Rekening afsluiten
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Rekening afsluiten
Vandaag naar BN... geweest om mijn spaar- en zichtrekening op te zeggen wegens toch niet meer gebruikt en te duur.
Begint die onnozele gelkop mij daar niet uit te maken dat dat niet zomaar kan wegens:
Schuldsaldoverzekering -> maakt niets uit, heb er voor geïnformeerd...
Zogezegd een termijnrekening bij hun -> heb ik niet bij hun, hoe dat hij daarop komt...
Online banking -> heeft hij dan toch opgezegd (drama drama)...
Spaarrekening -> heeft hij ook opgezegd... (stond niets op)
brandverzekering bij hun -> hij kan zogezegd door die brandverzekering mijn zichtrekening niet opzeggen en heeft mij daardoor kunnen afschepen omdat ik gezegd heb dat ik mij ging informeren maar achteraf bekeken: dat gaat toch gewoon over een jaarlijkse betaalopdracht? Kunnen ze toch gewoon een factuur opsturen?
Begint die onnozele gelkop mij daar niet uit te maken dat dat niet zomaar kan wegens:
Schuldsaldoverzekering -> maakt niets uit, heb er voor geïnformeerd...
Zogezegd een termijnrekening bij hun -> heb ik niet bij hun, hoe dat hij daarop komt...
Online banking -> heeft hij dan toch opgezegd (drama drama)...
Spaarrekening -> heeft hij ook opgezegd... (stond niets op)
brandverzekering bij hun -> hij kan zogezegd door die brandverzekering mijn zichtrekening niet opzeggen en heeft mij daardoor kunnen afschepen omdat ik gezegd heb dat ik mij ging informeren maar achteraf bekeken: dat gaat toch gewoon over een jaarlijkse betaalopdracht? Kunnen ze toch gewoon een factuur opsturen?