CASH IS KING
TIP
Re: CASH IS KING
gisteren nog maar eens het deksel op de neus gehad : ik had nog 1 aandeel in portefeuille gehouden (pharma) omdat ik een opleving verwachtte (ik zat met een verlies).... MAAR het mocht niet baten ... want er werd na beurstijd een extra 3.2 miljoen aandelen uitgegeven ..... zo zie je maar .... je denkt dat je alles heb afgedekt maar toch ..... nu kan ik weer wachten .... 
EDIT : ondanks mijn veronderstelling dat het ging dalen (wat normaal te verwachten is bij de uitgave van extra aandelen) steeg het toch door !! Weeral iets bijgeleerd ...

EDIT : ondanks mijn veronderstelling dat het ging dalen (wat normaal te verwachten is bij de uitgave van extra aandelen) steeg het toch door !! Weeral iets bijgeleerd ...

Vandaag weer een serieuze correctie.Het moment om aankooporders te plaatsen om maandag te innen?Zou straf zijn dat het 2x na elkaar zou lukken,week op week.
In de roulette van de beurs is tegenwoordig alles mogelijk. Maar snel in en uit stappen is voor mij hoofdzaak. En zeker geen WE tussen laten, want maandag kunnen we wakker worden met totaal andere gegevens.