Supermarkt groothandel : Makro, Costco, ...
Wat vinden jullie van warenhuizen met een soort lidmaatschap ? Kopen jullie er vaak, zijn ze de moeite waard ?
Vooral food of non-food ? Zijn er in Belgie nog andere ketens dan Makro ?
Vooral food of non-food ? Zijn er in Belgie nog andere ketens dan Makro ?
Makro behoort tot de goedkoopste supermarkten van België maar enkel wanneer je echt grote hoeveelheden koopt. Sommige van hun promo's zijn ook interessant. Ik ga er een paar keer per jaar, liefst wanneer het niet te druk is.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Supermarkt groothandel : Makro, Costco, ...
vroeger kon je enkel maar in Makro kopen als je bevoorrechte koper was, via kaart van je werkgever of van een zelfstandige ofzo. Dit is inmiddels al lang vervlogen, en iedere particulier kan nu daar zij aankopen doen. ( mits simpele aanvraag koperskaart bij makro )bij je eerste bezoek ga je éérst naar de balie en vraagt daar je kaart aan,krijg je direkt mee.
Makro is niet echt goedkoper als de andere supermarkten. Enkel als ze een promo hebben,kan het "soms" interessant zijn.
Ik denk dat de goedkoopste momenteel de Colruyt is.
Makro is niet echt goedkoper als de andere supermarkten. Enkel als ze een promo hebben,kan het "soms" interessant zijn.
Ik denk dat de goedkoopste momenteel de Colruyt is.
De colryt is inderdaad goedkoper dan de Makro (toch voor eten en drank). Ik ga dan ook nog nauwelijks naar de makro.
Af en toe eens voor electrische toestellen, maar mogelijk zijn ook hier betere spelers op de markt. maar dat volg ik minder op de voet (je koopt niet alle weken een TV, Printer,...:-) )
Af en toe eens voor electrische toestellen, maar mogelijk zijn ook hier betere spelers op de markt. maar dat volg ik minder op de voet (je koopt niet alle weken een TV, Printer,...:-) )
Je hebt ook nog Metro winkels (voor horeca- en foodprofessional). Er zijn 5 winkels in België
Dit is trouwens van dezelfde groep als Makro. Aan zo'n kaart is moeilijker te geraken dan aan een van de makro.
Dit is trouwens van dezelfde groep als Makro. Aan zo'n kaart is moeilijker te geraken dan aan een van de makro.