spaarrekening rabobank
spaarrekening rabobank
Ik moet mijn reis betalen in januari 2011. Maar het is op heden onmogelijk om geld van de spaarrekening naar de giro te plaatsen met valutadatum 2011 om aan deze betaling te voldoen. Vanaf 2011 dient het Europees overschrijvingsformulier gebruikt te worden. Maar het formulier vermeldt enkel de girorekening en er is geen mogelijkheid om de spaarrekening op het voorgestelde formulier in te vullen. Volgens Rabobank dien ik eerst geld van de spaar naar de giro te plaatsen via de nationale overschrijving. Toen ik dit deed kreeg ik opnieuw de melding "de valutadtum valt na de limietdatum voor nationale overschrijvingen". Ute voeren. dient deze Europees in "
Wat dus niet gaat, zoals hierboven beschreven. Blijkbaar weet Rabobank zelf niet goed hoe hun internetbankieren werkt.
Ik hoop dat dit spoedig aangepast wordt.
Wat dus niet gaat, zoals hierboven beschreven. Blijkbaar weet Rabobank zelf niet goed hoe hun internetbankieren werkt.
Ik hoop dat dit spoedig aangepast wordt.
Re: spaarrekening rabobank
Dit onderwerp wordt verplaatst naar "Vraag het aan Rabobank.be".
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Op basis van uw reactie zijn we dit momenteel aan het onderzoeken. Op het eerste zicht lijkt het effectief dat er iets mis is met de memodatum vanaf 2011. Het is niet duidelijk of ik nog voor het weekend een afdoende antwoord zal hebben maar als dat niet het geval zou dan bezorg ik zeker een antwoord in de loop van volgende week.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Ondertussen werd de oorzaak geïdentificeerd en er blijkt inderdaad een probleem te zijn. De oplossing werd ook al uitgewerkt maar om deze te realiseren moeten een aantal stappen doorlopen worden. Momenteel zijn we aan het kijken hoe we dit in de planning kunnen inpassen. We houden u verder op de hoogte.