Pensioensparen op Spaargids
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Re: Pensioensparen op Spaargids
Inderdaad een mooie uitbreiding op Spaargids maar ik mis eigenlijk wel de pensioenfondsen, op lange termijn toch dikwijls het meest voordelig systeem, althans voor mij was dat toch.
-
gast9876
staat ethias er niet meer bij, omdat ze voorlopig hun first in de diepvries gestopt hebben.
mijn echtgenote heeft deze nog.....misschien beter andere oorden opzoeken (huidige bedrag laten staan)?
http://www.ethias.be/nl/prd/VIPR030/Par ... iscaal.htm
De Europese Commissie keurde zopas het strategisch plan van Ethias goed.
Aansluitend op deze beslissing wordt de activiteit Leven voor particulieren geherpositioneerd wat inhoudt dat een nieuwe onderschrijving van levensverzekeringen momenteel niet mogelijk is. Wij streven er echter naar om binnen afzienbare tijd samen met partners, die vergelijkbare waarden en dezelfde hoogwaardige normen nastreven op het vlak van service en kwaliteit, een antwoord te bieden op uw vraag.
Voor bijkomende vragen mag u ons altijd contacteren op het nummer 011 28 27 40.
mijn echtgenote heeft deze nog.....misschien beter andere oorden opzoeken (huidige bedrag laten staan)?
http://www.ethias.be/nl/prd/VIPR030/Par ... iscaal.htm
De Europese Commissie keurde zopas het strategisch plan van Ethias goed.
Aansluitend op deze beslissing wordt de activiteit Leven voor particulieren geherpositioneerd wat inhoudt dat een nieuwe onderschrijving van levensverzekeringen momenteel niet mogelijk is. Wij streven er echter naar om binnen afzienbare tijd samen met partners, die vergelijkbare waarden en dezelfde hoogwaardige normen nastreven op het vlak van service en kwaliteit, een antwoord te bieden op uw vraag.
Voor bijkomende vragen mag u ons altijd contacteren op het nummer 011 28 27 40.
heb Ethias First ook nog, meerdere zelfs, en die beslissing van de Europese commissie was in het voorjaar dacht ik, maak me voorlopig weinig zorgen, dacht dat er een staatswaarborg was tot 100.000 euro en daar kom ik lang niet aan ... 
-
gast9876
ja, maar als rendement niets is......Peet schreef:heb Ethias First ook nog, meerdere zelfs, en die beslissing van de Europese commissie was in het voorjaar dacht ik, maak me voorlopig weinig zorgen, dacht dat er een staatswaarborg was tot 100.000 euro en daar kom ik lang niet aan ...
BKCP heeft ook ergens een aanbieding ivm pensioensparen. In samenwerking met ergo Life of ergens iets?
wie weet daar meer van aub?
wie weet daar meer van aub?
nou, iets meer dan 3% netto intrest per jaar is beter dan de huidige spaarboekjes en bovendien nog het fiscaal voordeel, ben 60+ en laat het dus rustig staansatsurfer schreef:ja, maar als rendement niets is......Peet schreef:heb Ethias First ook nog, meerdere zelfs, en die beslissing van de Europese commissie was in het voorjaar dacht ik, maak me voorlopig weinig zorgen, dacht dat er een staatswaarborg was tot 100.000 euro en daar kom ik lang niet aan ...
-
gast9876
mijn vrouw 38+Peet schreef:nou, iets meer dan 3% netto intrest per jaar is beter dan de huidige spaarboekjes en bovendien nog het fiscaal voordeel, ben 60+ en laat het dus rustig staan