Digipass low batt
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Digipass low batt
Sedert kort geeft mijn digipass ( Dexia) de melding low battery 19 %. Iemand een idee hoe lang je het toestel nog kan gebruiken vooraleer het volledig de geest zal geven.
Zelf een nieuwe batterij insteken lijkt mij niet mogelijk. Iemand ervaring met de vervanging van dit toestel, quid kosten ?
Als er kosten bijkomen kan ik evengoed het toestel voorlopig nog niet laten vervangen en werken met dit van Argenta.
Zelf een nieuwe batterij insteken lijkt mij niet mogelijk. Iemand ervaring met de vervanging van dit toestel, quid kosten ?
Als er kosten bijkomen kan ik evengoed het toestel voorlopig nog niet laten vervangen en werken met dit van Argenta.
Re: Digipass low batt
Mijn Dexia toestelletje is ook aan het gaan.
Ik denk dat ze 25 euro vragen voor dat ding maar ben het niet zeker. Zou me niet verwonderen van deze afzetters.
En inderdaad je kan evengoed gratis met de argentatoestelletje verder werken al zullen ze dat niet graag lezen.
Ik denk dat ze 25 euro vragen voor dat ding maar ben het niet zeker. Zou me niet verwonderen van deze afzetters.
En inderdaad je kan evengoed gratis met de argentatoestelletje verder werken al zullen ze dat niet graag lezen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Aldus gaat Dexia hier goed aan verdienen
Die van mij geeft ook dezelfde boodschap.
Toch eens navragen aan mijn bankdirecteur
Die van mij geeft ook dezelfde boodschap.
Toch eens navragen aan mijn bankdirecteur
Misschien deal sluiten.
Gratis vervang toestel of................ vertrekken.
Batterijen vervangen gaat ni lukken. Heb dit al eens geprobeerd.
Volgens mij krijg je het toestelletje gratis,als het vervangen moet worden.Die chinese dingen kosten bij inkoop 1 of 2 euro.Als het al zoveel is.
Volgens mij krijg je het toestelletje gratis,als het vervangen moet worden.Die chinese dingen kosten bij inkoop 1 of 2 euro.Als het al zoveel is.
lijkt me ook, bij Rabobank.be krijg je zelf bericht om gratis om de zoveel jaar, 5 jaar dacht ik, je digipass te laten vervangenBermudez schreef:Misschien deal sluiten.
Dit vind ik op de site van Dexia:
Gebruikers van Dexia Direct Net ontvangen gratis een Dexia Card Reader.
U kan via uw agentschap een bijkomende Dexia Card Reader aankopen en dit aan de prijs van 25 EUR, BTW inbegrepen. U kunt deze ook online bestellen voor 22,50 EUR, btw en portokosten inbegrepen. Als uw Dexia Card Reader stuk is, kunt u eveneens in uw agentschap een nieuw toestel verkrijgen. Indien er een uitwendig defect is, zal voor een nieuwe Dexia Card Reader 25 EUR of 22,50 EUR aangerekend worden. Er wordt voor gratis vervanging gezorgd, indien er sprake is van een inwendig defect en dit tot twee jaar na ontvangst van uw Dexia Card Reader. Nadien is ook deze vervanging betalend.
Hier wordt evenwel niets gezegd ivm vervanging wegens batterij.
Maar als je wat verder kijkt:
Het is voorzien dat de batterijen van de Dexia Card Reader een vijftal jaren meegaan. Als de batterijen leeg zijn (als de cijfers niet meer leesbaar zijn), krijgt u een nieuw gratis toestel in uw agentschap.
http://www.dexia.be/Nl/Particulier/Bank ... ectnet/faq" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers van Dexia Direct Net ontvangen gratis een Dexia Card Reader.
U kan via uw agentschap een bijkomende Dexia Card Reader aankopen en dit aan de prijs van 25 EUR, BTW inbegrepen. U kunt deze ook online bestellen voor 22,50 EUR, btw en portokosten inbegrepen. Als uw Dexia Card Reader stuk is, kunt u eveneens in uw agentschap een nieuw toestel verkrijgen. Indien er een uitwendig defect is, zal voor een nieuwe Dexia Card Reader 25 EUR of 22,50 EUR aangerekend worden. Er wordt voor gratis vervanging gezorgd, indien er sprake is van een inwendig defect en dit tot twee jaar na ontvangst van uw Dexia Card Reader. Nadien is ook deze vervanging betalend.
Hier wordt evenwel niets gezegd ivm vervanging wegens batterij.
