Debetinterest?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
Debetinterest?
Normaal kan ik niet in het rood gaan met mijn zichtrekening. Maar door "technische redenen"
sta ik blijkbaar nu 25€ in het rood.
Ik vroeg mij af of als ik binnen de week terug positief sta, moet ik dan nog debetinteresten betalen? En wanneer gaat die debetinterest van de rekening? Is dat bij de eindafrekening (1 januari) of hoe zit dat eigenlijk
Het is de eerste keer in mijn leven dat ik onder nul zit (op een rekening die niet negatief kan gaan
) dus ik weet nog niet hoe het in zijn werk gaat
Mvg,
Sebastiaan
Ik vroeg mij af of als ik binnen de week terug positief sta, moet ik dan nog debetinteresten betalen? En wanneer gaat die debetinterest van de rekening? Is dat bij de eindafrekening (1 januari) of hoe zit dat eigenlijk
Het is de eerste keer in mijn leven dat ik onder nul zit (op een rekening die niet negatief kan gaan
Mvg,
Sebastiaan
Re: Debetinterest?
Als ik het goed voor heb tikt in het rood gaan elke dag aan ,dus als dat een week duurt......
Ik zou maar zo vlug als mogelijk bijstorten!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
Gelukkig is het maar 25€ dus dat zal niet meer dan 25 cent zijn denk ikevita schreef:Als ik het goed voor heb tikt in het rood gaan elke dag aan ,dus als dat een week duurt......
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Nu sta je in het rood onder de noemer "niet toegelaten debetstand" en dat is nog duurder dan het gangbare tarief.
Verder moet je rekening houden dat, domiciliëringen waaraan kredieten gekoppeld zijn (ook die van kredietkaarten) bij sommige banken altijd van de rekening gaan, ook al is het saldo ontoereikend.
Verder moet je rekening houden dat, domiciliëringen waaraan kredieten gekoppeld zijn (ook die van kredietkaarten) bij sommige banken altijd van de rekening gaan, ook al is het saldo ontoereikend.
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
Mmm bij "niet toegelaten debetstand" staat er "nvt"relativity schreef:Nu sta je in het rood onder de noemer "niet toegelaten debetstand" en dat is nog duurder dan het gangbare tarief.
Zal wel omgekeerd zijn zeker, indien je in principe niet onder nul kan, is het toegelaten debetintrest dat nvt is.Sebastiaan1985 schreef:Mmm bij "niet toegelaten debetstand" staat er "nvt"relativity schreef:Nu sta je in het rood onder de noemer "niet toegelaten debetstand" en dat is nog duurder dan het gangbare tarief.
Niet toegelaten debetintrest is spijtig genoeg altijd van toepassing, omdat het technisch mogelijk is onder nul te gaan, terwijl het niet toegelaten is...
Best snel aanzuiveren. Niet dat het je heel veel kost, maar gewoon uit principe.
Is één van de redenen waarom ik toch nog een kasfaciliteit heb en mijn kredietkaart gebruik voor dagdagelijkse aankopen. Het is gewoonweg makkelijker om te plannen wanneer je geld van spaar naar zicht moet overzetten.