met dat geld?
Gewoon op de Azur spaarrekening van Keytrade.