Maar als je wat verder kijkt:
Het is voorzien dat de batterijen van de Dexia Card Reader een vijftal jaren meegaan. Als de batterijen leeg zijn (als de cijfers niet meer leesbaar zijn), krijgt u een nieuw gratis toestel in uw agentschap.
http://www.dexia.be/Nl/Particulier/Bank ... ectnet/faq" onclick="window.open(this.href);return false;
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Ongelofelijk, het is dus wel gratis.
Oei, foutje van de bank?Lukske schreef:Ongelofelijk, het is dus wel gratis.

-
- Newbie
- Contacteer:
Voor digipass open hart operatie met bypass zie:
http://www.youtube.com/watch?v=vaQ_6BViz4g" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=vaQ_6BViz4g" onclick="window.open(this.href);return false;
Een digipass is zodanig intelligent ontworpen, dat, als de batterij onder een bepaald niveau zakt, wordt dat verwerkt in de codes die hij genereert, en de bank wordt automatisch verwittigd daarvan. In dat geval zal de bank jou gratis een nieuwe bezorgen. Zij weten al voor jou dat je batterij plat gaat.
Dit is niet zo bij verlies, diefstal of beschadiging. Dan is het betalen.
Sommige digipassen kan je voor meerdere banken gebruiken, ook dàt kunnen banken zien, ook al weer door de codes die het toestel genereert. In die 5-6-7 of 8-cijferige codes zit méér informatie verwerkt dan je zou denken. Bankgeheim!
Sommige digipassen kan je voor meerdere banken gebruiken, ook dàt kunnen banken zien, ook al weer door de codes die het toestel genereert. In die 5-6-7 of 8-cijferige codes zit méér informatie verwerkt dan je zou denken. Bankgeheim!
Om even verder te gaan op het voorgaande : de meeste banken doen niet veel met de informatie die ze krijgen aan de hand van de codes van jou digipass, gewoonweg omdat dat teveel werk is om duizenden berichten te gaan uitpluizen.
Ze gaan ervan uit dat de klant zélf wel aktie onderneemt. Enkel bij fraude enz.. zullen ze die codes raadplegen.(of op verzoek van...)
Ze gaan ervan uit dat de klant zélf wel aktie onderneemt. Enkel bij fraude enz.. zullen ze die codes raadplegen.(of op verzoek van...)
Euroos schreef:Een digipass is zodanig intelligent ontworpen, dat, als de batterij onder een bepaald niveau zakt, wordt dat verwerkt in de codes die hij genereert, en de bank wordt automatisch verwittigd daarvan. In dat geval zal de bank jou gratis een nieuwe bezorgen. Zij weten al voor jou dat je batterij plat gaat.
een klein klepje zodat je zelf de batterij kan vervangen was nog oneindig veel keer intelligenter geweest.

- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Gratis aan een nieuwe komen is niet zo moeilijk. Ik heb er hier ondertussen 3 liggen: open gewoon een nieuwe rekening bij een bank die die bakjes aanbieden en sluit die weer...
1 van mijn oude dexia rekening, 1 van mijn vrouw haar oude Dexia rekening
1 van onze gemeenschappelijke Axa rekening.
Ik log momenteel nog altijd in op de Axa rekening met de Digipas van Dexia (al die bakjes zijn toch hetzelfde, je kan gerust een bakje van een andere bank gebruiekn).
Die van Axa zit momenteel nog in ongeopend in haar doosje. Ik ben dus nog voor jaren voorzien...
1 van mijn oude dexia rekening, 1 van mijn vrouw haar oude Dexia rekening
1 van onze gemeenschappelijke Axa rekening.
Ik log momenteel nog altijd in op de Axa rekening met de Digipas van Dexia (al die bakjes zijn toch hetzelfde, je kan gerust een bakje van een andere bank gebruiekn).
Die van Axa zit momenteel nog in ongeopend in haar doosje. Ik ben dus nog voor jaren voorzien...
Dit is totale onzin.Euroos schreef:Een digipass is zodanig intelligent ontworpen, dat, als de batterij onder een bepaald niveau zakt, wordt dat verwerkt in de codes die hij genereert, en de bank wordt automatisch verwittigd daarvan. In dat geval zal de bank jou gratis een nieuwe bezorgen. Zij weten al voor jou dat je batterij plat gaat.
Om even verder te gaan op het voorgaande : de meeste banken doen niet veel met de informatie die ze krijgen aan de hand van de codes van jou digipass, gewoonweg omdat dat teveel werk is om duizenden berichten te gaan uitpluizen.