Pover dividend coöperatief aandeel Arcopar
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Slechts 2,96% dividend voor het coöperatief aandeel Arcopar over het boekjaar 2009.
Mevrouw Francine Swiggers heeft zich duidelijk verslikt in het aankopen van massa's aandelen Dexia aan een koers tussen 12-18 euro, en nu moet de aandeelhouder het maar uitzweten.
Mevrouw Francine Swiggers heeft zich duidelijk verslikt in het aankopen van massa's aandelen Dexia aan een koers tussen 12-18 euro, en nu moet de aandeelhouder het maar uitzweten.
Re: Pover dividend coöperatief aandeel Arcopar
Hoe kom je aan 2,96 ipv 3%?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
beste Filip,
Het was een eigen snelle berekening op basis van de storting van het dividend, zoals te consulteren via Dexia DirectNet.
Het kan inderdaad 3% ipv 2,96% zijn.
3% is voor mij pover. Ik overweeg tussen nu en eind dit jaar mijn coöperatieve aandelen Arcopar te verkopen, en er rechtstreeks aandelen Dexia voor in te slaan. Zeker indien de koers van Dexia de 2 euro gaat opzoeken. Francine Swiggers zou dit nu ook beter doen, in plaats van twee jaar terug aan 18-12 euro, maar ja ... die haar kas is leeg.
Het was een eigen snelle berekening op basis van de storting van het dividend, zoals te consulteren via Dexia DirectNet.
3% is voor mij pover. Ik overweeg tussen nu en eind dit jaar mijn coöperatieve aandelen Arcopar te verkopen, en er rechtstreeks aandelen Dexia voor in te slaan. Zeker indien de koers van Dexia de 2 euro gaat opzoeken. Francine Swiggers zou dit nu ook beter doen, in plaats van twee jaar terug aan 18-12 euro, maar ja ... die haar kas is leeg.
Arkimedes schreef:beste Filip,
zijn buiten gegaan toen bericht aankoop er was.
zit nu in ecopowertjes.
Het is beter aan huidige koers, zelf Dexia aandelen aan te kopen en enkele jaren te laten staan.