termijnrekening / kasbons / spaarrekening
TIP
termijnrekening / kasbons / spaarrekening
Wat brengt het meeste op? Als je bv 1000-5000 max een jaar wilt missen, kan je dan beter alles op een spaarrekening laten staan of toch eerder een termijnrekening of kasbon?
Re: termijnrekening / kasbons / spaarrekening
Dan zou ik gaan voor de ethias spaarrekening met hoogste getrouwheidspremie (want ze bieden twee spaarrekeningen aan) = 0.90% basispremie + 1.40% getrouwheidspremie.
De basispremie is niet gegarandeerd.
De getrouwheidspremie is gegarandeerd voor een jaar.
Conclusie stort nu je geld erop en je bent min. zeker van 1.40% netto op 1jaar, met een maximum van 2.40% netto.
Nadien (=na 1j & 1dag) sluit je je rekening af en je hebt je geld + interest terug.
Volgens mij is dit de beste optie.
Veel succes!
De basispremie is niet gegarandeerd.
De getrouwheidspremie is gegarandeerd voor een jaar.
Conclusie stort nu je geld erop en je bent min. zeker van 1.40% netto op 1jaar, met een maximum van 2.40% netto.
Nadien (=na 1j & 1dag) sluit je je rekening af en je hebt je geld + interest terug.
Volgens mij is dit de beste optie.
Veel succes!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Volgens het overzicht hier op spaargids is het 0,90 + 1,50 voor ING.
Bij Fortis in Fintro is het 1,00 + 1,50. Dus net iets meer.
Bij Fortis in Fintro is het 1,00 + 1,50. Dus net iets meer.
Ing is mijn ervaring niet gebruiksvriendelijk (na drie keer paswoord opnieuw aanvragen had ik er genoeg van).
Fortis/fintro vergt minimum 12.500euro aan inleg.
Mvg,
Fortis/fintro vergt minimum 12.500euro aan inleg.
Mvg,
Beste Hope,
Kijk eens bij één bank, bvb Rabobank en vergelijk: Termijnrekening op 1 jaar: 1,1% bruto, is 0,94% netto.
En een spaarrekening, momenteel nog gegarandeerd tot 1/10/10 : 1,8% rente en 0,4% getrouwheidspremie.
Als je de lijst bekijkt zijn de termijnrekeningen tov spaarrekeningen onder de 3 à 4 jaar eigenlijk totaal niet meer interessant;
In jouw geval, als je het geld maar één jaar kunt missen, kies je héél zeker voor een goeie spaarrekening.
mvg
Kijk eens bij één bank, bvb Rabobank en vergelijk: Termijnrekening op 1 jaar: 1,1% bruto, is 0,94% netto.
En een spaarrekening, momenteel nog gegarandeerd tot 1/10/10 : 1,8% rente en 0,4% getrouwheidspremie.
Als je de lijst bekijkt zijn de termijnrekeningen tov spaarrekeningen onder de 3 à 4 jaar eigenlijk totaal niet meer interessant;
In jouw geval, als je het geld maar één jaar kunt missen, kies je héél zeker voor een goeie spaarrekening.
mvg