US Dollar versie Patrimoine
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
US Dollar versie Patrimoine
Ben op zoek naar US$ versie van Carmignac Patrimoine.
Ik heb de komende maanden wat US$ te herbeleggen, en zou dit graag willen doen in een gemengd fonds van uitstekende kwaliteit met bewezen staat van dienst, zoals een Patrimoine.
Ik heb de komende maanden wat US$ te herbeleggen, en zou dit graag willen doen in een gemengd fonds van uitstekende kwaliteit met bewezen staat van dienst, zoals een Patrimoine.
Re: US Dollar versie Patrimoine
Patrimoine is een inherent euro fonds, momenteel zelfs helemaal afgedekt naar de euro. Zelfs al zou je het in een dollar versie vinden (wat ik betwijfel), dus niet bruikbaar om "in dollar te blijven".
Ik heb niet direct een pasklaar antwoord, maar ik denk dat je eens moet gaan kijken naar de $ fondsen van grote huizen zoals Templeton, JPM, Blackrock, ... Met Morningstar kan je gemakkelijk zoeken op elite en superieure mixed fondsen van die huizen.
Ik heb niet direct een pasklaar antwoord, maar ik denk dat je eens moet gaan kijken naar de $ fondsen van grote huizen zoals Templeton, JPM, Blackrock, ... Met Morningstar kan je gemakkelijk zoeken op elite en superieure mixed fondsen van die huizen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.