Crash 2010
Crash 2010
Hallo beste Spaargidsers,
Ik heb dit gelezen op de volgende reclamelink hier op spaargids
http://www.aandelen.com/crash/index.htm ... Dgodx2Tb3w" onclick="window.open(this.href);return false;
Om schrik van te krijgen!
Is dit nu waar of niet?
Wie heeft ervaring en kan dit hier op deze site geplaatst worden?
Waar veel leken zoals ik op kijk voor info?
mvg
Jempi 25
Ik heb dit gelezen op de volgende reclamelink hier op spaargids
http://www.aandelen.com/crash/index.htm ... Dgodx2Tb3w" onclick="window.open(this.href);return false;
Om schrik van te krijgen!
Is dit nu waar of niet?
Wie heeft ervaring en kan dit hier op deze site geplaatst worden?
Waar veel leken zoals ik op kijk voor info?
mvg
Jempi 25
Re: Crash 2010
Dit is toch gewoon reclame met de bedoeling om mensen die erin lopen één of ander beleggingsproduct aan te smeren, en heeft op zich niets met dit forum te maken, waar iedereen zijn eigen ervaringen kan uitwisselen met andere forumleden.
Niet panikeren dus : is gewoon bangmakerij.
Niemand heeft trouwens een "glazen bol" waarmee je de toekomst kunt voorspellen.
Niet panikeren dus : is gewoon bangmakerij.
Niemand heeft trouwens een "glazen bol" waarmee je de toekomst kunt voorspellen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ook op dit forum staat onderaan
Obligatie 7,4 - 7,8 % p/j
rente per kwartaal-looptijd 4 jaar pharmafabrikant
http://www.genmedobligaties.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Is dit ook gewoon reclame?
We worden tegenwoordig overspoeld met zo'n promo's,
wat is echt en wat is geldklopperij?
Obligatie 7,4 - 7,8 % p/j
rente per kwartaal-looptijd 4 jaar pharmafabrikant
http://www.genmedobligaties.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Is dit ook gewoon reclame?
We worden tegenwoordig overspoeld met zo'n promo's,
wat is echt en wat is geldklopperij?
Men zou natuurlijk de vraag kunnen stellen in welke mate Spaargids verantwoordelijk is in de keuze van de adverteeders die met dit soort titels proberen klanten te lokken, of wordt er genoeg gezond verstand verwacht van de bezoekers op dit forum? Mijn ervaring zegt me dat wanneer het over geld gaat ( en in de liefde naar het schijnt ook
) men zich nogal gemakkelijk in de val laat lopen!
Beetje oppassen voor de google ads op deze site. Er zijn nogal wat zaken bij met een erg hoog risico, als je afgaat op de beloofde percentages. Spaargids heeft hier blijkbaar geen enkele impact op, wie geld heeft kan hier adverteren.
De crash 2010 mensen proberen blijkbaar goud te verkopen, dit lijkt me wel van een andere categorie.
De crash 2010 mensen proberen blijkbaar goud te verkopen, dit lijkt me wel van een andere categorie.
-
webmaster
Bepaalde banners worden door google geplaatst op onze site. U kan deze banners herkennen door het 'Ads door google' dat in een hoek verschijnt.mouche schreef:Men zou natuurlijk de vraag kunnen stellen in welke mate Spaargids verantwoordelijk is in de keuze van de adverteeders die met dit soort titels proberen klanten te lokken, of wordt er genoeg gezond verstand verwacht van de bezoekers op dit forum? Mijn ervaring zegt me dat wanneer het over geld gaat ( en in de liefde naar het schijnt ook) men zich nogal gemakkelijk in de val laat lopen!
Google beslist welke banners er in deze kaders verschijnen. Het enige wat we kunnen doen is de betreffende aanbieder tegenhouden. Echter, dat vraagt dat we de url ingeven van de adverteerder, en als deze een nieuwe url gebruikt is de banner er terug.
-
JurgenG
Banners? Welke banners? Nergens eentje te zien...
Maar ik gebruik dan ook Firefox met Adblock Plus
Geen last van (misleidende?) reclame hier dus.
(Sorry webmaster)
Maar ik gebruik dan ook Firefox met Adblock Plus
(Sorry webmaster)
+1JurgenG schreef:Banners? Welke banners? Nergens eentje te zien...
Maar ik gebruik dan ook Firefox met Adblock Plus![]()
(Sorry webmaster)
Het spijtige van die reclame banners en spam is dat men met het kind het badwater weggooit. Elk (half)doowinterde belegger weet intussen welke % men met een product heden normaliter kan verwachten. Dit neemt echter niet weg dat er nog wel zaken te verkrijgen zijn waar de rendementen echt wel beter zijn. let op, mits acceptatie van bepaalde hypothesen en 'risicos' dan wel. De aanhalingstekens omdat dit voor elk belegger anders ingevuld wordt, voor de ene soms een detail, voor de andere een onwaarschijnlijkheid, voor weer een andere een zekerheid. Al maar goed. Want zoder tegengestelde gedachten, zouden er per definitie geen transacties gebeuren.