Is Nateus hetzelfde als Ethias ?
Is Nateus hetzelfde als Ethias ?
Kan iemand mij zeggen wie Nateus juist is.
Ik heb daar via een makelaar een autoverzekering lopen maar las ergens dat dit een dochter van Ethias zou zijn ?
Ik heb daar via een makelaar een autoverzekering lopen maar las ergens dat dit een dochter van Ethias zou zijn ?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Is Nateus hetzelfde als Ethias ?
NATEUS is inderdaad een dochtermaatschappij van ETHIAS. Juridisch volledig onafhankelijk van elkaar. ALs ik me niet vergis staat NATEUS ook te koop ivm de opgelegde maatregelen door de Europese Unie naar aanleding van de financiële steun die Ethias mocht ontvangen van België.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Is de kwaliteit vergelijkbaar tussen deze twee ?
Ik hoor vaker dat de rechtsbijstand bij Ethias niet zo goed is, bij Nateus heb ik rechtsbijstand van Supra.
Ik hoor vaker dat de rechtsbijstand bij Ethias niet zo goed is, bij Nateus heb ik rechtsbijstand van Supra.
Nateus is een 'makelaarsmaatschappij'. Je hebt maw een makelaar die je bijstaat en als die makelaar zijn werkt doet zoals het moet, is dit veel beter dan rechtstreeks met Ethias.ann01 schreef:Is de kwaliteit vergelijkbaar tussen deze twee ?
(maar er is veel verschil in kwaliteit van service tussen de makelaars ook)
Bedankt heb al jaren een goede makelaar, ga nu via hen daar ook mijn tweede autoverzekering nemen.
Misschien het overwegen waard om via hen prijs voor een woningverzekering te laten maken.
Misschien het overwegen waard om via hen prijs voor een woningverzekering te laten maken.