Effectenportefeuille weg van Deutsche Bank...
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Effectenportefeuille weg van Deutsche Bank...
Allen,
Ongeveer 2 maand geleden heb ik mijn (beperkte) aandelenportefeuille overgezet van Deutsche Bank naar een andere bank. De kost voor deze transfer zou zo'n 150 EUR zijn. Bij mijn nieuwe bank krijg ik dit bedrag terugbetaald.
Echter, dit bedrag is volgens mij nooit van mijn rekening gegaan bij Deutsche Bank... Zou het kunnen dat die prijs verwerkt zat in het bedrag van de portefeuille dat overgzet werd?
Thanks!
Ongeveer 2 maand geleden heb ik mijn (beperkte) aandelenportefeuille overgezet van Deutsche Bank naar een andere bank. De kost voor deze transfer zou zo'n 150 EUR zijn. Bij mijn nieuwe bank krijg ik dit bedrag terugbetaald.
Echter, dit bedrag is volgens mij nooit van mijn rekening gegaan bij Deutsche Bank... Zou het kunnen dat die prijs verwerkt zat in het bedrag van de portefeuille dat overgzet werd?
Thanks!
Re: Effectenportefeuille weg van Deutsche Bank...
Gezien je geen bedrag overzet, maar een aantal aandelen/deelbewijzen lijkt me dat uiterst onwaarschijnlijk. Je zal toch wel gecontroleerd hebben dat je na de transfer nog evenveel aandelen bezit ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het aantal aandelen klopt uiteraard, maar gezien de lange duurtijd voor de transfer en de USD/EUR conversie kan ik niet met zekerheid zeggen of de waarde klopt...robokat schreef:Gezien je geen bedrag overzet, maar een aantal aandelen/deelbewijzen lijkt me dat uiterst onwaarschijnlijk. Je zal toch wel gecontroleerd hebben dat je na de transfer nog evenveel aandelen bezit ?
ik herhaal nog eens: je zet geen bedrag over, je zet de aandelen over. De waarde = de dagkoers * het aantal aandelen en dit varieert altijd. Onmogelijk dat daar onderweg iets van afgaat zonder het aantal te laten dalen.