kredietwaardigheidi
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
kredietwaardigheidi
Hallo iedereen,
Zoals iedereen ben ik op zoek geweest voor een degelijke rentevoet voor een spaarrekening.Zodoende ben ik terecht gekomen bij deze webside en heb al dank zij jullie toch wat kunnen opsteken. Vermits ik geen interesse heb voor een online rekening leek de
spaarrekening gold bij Recordbank momenteel aantrekkelijk gezien de banden met de ING bank.Achteraf bekeken lijkt mijn gedane deposito toch bedenkelijk want deze bank zou niet gecodeerd zijn bij de beurs Dit lijkt me toch een nadeel en zou ingeval van faillisement ons spaargeld gewaarborgd zijn ?? Verder ben ik benieuwd of er mensen zijn die slechte ervaringen gehad hebben. Graag jullie reactie en bedankt
Zoals iedereen ben ik op zoek geweest voor een degelijke rentevoet voor een spaarrekening.Zodoende ben ik terecht gekomen bij deze webside en heb al dank zij jullie toch wat kunnen opsteken. Vermits ik geen interesse heb voor een online rekening leek de
spaarrekening gold bij Recordbank momenteel aantrekkelijk gezien de banden met de ING bank.Achteraf bekeken lijkt mijn gedane deposito toch bedenkelijk want deze bank zou niet gecodeerd zijn bij de beurs Dit lijkt me toch een nadeel en zou ingeval van faillisement ons spaargeld gewaarborgd zijn ?? Verder ben ik benieuwd of er mensen zijn die slechte ervaringen gehad hebben. Graag jullie reactie en bedankt
-
Tux
Re: kredietwaardigheidi
https://www.spaargids.be/sparen/vergeli ... ingen.html" onclick="window.open(this.href);return false; [+]malou schreef:Hallo iedereen,
de spaarrekening gold bij Recordbank momenteel aantrekkelijk gezien de banden met de ING bank.Achteraf bekeken lijkt mijn gedane deposito toch bedenkelijk want deze bank zou niet gecodeerd zijn bij de beurs Dit lijkt me toch een nadeel en zou ingeval van faillisement ons spaargeld gewaarborgd zijn ??
Land beschermingsfonds Belgie (100.000 EUR per persoon en per instelling)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: kredietwaardigheidi
Opgepast : vanaf 19/07/2010 verlagen de rentes op alle spaarrekeningen van Recordbank.malou schreef:Hallo iedereen,
Zoals iedereen ben ik op zoek geweest voor een degelijke rentevoet voor een spaarrekening.Zodoende ben ik terecht gekomen bij deze webside en heb al dank zij jullie toch wat kunnen opsteken. Vermits ik geen interesse heb voor een online rekening leek de spaarrekening gold bij Recordbank momenteel aantrekkelijk gezien de banden met de ING bank......