kan niet inloggen
kan niet inloggen
Ik krijg steeds de volgende melding.
"U dient nog even te wachten voor u opnieuw probeert u aan te melden ! "
Zijn er tijdelijke problemen bij Rabobank ?
- Rabobank.be
- Woordvoerder

- Contacteer:
Re: kan niet inloggen
De melding die u te zien krijgt wordt veroorzaakt door een veiligheidsmechanisme bij de toegang tot uw rekeningen.Louise schreef:Ik krijg steeds de volgende melding.
In principe wil dit zeggen dat er opeenvolgend een aantal foutieve inlogpogingen vanop uw computer werden uitgevoerd. De toegang tot de inlogpagina wordt dan tijdelijk even geblokkeerd. Na 2 foutieve inlogpogingen is dit slechts een dertigtal seconden, maar de wachttijd loopt op naarmate er meer foutieve inlogpogingen worden gedaan.
Een foute inlogpoging wordt meestal veroorzaakt door een foutieve combinatie van gebruikersnummer en Digipass paswoord. Als u bij het inloggen problemen heeft ondervonden dan is het soms aan te raden even met ons telefonisch contact op te nemen zodat wij de gegevens kunnen controleren. Vaak kunnen wij dan dadelijk zien wat de oorzaak kan zijn.
U kan ons bellen op 03/289.28.88. Vandaag neemt u best nog wel contact op vóór 15h00.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dank voor uw snelle antwoord.
Het probleem is dat mijn digipass aanvankelijk een foutmelding gaf, en dat de batterij waarschijnlijk leeg is.
Ik ben er na enkele seconden dan toch in geslaagd om mijn code in te geven en aan te loggen, maar werd telkens geblokkeerd terwijl ik probeerde mijn memo-overschrijving van spaarrekening naar plus account te doen.
Ik hoopte dit nog vlug voor mekaar te krijgen, alvorens ik een nieuwe digipass aan zou vragen.
Het probleem is dat mijn digipass aanvankelijk een foutmelding gaf, en dat de batterij waarschijnlijk leeg is.
Ik ben er na enkele seconden dan toch in geslaagd om mijn code in te geven en aan te loggen, maar werd telkens geblokkeerd terwijl ik probeerde mijn memo-overschrijving van spaarrekening naar plus account te doen.
Ik hoopte dit nog vlug voor mekaar te krijgen, alvorens ik een nieuwe digipass aan zou vragen.
Nog vlug een bypass operatie op je digipass proberen ? Met die feestdagen vrees ik dat je niet tijdig een nieuwe digipass zal kunnen bekomen.
Intussen is mijn probleem nog altijd niet opgelost.
Ik heb rond 14u gebeld naar het tel nr dat rabobank opgeeft, maar blijkbaar hebben de problemen niets te maken met mijn digipass, maar zouden er problemen zijn met mijn pc.
De contactpersoon is zo vriendelijk geweest om aan mijn man uit te leggen waaraan het zou liggen, en hoe het zou kunnen opgelost worden.
Alles leek in orde : ik kan nu zonder problemen inloggen, maar alles blokkeert terwijl ik probeer mijn overschrijving te doen.
Ik geraak niet verder dan de memo-datum, bedrag en de rekening van de opdrachtgever.
Dan kan ik niets meer doen, zelfs niet meer uitloggen, of uit Rabobank uitgaan.
Ik kan alleen nog mijn pc volledig uitzetten.
Nu zal het dus wachten zijn tot na de kerstdagen, alvorens ik verder kan zoeken naar een oplossing.
Wij beginnen zo dadelijk aan onze aperitief, en wensen alle spaargidsers een toffe kerstavond.
Ik heb rond 14u gebeld naar het tel nr dat rabobank opgeeft, maar blijkbaar hebben de problemen niets te maken met mijn digipass, maar zouden er problemen zijn met mijn pc.
De contactpersoon is zo vriendelijk geweest om aan mijn man uit te leggen waaraan het zou liggen, en hoe het zou kunnen opgelost worden.
Alles leek in orde : ik kan nu zonder problemen inloggen, maar alles blokkeert terwijl ik probeer mijn overschrijving te doen.
Ik geraak niet verder dan de memo-datum, bedrag en de rekening van de opdrachtgever.
Dan kan ik niets meer doen, zelfs niet meer uitloggen, of uit Rabobank uitgaan.
Ik kan alleen nog mijn pc volledig uitzetten.
Nu zal het dus wachten zijn tot na de kerstdagen, alvorens ik verder kan zoeken naar een oplossing.
Wij beginnen zo dadelijk aan onze aperitief, en wensen alle spaargidsers een toffe kerstavond.
Vraag mij nu niet hoe ik het voor mekaar gekregen heb, want ik weet het ook niet.
Ik heb gewoon van alles wat geprobeerd, en vooral veel geduld gehad, maar mijn memo-overschrijving is eindelijk gelukt.
Ik was nochtans nog niet aan mijn kerst-aperitief begonnen.
Wel heb ik eerst alle andere gegevens ingebracht, en pas op het laatste de memo-datum ingevuld :
deze keer manueel ipv door middel van het kalendertje.
Zou het kunnen dat het kalendertje alles deed blokkeren ?
Ik heb gewoon van alles wat geprobeerd, en vooral veel geduld gehad, maar mijn memo-overschrijving is eindelijk gelukt.
Ik was nochtans nog niet aan mijn kerst-aperitief begonnen.
Wel heb ik eerst alle andere gegevens ingebracht, en pas op het laatste de memo-datum ingevuld :
deze keer manueel ipv door middel van het kalendertje.
Zou het kunnen dat het kalendertje alles deed blokkeren ?
Dat kalendertje opent in een pop-up venster, wellicht te maken met de beveiligingsinstellingen van uw browser maar eind goed al goed dus en nu maar lekker gaan vieren.