KBC step up termijnrekening
TIP
KBC step up termijnrekening
Ik keek eens bij KBC en vond de KBC step up termijnrekening op 2 jaar en 10 maand aan 2.345 bruto rente.
Zou dit een betrouwbare termijnrekening zijn?
Ik weet dat het weinig opbrengt, maar de spaarrekeningen zijn ook één voor één aan het dalen qua rente dus ik dacht aan dit als een zekerheid voor een vaste rente gedurende deze periode? Zeker als de rente blijft dalen en dat verwacht ik ook, ook al heb ik geen glazen
bol...
Zou dit een betrouwbare termijnrekening zijn?
Ik weet dat het weinig opbrengt, maar de spaarrekeningen zijn ook één voor één aan het dalen qua rente dus ik dacht aan dit als een zekerheid voor een vaste rente gedurende deze periode? Zeker als de rente blijft dalen en dat verwacht ik ook, ook al heb ik geen glazen
bol...
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Contacteer:
Re: KBC step up termijnrekening
= 2,03% netto.
Dan ben je beter met een spaarrekening.
Dan ben je beter met een spaarrekening.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
In één van de voorgaande topics lees je duidelijk de mening van stier, en die heeft volgens mij gelijk (vergelijk rentes spaarrekeningen die dalen en termijnrekeningen die stijgen, mits periode boven de 5 jaar).
Mijn inziens is een termijnrekening op 2 jaar totaal overbodig, meerdere spaarrekeningen bieden net hetzelfde en je geld blijft beschikbaar, zodat je mogelijks kunt intekenen op een termijnrekening. Bekijk de evolutie bij Rabo bank eens, die passen omzeggens dagelijks hun termijnrekeningen aan, en de laatste maanden is er een gestage stijging voor termijnrekeningen boven de 5 jaar.
Anderzijds staan de kranten vol van banken die hun spaarrekening-rentes doen dalen...
Kijk eens in het andere topic, stier heeft volgens mij 100% gelijk.
Mijn doel is wachten tot de termijnrekeningen vanaf 5 jaar boven de 5% gaan en dan intekenen... over verschillende jaren en met verschillende schijven.
Mijn inziens is een termijnrekening op 2 jaar totaal overbodig, meerdere spaarrekeningen bieden net hetzelfde en je geld blijft beschikbaar, zodat je mogelijks kunt intekenen op een termijnrekening. Bekijk de evolutie bij Rabo bank eens, die passen omzeggens dagelijks hun termijnrekeningen aan, en de laatste maanden is er een gestage stijging voor termijnrekeningen boven de 5 jaar.
Anderzijds staan de kranten vol van banken die hun spaarrekening-rentes doen dalen...
Kijk eens in het andere topic, stier heeft volgens mij 100% gelijk.
Mijn doel is wachten tot de termijnrekeningen vanaf 5 jaar boven de 5% gaan en dan intekenen... over verschillende jaren en met verschillende schijven.
Mijn advies (ben geen deskundige in financiële zaken): wachten met intekenen op termijnrekeningen.... ze stijgen... trend kun je bij rabobank (ook al ben je geen klant) perfect volgen... ik hou dit wekelijks bij en merk dat er toch reeds een goeie 0,1% bijkwam voor periodes boven de 5 jaar.. en dit in 4 weken...
Wachten... gelijk bij de duiven.... er komt wel een 5% periode....
Wachten... gelijk bij de duiven.... er komt wel een 5% periode....