klachten delta lloyd
klachten delta lloyd
Ik raad iedereen ten zeerste af bij delta lloyd bank te gaan, enige tijd geleden zijn wij bij dlbank beland via een zakenkantoor daar wij een huis gekocht hadden. hypotheeklening bij dlbank zichtrekening spaarrekening en schuldsaldoverzekering bij delta lloyd life. van begin tot einde niks dan miserie gehad. domicieleringen die aangevraagd werden werden gewoon niet uitgevoerd. het papier voor aftrek van de belastingen van de lening werd ook niet opgestuurd. ZELF achter moeten bellen 1 week voor men belastingbrief moest ingevuld zijn. In juli kochten wij een 2ehandse auto en zouden 6000euro moeten overschrijven, ging niet blijkbaar een limiet op onze overschrijvingen waar wij geen weet van hadden. dan maar gevraagd om dit aan te passen maar we kregen die overschrijving niet meer op tijd in orde dan maar een bankcheque gaan halen. Inmiddels zijn wij bij een andere bank gegaan nu moeten wij 7960,45 euro storten naar de notaris! wat blijkt nog steeds een limiet op mijn overschrijvingen normaal moest dit vandaag op de rekening van de notaris staan en ik heb maar 4960.45euro kunnen storten. Wij hebben vrijdag zeker 5maal naar dlbank gebeld voor dit aan te passen en zij zeiden dat het aangepast werd maar konden nog steeds niks overschrijven. ook vandaag kan ik nog steeds geen overschrijving maken! per dag dat we te laat zijn met betalen moeten wij 21.63euro betalen aan dlbank omdat zij niet over de fondsen kunnen beschikken. Maar zij laten ons gewoon niet toe om te betalen. Een echte schande is het! ook een papier dat ik naar dlbank moest sturen om hun toelating te vragen mijn schuldsaldoverzekering aan te passen naar mijn nieuwe bank, nog steeds geen antwoord gekregen!