Onderhandelbaarheid tarieven
TIP
Onderhandelbaarheid tarieven
Misschien een wat domme vraag maar zijn tarieven op termijnrekeningen ondelhandelbaar bij sommige aanbieders zoals bij leningen. Deze vraag wat verdergaand op het "open bid" systeem van Licuro (dat wel nog niet operationeel is in België). Indien dit onderhandelbaar is, zijn er wat mensen die hier ervaring (lees: succes) mee hebben? Tx
Re: Onderhandelbaarheid tarieven
Ik denk dat de tijd voorbij is dat je voor zoiets nog kan onderhandelen.Vroeger was het algemeen geweten als je over een stevig kapitaal beschikte je al eens iets meer kon afdwingen bij uw plaatselijke kantoorhouder.Heden ten dage zijn deze steeds meer gebonden aan de regels bovenaf.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Inderdaad, de onderhandelingsruimte die de kantoorhouders hedendaags nog krijgen is zeer beperkt.
Tenzij het over zelfstandige kantoorhouders gaat (Argenta, Record) dan denk ik wel dat er ietwat vlugger iets uit de bus te slepen is voor de "goede" klanten.
Tenzij het over zelfstandige kantoorhouders gaat (Argenta, Record) dan denk ik wel dat er ietwat vlugger iets uit de bus te slepen is voor de "goede" klanten.
Is altijd te proberen waard, maar vandaag zijn de marges klein.
Vergelijken is de boodschap, en als je komt aanzetten met de concurrentie kan het misschien helpen.
Op termijnrekeningen nog nooit geprobeert. Wel met aankopen obligaties op de secundaire.
Ik kon aantonen dat hun concurrenten duurder waren, en ze deden er aan af.
Moeten wel serieuze bedragen zijn natuurlijk ( + 25000 ) of er moet al een stevige portefeuille aanwezig zijn.
Vanaf + 200.000 zijn ze toch al iets gewilliger.
Vergelijken is de boodschap, en als je komt aanzetten met de concurrentie kan het misschien helpen.
Op termijnrekeningen nog nooit geprobeert. Wel met aankopen obligaties op de secundaire.
Ik kon aantonen dat hun concurrenten duurder waren, en ze deden er aan af.
Moeten wel serieuze bedragen zijn natuurlijk ( + 25000 ) of er moet al een stevige portefeuille aanwezig zijn.
Vanaf + 200.000 zijn ze toch al iets gewilliger.